Ik wel gelukkigquote:Op donderdag 15 december 2016 01:21 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Maar hebben jij en je vriend al ervaring in de horeca?
Ow dat komt wel goed. Hij volgt nu ook een cursus. En ik weet Nog behoorlijk veel uit mijn horeca tijdquote:Op donderdag 15 december 2016 01:26 schreef vincenzo78 het volgende:
Is wel belangrijk natuurlijk ivm het oprichten bar/lounge!
Is er nog bijzondere reden om voor Tenerife te kiezen?
Ja het klimaat en het buitenleven zijn goede redenen. Ben ook met enige regelmaat op het Iberisch schiereiland en levenskwaliteit is hoog.quote:Op donderdag 15 december 2016 01:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat komt wel goed. Hij volgt nu ook een cursus. En ik weet Nog behoorlijk veel uit mijn horeca tijd
De zon!!! Vrienden en familie. En het eiland natuurlijkDe mensen, en het buitenleven.
Vrienden van ons leven echt buiten. En dat is zo heerlijk
Slaap lekker.quote:Op donderdag 15 december 2016 01:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk dat het slim is om te gaan slapen
Wekker gaat 8;00 uur. 3 uurtjes werken en dan weer fysio
Trusten
Wat had je niet moeten doen?quote:Op donderdag 15 december 2016 08:19 schreef charmed_angel het volgende:
Shit dat had ik niet moeten doen
Eigen schuld chicka.quote:Op donderdag 15 december 2016 08:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo laat gaan slapen Billie
Tijd voorquote:Op donderdag 15 december 2016 08:19 schreef charmed_angel het volgende:
Shit dat had ik niet moeten doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |