Nog negen dagen.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Trouwens. Vul jij deze nog even in.
Er was maar één ploeg die wilde voetballen. Ik hoop serieus dat zo'n matige ploeg als ADO uit de eredivisie gaat en zal degraderen.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het was een parodie op voetbal.
Eerste half uur was zo slecht nog niet. Denk dat de situatie rondom de club ook wel zijn uitwerking heeft op de spelersgroep.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er was maar één ploeg die wilde voetballen. Ik hoop serieus dat zo'n matige ploeg als ADO uit de eredivisie gaat en zal degraderen.
Als er verloren wordt van Sparta wordt degradatie een serieuze zaak.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eerste half uur was zo slecht nog niet. Denk dat de situatie rondom de club ook wel zijn uitwerking heeft op de spelersgroep.
We zijn pas halverwege. Die 9 punten van begin dit seizoen zijn wel serieus goud nu. Stel je voor als we met 1 uit 3 begonnen waren ofzoquote:Op donderdag 15 december 2016 10:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als er verloren wordt van Sparta wordt degradatie een serieuze zaak.
Ik zie dit zwalkende Den Haag op weinig plekken punten pakken.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
We zijn pas halverwege. Die 9 punten van begin dit seizoen zijn wel serieus goud nu. Stel je voor als we met 1 uit 3 begonnen waren ofzo
vanmiddagquote:Op donderdag 15 december 2016 10:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Trouwens. Vul jij deze nog even in.
Op de 3-0 bij NEC uit na zaten er geen rare uitslagen bij eigenlijk. Winst op Excelsior, Eagles en Willem 2. Gelijk tegen Heracles en Roda. De winst op Vitesse was bonus. De rest kun je verliezen als ADO als je reëel bent en het was zelden met echt grote cijfers.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie dit zwalkende Den Haag op weinig plekken punten pakken.
Scorebord journalistiek. Als je naar het vertoonde spel kijkt, weet je beter.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op de 3-0 bij NEC uit na zaten er geen rare uitslagen bij eigenlijk. Winst op Excelsior, Eagles en Willem 2. Gelijk tegen Heracles en Roda. De winst op Vitesse was bonus. De rest kun je verliezen als ADO als je reëel bent en het was zelden met echt grote cijfers.
Tegen Sparta kun je zo weer winnen. Dat geloof ik echt.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Scorebord journalistiek. Als je naar het vertoonde spel kijkt, weet je beter.
Zullen we hier een weddenschap aan verbinden?quote:Op donderdag 15 december 2016 10:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tegen Sparta kun je zo weer winnen. Dat geloof ik echt.
Ajax.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:40 schreef JanCees het volgende:
Wie wordt er kampioen denken jullie
Neequote:Op donderdag 15 december 2016 10:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zullen we hier een weddenschap aan verbinden?
Jong AZquote:Op donderdag 15 december 2016 10:40 schreef JanCees het volgende:
VVVquote:Op donderdag 15 december 2016 10:40 schreef JanCees het volgende:
Nee, ik ben niet iemand van de weddenschappen.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent een beetje bang voor Onlogisch achteraf?
[ afbeelding ]
Gek, gisteren noemde ze mij nog nummer 1.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:41 schreef Saind het volgende:
Ik ben al kampioen
iig volgens m'n moeder ben ik nummer 1
Mwoahquote:Op donderdag 15 december 2016 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gek, gisteren noemde ze mij nog nummer 1.
Terwijl je niet de eerste was van de avond.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijk deze is wel aardig.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Terwijl je niet de eerste was van de avond.
Matige grap.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die spelen nog altijd op het hoogste niveau.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik verlaag mij graag tot het niveau waar de favoriete club van opper op acteert.
Jij vond het niveau van ADO gisteren hoogstaand?quote:Op donderdag 15 december 2016 10:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Onlogisch gaat stevig de mist in. Au.
Kreeg je nou voorrang bij Tommie of is het gewoon voor iedereen te koopquote:Op donderdag 15 december 2016 10:44 schreef opperkleurder het volgende:
Onlogisch krijgt weer klap na klap vanmorgen. Misschien kunnen we er even mee stoppen voor er mensen gaan huilen.
Voorrang, niet voor niks 100 e gedokt he. Als er nog wat over is mag je over 7 dagen.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Kreeg je nou voorrang bij Tommie of is het gewoon voor iedereen te koop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |