Toen ik er was afgelopen zomer hadden ze een volledige expositieruimte ingericht.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee. Item of 10, echt niet meer.
Ik kijk zonder geluid of ik pak de Mexicaanse stream.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Jammer dat ze weer een hockeycommentator hebben opgetrommeld. Gaat nergens over.
Ik was er een paar weken geleden. Zal wel ivm overlijden zijnquote:Op donderdag 15 december 2016 11:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Toen ik er was afgelopen zomer hadden ze een volledige expositieruimte ingericht.
Geen idee of dat blijvend is of dat het een eerbetoon was vanwege zijn overlijden.
museumquote:Op donderdag 15 december 2016 11:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eerder op Facebook zeiden ze rond 2 uur. Waar lees je dat op de site?
De treinen naar oosten reden niet! Met dank aan Wang.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
LEkker vol voor de club world cup
jij moet 10 minuten reizen ofzoquote:Op donderdag 15 december 2016 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind de nieuwe dienstregeling kut.
Ik begin nog wel eens om kwart over-tijden maar met de nieuwe treintijden strookt mijn bus niet.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
jij moet 10 minuten reizen ofzo
Clarencegodquote:De KNVB is een offensief begonnen tegen discriminatie. In De Kuip gaf Clarence Seedorf het startsein voor de campagne en de oud-international was openhartig over zijn ervaringen. De oud-middenvelder speelde zelf 87 interlands, maar dat hadden er volgens hem veel meer kunnen zijn.
“Verschil maken begint bij het uitgaan van vooroordelen”, tekent het Algemeen Dagblad op uit de mond van Seedorf. “En ik ben op basis van vooroordelen door twee bondscoaches structureel niet geselecteerd voor Oranje. Dan vraag ik me af: hoe kun je nou op basis van vooroordelen een speler niet selecteren?”
“Begrijp me goed: ik ben gelukkig, slaap prima, en op vooroordelen afgaan is iets heel anders dan discrimineren of puur racisme. Alleen begint verschil maken daar wél mee”, gaat Seedorf verder. Hij vindt het ‘gek’ dat hij op zo weinig EK’s en WK’s heeft gespeeld. “Zonder vooroordelen aan mijn adres was ik recordhouder van het Nederlands elftal geweest.”
ga dan met de fiets lui dier.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik begin nog wel eens om kwart over-tijden maar met de nieuwe treintijden strookt mijn bus niet.
Benenwagen!quote:Op donderdag 15 december 2016 11:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ga dan met de fiets lui dier.
Kayne gaat wellicht scheiden van kimquote:
Nu ook al in cat. 1 zag ik?quote:Op donderdag 15 december 2016 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Opper zal ook niet ver van een meltdown zitten. Zijn ADO is minstens net zo lachwekkend.
Kim zal de huwelijkse voorwaarden wel goed geregeld hebbenquote:Op donderdag 15 december 2016 12:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kayne gaat wellicht scheiden van kim
quote:Op donderdag 15 december 2016 12:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nu ook al in cat. 1 zag ik?
Hahahahahahaquote:Op donderdag 15 december 2016 12:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kayne gaat wellicht scheiden van kim
Terwijl in dit geval Kim wil scheiden. En volgens mij heeft Kim atm meer assets/vermogen dan Kayne.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Kim zal de huwelijkse voorwaarden wel goed geregeld hebben
Had Kanye niet een schuld van 50 miljoen?quote:Op donderdag 15 december 2016 12:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Terwijl in dit geval Kim wil scheiden. En volgens mij heeft Kim atm meer assets/vermogen dan Kayne.
Daarom maakte ik die opmerking ook. Kanye is een financieel dramaquote:Op donderdag 15 december 2016 12:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Terwijl in dit geval Kim wil scheiden. En volgens mij heeft Kim atm meer assets/vermogen dan Kayne.
Zoiets, en Kim verdient meer aan haar parfum dan kayne aan zijn muziek.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Had Kanye niet een schuld van 50 miljoen?
Ach dat valt wel mee, je mag er 8 of 9x inzitten.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nu ook al in cat. 1 zag ik?
Sinds Twente neemt niemand dat systeem meer serieus.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:46 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ach dat valt wel mee, je mag er 8 of 9x inzitten.
rellenquote:
Beefquote:Op donderdag 15 december 2016 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
rinwa
Praat gewoon Nederlands?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |