Staat hier bij de brigadier gewoon in het schapquote:Op donderdag 15 december 2016 10:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voorrang, niet voor niks 100 e gedokt he. Als er nog wat over is mag je over 7 dagen.
Vermakelijk om te zien hoe je je lachwekkende niveau probeert weg te moffelenquote:Op donderdag 15 december 2016 10:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik blijf graag lachen om ADO. Wat een amateuristisch zooitje is het ook. Het zou leuk zijn als ze failliet gaan.
Jong Ajax mag niet promoveren dus die tel ik niet mee, Feyenoord lijkt me niet.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Vrees Ajax, hoop op Feyenoord.
Opal ook al?quote:Op donderdag 15 december 2016 10:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Staat hier bij de brigadier gewoon in het schap
quote:Op donderdag 15 december 2016 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vermakelijk om te zien hoe je je lachwekkende niveau probeert weg te moffelen.
quote:Op donderdag 15 december 2016 10:55 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik hoop dat er bij ADO nog een paar Chinese voetballers komen die de pannen van het dak spelen.
Leuk voor de stemming.
My bad. Ik dacht Eredivisie.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jong Ajax mag niet promoveren dus die tel ik niet mee, Feyenoord lijkt me niet.
quote:Op donderdag 15 december 2016 11:03 schreef opperkleurder het volgende:
DEN HAAG – Hoofdsponsor Kyocera stopt vanaf februari 2017 als sponsor van ADO Den Haag. Dat bleek donderdagochtend tijdens de rechtszaak tussen ADO Den Haag en grootaandeelhouder Wang Hui. Het stoppen van Kyocera heeft vermoedelijk gevolgen voor de financiële positie van de club, meldt Omroep West.
Kyocera was sinds de zomer van 2010 betrokken bij ADO Den Haag.
Ook werd bekend dat ADO door de KNVB is teruggezet naar categorie 1. Ook krijgt de club een boete van 10.000 euro. ADO heeft tot 1 februari de tijd om herstelstukken in te dienen.
![]()
quote:Op verzoek van ADO Den Haag reisde een delegatie van United Vansen afgelopen dinsdag naar Brussel af om met elkaar om de tafel te gaan. Daar was een ontmoeting tussen eigenaar Hui Wang en zoon Terry Wang met directeur Mattijs Manders, wethouder Tom de Bruijn en advocaat Paul Olden van ADO. Bij die meeting stelde de gemeente voor aan Wang om de aandelen van ADO over te nemen om verder gezichtsverlies te voorkomen. De gemeente bood één euro... Wang is kwaad weggegaan. De meeting duurde daardoor niet meer dan vijf minuten.
Fawaka nanga het Kyocera stadion dan? Wordt het dan nu het Foe-Yang-Hai stadion?quote:Op donderdag 15 december 2016 11:03 schreef opperkleurder het volgende:
DEN HAAG – Hoofdsponsor Kyocera stopt vanaf februari 2017 als sponsor van ADO Den Haag. Dat bleek donderdagochtend tijdens de rechtszaak tussen ADO Den Haag en grootaandeelhouder Wang Hui. Het stoppen van Kyocera heeft vermoedelijk gevolgen voor de financiële positie van de club, meldt Omroep West.
Ook werd bekend dat ADO door de KNVB is teruggezet naar categorie 1. Ook krijgt de club een boete van 10.000 euro. ADO heeft tot 1 februari de tijd om herstelstukken in te dienen.
![]()
Dan wordt het weer het Forepark Stadion denk ik. Wel jammer hoor dit.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:06 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Fawaka nanga het Kyocera stadion dan? Wordt het dan nu het Foe-Yang-Hai stadion?
Aad Mansveld stadion of anders Sexy Lexie stadion vind ik betere opties.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan wordt het weer het Forepark Stadion denk ik. Wel jammer hoor dit.
Je gaat niet een stadion voor korte tijd naar een legende vernoemen om hem daarna weer een sponsornaam te geven.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:09 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Aad Mansveld stadion of anders Sexy Lexie stadion vind ik betere opties.
WANGBELEIDquote:Op donderdag 15 december 2016 11:03 schreef opperkleurder het volgende:
![]()
Misschien hadden ze beter Nap kunnen sturen.twitter:BrianvanderBol twitterde op donderdag 15-12-2016 om 11:11:57De Ondernemingskamer houdt zich niet altijd met voetbal bezig. 'Wanneer begint de transferperiode', vraagt een van de raadsheren. #ADOvsWang reageer retweet
Moet je helemaal niet willen manquote:Op donderdag 15 december 2016 11:14 schreef JanCees het volgende:
Het ziet ernaar uit dat de Amsterdam Arena wordt vernoemd naar de op 24 maart overleden Johan Cruijff. De familie van de oud-voetballer en de leiding van de Amsterdam Arena zijn dicht bij een akkoord. Dat meldt het Algemeen Dagblad.
De Amsterdam Arena is in handen van Ajax, de gemeente Amsterdam en privé-investeerders. De gemeente en Ajax waren direct na de dood van Cruijff al bereid om het stadion naar hem te vernoemen. Ook de familie is er klaar voor na een periode van rouw. Een akkoord lijkt een kwestie van tijd, maar er ligt nog één niet onbelangrijk obstakel in de weg.
Geen sponsornaam
De familie van Cruijff wil niet dat het stadion in de toekomst ook de naam van een sponsor gaat dragen, zoals dat ook bij andere voetbalclubs het geval is. De stadions van Bayern München (Allianz Arena), Arsenal (Emirates Stadium) en FC Twente (Grolsch Veste) zijn voorbeelden daarvan.
Maar de aandeelhouders van de Arena willen niet bij voorbaat akkoord gaan om in de toekomst een gesponsord stadion te negeren. Daarmee wordt er een forse bron aan inkomsten geblokkeerd.
Dit klinkt niet echt als dichtbij een akkoord
Het Huawei Johan Cruijff Stadion klinkt wel lekker toch?quote:Op donderdag 15 december 2016 11:14 schreef JanCees het volgende:
Het ziet ernaar uit dat de Amsterdam Arena wordt vernoemd naar de op 24 maart overleden Johan Cruijff. De familie van de oud-voetballer en de leiding van de Amsterdam Arena zijn dicht bij een akkoord. Dat meldt het Algemeen Dagblad.
De Amsterdam Arena is in handen van Ajax, de gemeente Amsterdam en privé-investeerders. De gemeente en Ajax waren direct na de dood van Cruijff al bereid om het stadion naar hem te vernoemen. Ook de familie is er klaar voor na een periode van rouw. Een akkoord lijkt een kwestie van tijd, maar er ligt nog één niet onbelangrijk obstakel in de weg.
Geen sponsornaam
De familie van Cruijff wil niet dat het stadion in de toekomst ook de naam van een sponsor gaat dragen, zoals dat ook bij andere voetbalclubs het geval is. De stadions van Bayern München (Allianz Arena), Arsenal (Emirates Stadium) en FC Twente (Grolsch Veste) zijn voorbeelden daarvan.
Maar de aandeelhouders van de Arena willen niet bij voorbaat akkoord gaan om in de toekomst een gesponsord stadion te negeren. Daarmee wordt er een forse bron aan inkomsten geblokkeerd.
Dit klinkt niet echt als dichtbij een akkoord
Gazprom Johan Cruijff Stadion klinkt alleraardigstquote:Op donderdag 15 december 2016 11:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het Huawei Johan Cruijff Stadion klinkt wel lekker toch?
Ik ging er alvast vanuit dat John van Zweden, Dick Advocaat, Kees Jansma, Aad de Mos en Rob Jansen hun intrede hadden gedaan.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je gaat niet een stadion voor korte tijd naar een legende vernoemen om hem daarna weer een sponsornaam te geven.
Ajax met een gasbedrijf, hoe kom je er op?quote:Op donderdag 15 december 2016 11:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Gazprom Johan Cruijff Stadion klinkt alleraardigst
Ik hoop het, maar wie is er zo dom om er nu in te stappen? Dan moet je wel heel veel clubliefde hebben.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:17 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik ging er alvast vanuit dat John van Zweden, Dick Advocaat, Kees Jansma, Aad de Mos en Rob Jansen hun intrede hadden gedaan.
Tja, het is dat of de NS als hoofdsponsor.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ajax met een gasbedrijf, hoe kom je er op?
Die behang koning zal de club wel voor een schijntje kopenquote:Op donderdag 15 december 2016 11:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar wie is er zo dom om er nu in te stappen? Dan moet je wel heel veel clubliefde hebben.
Met de uitwedstrijd in Polen zou het van pas komen.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja, het is dat of de NS als hoofdsponsor.
Ach, Johan heeft zijn glorietijden in Barcelona gehad. En dan ook nog bij Feyenoord gespeeld.quote:
Ze schreeuwen het al een tijdje dus ik hoop wanneer de gelegenheid zich voordoet dat ze hun woorden omzetten in daden.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar wie is er zo dom om er nu in te stappen? Dan moet je wel heel veel clubliefde hebben.
Bij Barcelona willen ze misschien een standbeeld bij Camp Nou neerzettenquote:Op donderdag 15 december 2016 11:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach, Johan heeft zijn glorietijden in Barcelona gehad. En dan ook nog bij Feyenoord gespeeld.
Sjaak Swart Arena is in dat kader veel meer op zijn plek.
Ook een prima selectie.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee, verkeerd gekeken
[ afbeelding ]
Zag ik ook ja. Kun je daar een beetje komen zonder auto?quote:Op donderdag 15 december 2016 11:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ook een prima selectie.
Twijfel of ik volgende week naar Cantillon ga of Tilquin
- Gueuze Tilquin à l'ancienne (75cl and 37,5cl)
- Quetsche Tilquin à l'ancienne - Namur or Alsace (75cl and 37,5cl)
- Mûre Tilquin à l'ancienne (37,5cl) max 6 / person
- (Gueuze Tilquin)² à l'ancienne (75cl and 37,5cl) max 3x75cl or 6x37,5cl / person
- Stout Rullquin (75cl)
- (Stout Rullquin)² (75cl) max 1 / person
and also Pinot Noir Tilquin à l'ancienne (75cl) but only to drink on site.
Is ook wel aanlokkelijk
Dan moet Messi minstens een eigen tribune krijgen.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bij Barcelona willen ze misschien een standbeeld bij Camp Nou neerzetten
40 min tot een uur vanaf Brussel Zuid met trein en bus. Maar gaat maar 1x per uur en gaat 3 minuten eerder weg dan de trein vanuit Nederland aan komtquote:Op donderdag 15 december 2016 11:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Zag ik ook ja. Kun je daar een beetje komen zonder auto?
Valt ook wel weer mee. Item of 10, echt niet meer.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan moet Messi minstens een eigen tribune krijgen.
In dat museum zie je wel bizar veel materiaal van JC trouwens.
Nouja je bent er een paar dagen toch?quote:Op donderdag 15 december 2016 11:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
40 min tot een uur vanaf Brussel Zuid met trein en bus. Maar gaat maar 1x per uur en gaat 3 minuten eerder weg dan de trein vanuit Nederland aan komt
Messi heeft niks betekend voor het voetbalquote:Op donderdag 15 december 2016 11:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan moet Messi minstens een eigen tribune krijgen.
In dat museum zie je wel bizar veel materiaal van JC trouwens.
2 ja. Cantillon sluit al om 2 uur, dus de combinatie is lastig te doen. 3F is dicht.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Nouja je bent er een paar dagen toch?
hoe laatquote:Op donderdag 15 december 2016 11:29 schreef vincenzo78 het volgende:
Zometeen Club America - Real Madrid op de NPO.
Ik vermoed dat JC al met zijn hand in zijn broekje zit.
Jammer dat ze weer een hockeycommentator hebben opgetrommeld. Gaat nergens over.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:29 schreef vincenzo78 het volgende:
Zometeen Club America - Real Madrid op de NPO.
Ik vermoed dat JC al met zijn hand in zijn broekje zit.
24e?quote:Op donderdag 15 december 2016 11:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
2 ja. Cantillon sluit al om 2 uur, dus de combinatie is lastig te doen. 3F is dicht.
Toen ik er was afgelopen zomer hadden ze een volledige expositieruimte ingericht.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee. Item of 10, echt niet meer.
Ik kijk zonder geluid of ik pak de Mexicaanse stream.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Jammer dat ze weer een hockeycommentator hebben opgetrommeld. Gaat nergens over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |