Snap dat 'gekanker' niet zo. Ik heb dan meteen een bepaald beeld van zo'n iemand. Laten we kanker er voor zetten om de zin wat kracht bij te zetten.quote:
waarom nietquote:Op donderdag 15 december 2016 14:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Snap dat 'gekanker' niet zo. Ik heb dan meteen een bepaald beeld van zo'n iemand. Laten we kanker er voor zetten om de zin wat kracht bij te zetten.
Ja leuk.
Erg onvolwassen inderdaad.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Snap dat 'gekanker' niet zo. Ik heb dan meteen een bepaald beeld van zo'n iemand. Laten we kanker er voor zetten om de zin wat kracht bij te zetten.
Ja leuk.
Oude gewoonte jaquote:Op donderdag 15 december 2016 13:35 schreef Elan het volgende:
drizzt zat al klaar om die post te verwijderen
toen kwam hij erachter dat hij knopjes mist
Eens. Wat een proleten.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja leuk.
draagt die persoon een petje?quote:Op donderdag 15 december 2016 14:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja leuk.
Ja maar dan een beetje schuin gedragen.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
draagt die persoon een petje?
Wat een poppenkasttwitter:FM_Nederland twitterde op donderdag 15-12-2016 om 14:23:01@JimvanderDeijl ... en dit is ook Zhang. Natuurlijk geen 3 miljoen waard. Daar kun je heel die club van kopen.… https://t.co/H1bPJns6rU reageer retweet
ik mis wat contextquote:Op donderdag 15 december 2016 14:32 schreef opperkleurder het volgende:
Wat een poppenkasttwitter:FM_Nederland twitterde op donderdag 15-12-2016 om 14:23:01@JimvanderDeijl ... en dit is ook Zhang. Natuurlijk geen 3 miljoen waard. Daar kun je heel die club van kopen.… https://t.co/H1bPJns6rU reageer retweet
Ik dacht even dat het om onze Chinese GOD gingquote:Op donderdag 15 december 2016 14:32 schreef opperkleurder het volgende:
Klik even op de link. ADO moest van Wang een Chinees kopen van een club op het derde niveau in Portugal.quote:
Zojuist heb ik plaats genomen in de trein. In de trein modereer ik niet.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:10 schreef Elan het volgende:
Stijn gaat niet blij zijn als hij dit topic terugleest.
Wat is dat voor instelling?quote:Op donderdag 15 december 2016 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zojuist heb ik plaats genomen in de trein. In de trein modereer ik niet.
landverraaierquote:Op donderdag 15 december 2016 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan je moeilijk overzicht houden.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat is dat voor instelling?
Kan je niet voortaan fokken vanuit de trein?quote:Op donderdag 15 december 2016 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verkapte wat-een-verschrikkelijk-kut-forum-is-dit-via-mobiel-post.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan je moeilijk overzicht houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |