thuisthuis?quote:Op donderdag 15 december 2016 14:49 schreef DonRaja het volgende:
Zo, laatste meeting voor vandaag achter de rug. Nu beetje klooien en dan de trein terug naar huis pakken.
Je laat je taken in de steek.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zojuist heb ik plaats genomen in de trein. In de trein modereer ik niet.
Ga weg dan vetzeugquote:Op donderdag 15 december 2016 14:48 schreef xcachet het volgende:
Aha, hier zitten de andere proleten.
Lekker hoorquote:Op donderdag 15 december 2016 14:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, eerst nog ff Brussel om een drankje te doen en dan naar huis.
Wat ga je drinken?quote:Op donderdag 15 december 2016 14:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, eerst nog ff Brussel om een drankje te doen en dan naar huis.
Modereer jij wel in de trein?quote:Op donderdag 15 december 2016 14:49 schreef DonRaja het volgende:
Zo, laatste meeting voor vandaag achter de rug. Nu beetje klooien en dan de trein terug naar huis pakken.
Lekker voor je.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb je gezien op webcam zoiets staat helaas voor eeuwig op m'n netvlies gebrand
Yep, Thalys heeft goede wifi.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Modereer jij wel in de trein?
Ik heb Ron nog nooit zien modereren, maar dat komt ook omdat hij wel gezag uitstraalt.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Modereer jij wel in de trein?
Ik ga zaterdag met de ICE, prima treintje. Thalys is minder bijzonder, zeker 2de klas niet.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil ook een keer met de Thalys reizen. In april reisde ik met ICE. Best vet
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 15 december 2016 14:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag met de ICE, prima treintje. Thalys is minder bijzonder, zeker 2de klas niet.
Is erg relaxed, alleen wel duur. Je kan ook Izy nemen en dan de XL chair, evenveel ruimte als Thalys maar dan voor een derde van de prijs. (En doet er een uurtje langer over)quote:Op donderdag 15 december 2016 14:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Neuk jij nou weer met een andere FOK!er ?quote:Op donderdag 15 december 2016 14:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil een keer naar Londen. Maar zag dat de tickets nu wel heel duur zijn. Dan is vliegen (leuker) en goedkoper.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is erg relaxed, alleen wel duur. Je kan ook Izy nemen en dan de XL chair, evenveel ruimte als Thalys maar dan voor een derde van de prijs. (En doet er een uurtje langer over)
Ik heb tenminste een seks leven. Kan jij niet zeggen,quote:Op donderdag 15 december 2016 14:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Neuk jij nou weer met een andere FOK!er ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |