SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Note: voor de comiclezers en degene die de tallgames spelen.
Wat er in de spellen, comics of in de serie afspeelt, het wijkt allemaal af, maar bepaalde elementen komen terug.
Het gaat hier om de serie, dus wat er in andere media speelt, zet het gaarne in een spoiler.
Game on..
LP:Theorie over TWD:quote:Ik ben overigens wel benieuwd wat voor een persoon Negan was, voor de zombie-apocalyps (ehm uiteraard geen zombie-apocalyps sec, want zombies bestaan niet in het universum van TWD). Ik kan er niets over vinden nl.
Jullie enig idee?
Vond ik wel aardige theorie.
Mijn theorie mbt cliffhangerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zag het doodschieten wel.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:29 schreef Fer het volgende:
[..]
Nou ze stelde het zelf voor. Maar verder niet gezien dat Michonne het ook uitvoerde.
kan ik meook niet meee herinneren:@quote:
Ik zag wat gerommel in een auto, maar geen lijk er uit vallenquote:
Dat had Michonne daar midden op de weg uit de auto moeten gooien?quote:Op woensdag 14 december 2016 23:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zag wat gerommel in een auto, maar geen lijk er uit vallen
t is ook logischer dat ze dat lijk erin laat en auto met lijk en al verbrandt/in t water laat rijdenquote:Op woensdag 14 december 2016 23:21 schreef Knutknuttsson het volgende:
De vrouw zei dat er een demper in de auto lag. Het volgende beeld was van de auto op afstand en je hoorde een gedempt schot.Er valt een silhouet neer en de auto wordt omgedraaid. Dat het lijk uit een auto werd gegooid of iets dergelijks heb ik idd ook niet gezien.
Serieus? Dat heb ik dan ook gemist....quote:Op woensdag 14 december 2016 23:21 schreef Knutknuttsson het volgende:
De vrouw zei dat er een demper in de auto lag. Het volgende beeld was van de auto op afstand en je hoorde een gedempt schot.Er valt een silhouet neer en de auto wordt omgedraaid. Dat het lijk uit een auto werd gegooid of iets dergelijks heb ik idd ook niet gezien.
Ik heb dat ook gemist hoor, ik heb alleen de auto zien kerenquote:Op donderdag 15 december 2016 19:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Serieus? Dat heb ik dan ook gemist....
Ik ook ja hahaquote:Op donderdag 15 december 2016 19:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Serieus? Dat heb ik dan ook gemist....
nou idd, je hoorde een gedempt schot, zag wisseling van plek/vallen van lichaam in de auto, en toen keerde de auto pasquote:Op donderdag 15 december 2016 20:05 schreef Tourniquet het volgende:
Het werd niet echt "in your face" in beeld gebracht, heel subtiel zelfs, maar dat zoveel het gemist hebben vind ik ook wel opmerkelijk.
wanneer was dit dan? want ik heb het ook totaal gemistquote:Op donderdag 15 december 2016 20:05 schreef Tourniquet het volgende:
Het werd niet echt "in your face" in beeld gebracht, heel subtiel zelfs, maar dat zoveel het gemist hebben vind ik ook wel opmerkelijk.
Viel mij zeker wel op. Maar wat moest ze anders. Ze kon niet door en haar terug laten rijden was geen optie. En die demper was wel handig. Zo hoorde ze niks onderaan de weg.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:05 schreef Tourniquet het volgende:
http://heavy.com/entertai(...)at-did-michonne-see/quote:Op donderdag 15 december 2016 23:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
wanneer was dit dan? want ik heb het ook totaal gemistKijk ik het nog even terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ze er naast zit vast welquote:Op vrijdag 16 december 2016 10:37 schreef planethugo het volgende:
idd vreemd, ook niet opgevallen, die opmerking van die demper wel maar dat schot niet
en ook erg onrealistisch dat ze meteen raak schiet, Michonne kan helemaal niet schieten
thankx.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:09 schreef Tourniquet het volgende:
Linkje naar de "silencer" scene, voor degenen die het gemist hebben:
https://www.dropbox.com/s(...)ne-silencer.mp4?dl=0
Geldquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:34 schreef Kloonhommel het volgende:
Waarom is ervoor gekozen dat niet gewoon te laten zien terwijl wat bijv Negan of een zombie telkens doet wel te zien is.
O, dikke vette spoilers uit de comics.quote:Op zaterdag 17 december 2016 09:07 schreef Max23 het volgende:
Filmpje met theorie over de gemaskerde persoon met de verrekijker
Ohja shit, ik ken de comics nietquote:Op zaterdag 17 december 2016 10:21 schreef Biancavia het volgende:
[..]
O, dikke vette spoilers uit de comics.
Idd. Je ziet een kleine lichtflits van het schieten.quote:
Ja bij een serie als twd letten ze zo op de centen dat deze scene er echt niet meer af kon.quote:
Ik kan echt niet anders bedenken het was van zo'n grote afstand dat sloeg nergens op ze hadden ook een ander standpunt kunnen kiezen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:22 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ja bij een serie als twd letten ze zo op de centen dat deze scene er echt niet meer af kon.
Ik gooi het op een artistiek oogpunt van de regisseur.quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:39 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik kan echt niet anders bedenken het was van zo'n grote afstand dat sloeg nergens op ze hadden ook een ander standpunt kunnen kiezen.
Heb je een brakke download gekeken ofzo? Op FOX was het gewoon haarscherp.quote:Op zaterdag 17 december 2016 15:50 schreef Mirel het volgende:
In The Wire is het wel tof gedaan.
Alleen hier was het zó ver weg dat de achtergrond en de auto 1 kleurenbrij waren. Het geluid was ook te zacht.
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 17 december 2016 15:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je een brakke download gekeken ofzo? Op FOX was het gewoon haarscherp.
Juist het feit dat het zover weg was, én het geluid zacht was (demper, hallo) maakte deze scene zo sterk. Het is de bedoeling dat niemand er achter komt. Michonne is geschrokken van het kamp van Negan en wil een veilige afstand houden. Dat wordt zo toch juist goed in beeld gebracht wat mij betreft.
Ik had de 720 rip dacht ik.quote:Op zaterdag 17 december 2016 15:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je een brakke download gekeken ofzo? Op FOX was het gewoon haarscherp.
Juist het feit dat het zover weg was, én het geluid zacht was (demper, hallo) maakte deze scene zo sterk. Het is de bedoeling dat niemand er achter komt. Michonne is geschrokken van het kamp van Negan en wil een veilige afstand houden. Dat wordt zo toch juist goed in beeld gebracht wat mij betreft.
Geenquote:Op maandag 19 december 2016 16:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er wel of geen walking dead vanavond?
Winterstop tot 13 februariquote:Op maandag 19 december 2016 16:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er wel of geen walking dead vanavond?
Oké doeiiiiiiiquote:Op maandag 19 december 2016 19:56 schreef Gezicht het volgende:
Nu pas de aflevering van vorige week gekeken, wat een saaie bedoeling weer zeg.Kan die winterstop wel gebruiken. Als het daarna niet beter wordt ben ik echt klaar ermee hoor.
Ik moet echt beter gaan kijken zie ikquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:01 schreef Scrummie het volgende:
Leuke/goede analyse van afgelopen aflevering. Ook, als je het afgelopen half seizoen al kon waarderen denk ik, leuk om te zien hoe achteraf bekeken dit qua verhaal best een sterk seizoen was. Het "waar zijn we nu en hoe zijn we daar gekomen?" is goed uitgelegd.
Ik zou tijdens de kerstdagen geen azijn drinken. Helpt al een hele boel denk ik zo voor je.quote:Op maandag 19 december 2016 19:56 schreef Gezicht het volgende:
Nu pas de aflevering van vorige week gekeken, wat een saaie bedoeling weer zeg.Kan die winterstop wel gebruiken. Als het daarna niet beter wordt ben ik echt klaar ermee hoor.
Lees eens een topic of twee terug, dan kun je zien dat ik lang niet de enige ben die het drie keer niks vindt. Ze slaan dit seizoen compleet de plank mis.quote:Op maandag 19 december 2016 22:16 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik zou tijdens de kerstdagen geen azijn drinken. Helpt al een hele boel denk ik zo voor je.
?quote:Op woensdag 21 december 2016 09:56 schreef MPC60 het volgende:
Fox is iig al begonnen met spoilers uit te zenden.![]()
Volgens jou.quote:Op maandag 19 december 2016 22:37 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Lees eens een topic of twee terug, dan kun je zien dat ik lang niet de enige ben die het drie keer niks vindt. Ze slaan dit seizoen compleet de plank mis.
Na het zien van de promo net weet ik iig al wat er in de rest van het seizoen gaat gebeuren.quote:
Oke doeiiiiiiiiquote:Op maandag 19 december 2016 22:37 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Lees eens een topic of twee terug, dan kun je zien dat ik lang niet de enige ben die het drie keer niks vindt. Ze slaan dit seizoen compleet de plank mis.
Maar dat stond toch zonder die promo ook wel vast? Wat ik uit de promo haal in elk geval; samen strijden tegen Negan.quote:Op woensdag 21 december 2016 10:11 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Na het zien van de promo net weet ik iig al wat er in de rest van het seizoen gaat gebeuren.
Ja weet ik maar toch voel ik me gespoilerd.quote:Op woensdag 21 december 2016 10:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dat stond toch zonder die promo ook wel vast? Wat ik uit de promo haal in elk geval; samen strijden tegen Negan.
quote:Op woensdag 21 december 2016 10:58 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ja weet ik maar toch voel ik me gespoilerd.
De promo heb ik niet gezien, maar het klinkt alsof het weer heel tof gaat worden! Ik heb er zin inquote:Op woensdag 21 december 2016 10:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dat stond toch zonder die promo ook wel vast? Wat ik uit de promo haal in elk geval; samen strijden tegen Negan.
Net als veel mensen vond ik het begin van het seizoen ook maar sloom, ze hadden de verschillende verhaallijnen wel wat actiever kunnen brengen. Maar ik denk dat het in de tweede helft helemaal goed wordt gemaaktquote:Op maandag 19 december 2016 22:37 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Zou hier niet gek van worden maar zou batterijtje opladen om los te gaan............alhoewel na 8000 keerquote:Op woensdag 21 december 2016 22:26 schreef Scrummie het volgende:
Lekker om bij in slaap te vallen. Repeat niet nodig.
AMC heeft ooit wel zoiets laten vallen. Dat de serie eeuwig kon doorgaan.quote:
Als het een (soort van) happy end moet worden, dan moet wel het grootste probleem opgelost worden, namelijk de mutatie. Zolang mensen doodgaan en niet blijven liggen hou je hetzelfde probleem als wat je in de gevangenis duidelijk kon zien. Al bouw je een enorm hek en leeft iedereen in harmonie, er hoeft maar één persoon onopgemerkt dood te gaan en je hebt stront aan de knikker in je knusse gemeenschap.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:59 schreef sonnyspek het volgende:
Hoe hopen jullie dat TWD gewoon als serie eindigt? Iedereen dood? Een groot kamp?
Ik ook en er zijn nog zat karakters hinderlijk aanwezig om zijn moordlustige neigingen op te botvierenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 11:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik kan niet wachten tot maandag, ik vind Jeffrey Dean Morgan echt een goede slechterik spelen als Negan, hij is mijn favoriete karakter, zijn humor vind ik zo top
Carl bijvoorbeeld, daar heb ik zoiets van, wat doet hij nog in de seriequote:Op zaterdag 11 februari 2017 11:13 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik ook en er zijn nog zat karakters hinderlijk aanwezig om zijn moordlustige neigingen op te botvieren
Carl is wereldwijd toch wel favoriet om het loodje te leggen denk ik. Maar zelfs Negan is niet sadistisch genoeg om een passend einde aan het leven van dat ettertje te maken. Buiten het feit dat Negan hem wel aardig vindquote:Op zaterdag 11 februari 2017 11:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Carl bijvoorbeeld, daar heb ik zoiets van, wat doet hij nog in de serie, of Rick ik vind hem voortaan een mietje geworden en niet meer de grote sterke leider van de groep
Snap echt niet hoe je dat kan vindenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 11:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik kan niet wachten tot maandag, ik vind Jeffrey Dean Morgan echt een goede slechterik spelen als Negan, hij is mijn favoriete karakter, zijn humor vind ik zo top
Jij snapt dus geen kut van dit seizoen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 11:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Carl bijvoorbeeld, daar heb ik zoiets van, wat doet hij nog in de serie, of Rick ik vind hem voortaan een mietje geworden en niet meer de grote sterke leider van de groep
ja ik heb nog nooit zoiets gehad met een slechterik, maar Negan vind ik echt wel een top slechterik qua spanning in een serie brengenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Snap echt niet hoe je dat kan vinden.
Ik vind Negan echt een hele foute lekkere vent.quote:Op zondag 12 februari 2017 09:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja ik heb nog nooit zoiets gehad met een slechterik, maar Negan vind ik echt wel een top slechterik qua spanning in een serie brengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 februari 2017 10:03 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik vind Negan echt een hele foute lekkere vent.![]()
En zijn opmerkingen zijn (vind ik) geweldig.
Deze scene en opmerking bijv.(seizoen 7 episode 4)
yep, precies wat ik ook bedoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
Ik weet nog dat de ondertiteling van deze scene echt bagger was.quote:Op zondag 12 februari 2017 10:06 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
yep, precies wat ik ook bedoel
Heerlijk~!quote:Op maandag 13 februari 2017 13:56 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Gregory scenes.Zodra hij in beeld verschijnt vraag ik me af of ik deze serie nog wel leuk vind.
Maar die scene met de horde.![]()
Nee volgens mij niet hoor. Zaten ook mannen bij. En tara herkende niemand..quote:Op maandag 13 februari 2017 20:22 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Nieuw? Dat zijn toch die vrouwen waar Tara ook heeft gezeten?
nee want dat waren alleen vrouwen. Hier zaten mannen bij.quote:Op maandag 13 februari 2017 20:22 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Nieuw? Dat zijn toch die vrouwen waar Tara ook heeft gezeten?
Dit imo... Eindelijk een keer een club waar je zaken mee kan doen ipv al dat halfzachte gedoe.quote:Op maandag 13 februari 2017 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
Of lachte hij zo van; mooi met deze groep kunnen we samen vechten
Dit dacht ik ook jaquote:Op maandag 13 februari 2017 21:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit imo... Eindelijk een keer een club waar je zaken mee kan doen ipv al dat halfzachte gedoe.
Ik vrees van wel, maar deze aflevering was prima. Hard gelachen bij die scène met die horde.quote:Op maandag 13 februari 2017 13:14 schreef INViCTuS het volgende:
Nou, benieuwd of het 8 afleveringen toeleven naar de grote veldslag gaat worden
Gabriel en zijn nieuwe sekte? Of Darryl met de knokploeg van The Kingdom?quote:Op maandag 13 februari 2017 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee want dat waren alleen vrouwen. Hier zaten mannen bij.
Maar naar wie lacht Rick op het einde?
Of lachte hij zo van; mooi met deze groep kunnen we samen vechten
Ik dacht dat toen ze de poort uit zouden gaan dat Negan daar zou staanquote:Op maandag 13 februari 2017 22:46 schreef INViCTuS het volgende:
Verwacht dat er nog wel iets gaat gebeuren bij de kingdom zodat Ezekiel ook overstag gaat. Die groep waar Tara was heeft ook nog een appeltje te schillen met Negan, dat scheelt
haha, dat dacht ik eigenlijk ook. Had me niet verbaasd. Zoiets van: Well, hello therequote:Op maandag 13 februari 2017 22:49 schreef Inca het volgende:
[..]
Ik dacht dat toen ze de poort uit zouden gaan dat Negan daar zou staan
quote:Op maandag 13 februari 2017 22:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
haha, dat dacht ik eigenlijk ook. Had me niet verbaasd. Zoiets van: Well, hello there
Gabriel wellicht.quote:Op maandag 13 februari 2017 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar naar wie lacht Rick op het einde?
Dat denk ik ook. Alleen reed net naar huis, en toen moest ik om 1 of andere reden aan Morales denken, wie kent hem nog, de enige van seizoen 1 waar we geen idee van hebben wat er mee gebeurt is..quote:
Klopt, daar dacht ik later ook aan. Maar ik denk niet dat we Heath terug gaan zien.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 00:00 schreef Fer het volgende:
Volgens mij is Heath, die rasta met die bril, ook nog niet dood.
Die heeft allemaal andere dingen aan zijn hoofd met die terroristenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 00:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, daar dacht ik later ook aan. Maar ik denk niet dat we Heath terug gaan zien.
als Darryl Carol kan overhalen om met ezekiel te praten kan dat nog best eens lukken jaquote:Op maandag 13 februari 2017 22:46 schreef INViCTuS het volgende:
Verwacht dat er nog wel iets gaat gebeuren bij de kingdom zodat Ezekiel ook overstag gaat. Die groep waar Tara was heeft ook nog een appeltje te schillen met Negan, dat scheelt
Dezelfde man/vrouw die je in de mid season finale met een verrekijker naar Gabriel zag kijken. Maar ja, wie dat is weet ik nietquote:Op dinsdag 14 februari 2017 07:43 schreef stinkie het volgende:
Enig idee wie de 2e persoon was in de auto? Had echt het idee dat er iemand bijnier wegrijden op de bijrijdersstoel omhoog kwam
Negan voerde hem zelfs spaghetti.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 09:14 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben het even kwijt, heeft Negan zelf Coral laten gaan?
En hebben ze nu wel of niet die explosieven mee kunnen nemen? Of een deel ervan?
Daryl keek echt zo beteuterd toen ze hem achterlieten in de Kingdom.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 9% gewijzigd door The_Emotion op 14-02-2017 09:35:00 ]"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Meh, Carol en Daryll hebben een sterke band samen, dat zal in de Kangdom wel in een filler uitgediept worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 09:31 schreef Scrummie het volgende:
Carol komt achter de dood van Glenn en Abraham, gaat mental, gaat naar Negan, word vermoord door Negan. Ezekiel komt hier achter en zoals we weten heeft ie een crush op Carol, en sluit zich toch bij Rick aan om wraak te nemen.
Carol
Het was ook een behoorlijke slechte brainfart van mijquote:Op dinsdag 14 februari 2017 09:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Meh, Carol en Daryll hebben een sterke band samen, dat zal in de Kangdom wel in een filler uitgediept worden.
Moet nog steeds lachen dat Rick 'King' niet kan uitspreken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
Hij moet volgens mij best hard werken zijn Britse accent weg te laten, dus zal vast overcompensatie zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2017 09:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het was ook een behoorlijke slechte brainfart van mij.
Idd, dat viel mij ook op. "Kaanng"
Volgens mij doet ie het expres.
Wat de neuk heb ik net gelezen?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 12:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Leuk dat Rosita een keer mocht shinnen zou eens tijd worden ook.
Van die negerin en die lesbische weet ik ook nog niet hoe ze nou precies heten het Aron momentje met zijn vriend was ook tof al was die vriend wel weer typisch voor de boyfriend van dat soort toffere homo's hij trok gelijk het wijfje kleed aan.
Dat die homo vriend van Aron wel weer typisch was.quote:
Ja een homo rol die niet nichterig is zo als meestal in series.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 12:49 schreef Eerin het volgende:
"dat soort toffere homo's"
ja nee tuurlijk.
Goeie vragen, maar het is niet voor niets de cliffhanger, al je vragen zullen de volgende aflevering beantwoord worden gok ik zo.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 17:01 schreef Sriracha het volgende:
Wel een leuke aflevering maar ook niet super op dat gedeelte met die auto zombie massamoord scene na, het kabbelt een beetje voort maar dan wel met gelukkig een andere mindset bij Rick, al snap ik die nieuwe groep niet helemaal? zijn zij die vrouwenclan of weer anderen? en hoe staat die pastor daar in?
Ik had toch iets meer kleine oplossingkjes verwacht na zo'n lange tijd wachten, op zich heb ik niks tegen het trage tempo van de serie maar soms wordt het wel te soap achtig, wat gaan ze de volgende keer weer doen?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 17:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goeie vragen, maar het is niet voor niets de cliffhanger, al je vragen zullen de volgende aflevering beantwoord worden gok ik zo.
Snap alleen het tempo verhaal niet. Wat had je nog meer willen zien? Ze zijn bij Hilltop geweest, bij The Kingdom, én een nieuwe groep ontdekt.
Ik weet wel wat and it's gonna be sad.quote:Op maandag 13 februari 2017 22:46 schreef INViCTuS het volgende:
Verwacht dat er nog wel iets gaat gebeuren bij de kingdom zodat Ezekiel ook overstag gaat.
Nou, ben benieuwd! Er gaat dit seizoen nog wel een (semi) main character weg, naar mijn weten. Ook dat situaties anders zullen gaan verlopen dan men zou verwachtenquote:Op woensdag 15 februari 2017 22:58 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ik weet wel wat and it's gonna be sad.
Haha die beelden zijn hilarisch. Heerlijk hoe serieus men het neemt.quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:08 schreef Berkery het volgende:
Een kijkje achter de schermen: http://www.thepoke.co.uk/(...)ad-bit-enthusiastic/
Nee man ze krijgt eindelijk eens aandacht.quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:01 schreef Funzel het volgende:
Ben benieuwd naar die nieuwe groep. Oh en Rosita mag nou wel eens dood, dat gedram is fucking vervelend.
Aandacht die jij haar graag geeft, ofnie Mikey. Hè, nou nouquote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee man ze krijgt eindelijk eens aandacht.
In die scene met die explosieven hadden ze eindeljk eens een reden om wat met haar militaire achtergrond te doen. Hopelijk gaat ze nu niet dood.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Aandacht die jij haar graag geeft, ofnie Mikey. Hè, nou nou
quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:08 schreef Berkery het volgende:
Een kijkje achter de schermen: http://www.thepoke.co.uk/(...)ad-bit-enthusiastic/
De nieuwe groep roept veel vragen op. Veel vrouwen maar toch ook mannen, dus waarschijnlijk geen relatie met de groep vrouwen waarvan de mannen vermoord waren. Als het opeens weer een nieuwe grote groep overlevers is in een relatief kleine omgeving, is dat wel een beetje ongeloofwaardig. Dan moet er toch helemaal niks meer te plunderen zijn in winkels en dan hadden ze elkaar toch al eerder tegen moeten komen?quote:
dat idee had ik vorige week al. Je ziet een hoop ogen naar de grond kijken, rondschieten enzo, alsof ze niet weten wat ze precies moesten gaan staanquote:Op maandag 20 februari 2017 13:29 schreef Mani89 het volgende:
Jezus die nieuwe groep was echt tenenkrommend slecht geacteerd.
ja, alsof ze verleerd zijn hoe ze zinnen moeten maken...quote:Op maandag 20 februari 2017 19:57 schreef Nappetje het volgende:
Jammer, vind de nieuwe groep niet leuk. Stom sf deuntje. Krom taalgebruik.
dat bluescreengebeuren ookquote:Op maandag 20 februari 2017 22:12 schreef Remqo het volgende:
Die vuilnisbelt-clan
Wat ontiegelijk slecht dit.
Greenquote:
Misschien hadden ze beter een decor van bordkarton kunnen gebruikenquote:Op maandag 20 februari 2017 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
Het was zo slecht dat het bluescreen was.
Bsodquote:Op maandag 20 februari 2017 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
Het was zo slecht dat het bluescreen was.
Eens.quote:Op maandag 20 februari 2017 13:29 schreef Mani89 het volgende:
Jezus die nieuwe groep was echt tenenkrommend slecht geacteerd.
Die green screen scènes waren wel slecht inderdaad.quote:Op maandag 20 februari 2017 20:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, alsof ze verleerd zijn hoe ze zinnen moeten maken...
Slechte greenscreens ook trouwens
Ik vind het maar een stel weirdos, maar dat opperhoofdmens is gewoon gevaarlijk. Daar kunnen ze onmogelijk vrienden mee worden.quote:Op maandag 20 februari 2017 19:57 schreef Nappetje het volgende:
Jammer, vind de nieuwe groep niet leuk. Stom sf deuntje. Krom taalgebruik.
quote:FOX BRENGT HOOFDROLSPELERS THE WALKING DEAD NAAR NEDERLAND
NORMAN REEDUS, JEFFREY DEAN MORGAN EN GREG NICOTERO 6 EN 7 MAART IN AMSTERDAM
Halverwege het zevende seizoen van de grootste tv-serie ter wereld is het zover: twee van de populairste hoofdrolspelers uit ‘The Walking Dead’ komen naar Nederland. Op maandag 6 maart en dinsdag 7 maart, zetten de populaire hoofdrolspelers Norman Reedus (Daryl Dixon) en Jeffrey Dean Morgan (Negan) samen met Greg Nicotero (Executive Producer, Director & Special Effects Make-up Supervisor) voet op Nederlandse bodem.
6 maart: exclusief Fan Event
In de aanwezigheid van 100 Nederlandse en Vlaamse fans ontvangt FOX op 6 maart in het Tuschinski Theater de hoofdrolspelers Norman Reedus (Daryl Dixon), Jeffrey Dean Morgan (Negan) en regisseur/grimeur Greg Nicotero. ‘Live on stage’ wordt hen het hemd van het lijf gevraagd in een exclusieve show die dezelfde avond nog wordt uitgezonden op FOX in Nederland en België. Tevens vindt er een exclusieve voorpremière plaats van de nieuwste aflevering van ‘The Walking Dead’. De presentatie is in handen van Nicolette van Dam en Sverre Denis.
The Walking Dead Event winactie
Fans kunnen toegang tot het exclusieve event krijgen door middel van een The Walking Dead Event winactie. De actie op de Facebookpagina van FOX loopt tot en met zondag 5 maart. Een select aantal gelukkigen maakt zelfs kans op een ‘Meet & Greet’ met hun idolen.
The Walking Dead is iedere maandag om 22.00 uur te zien op FOX.
Hoezo kiezen ze in godsnaam voor Nicolette van damquote:
Nicolettequote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hoezo kiezen ze in godsnaam voor Nicolette van dam
Govverdomme.
Zo lang ze haar mond houd wel ja.quote:
Mute die hapquote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zo lang ze haar mond houd wel ja.
Maar zodra ze haar mond open trekt...jammer.
Als dat toch eens konquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 12:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als dat toch eens konSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plus en min voor boobs? Wat
oh ah toma toma vem vem vem vem
Die sverre, wtf is dat voor naam trouwens, is niet veel beter.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hoezo kiezen ze in godsnaam voor Nicolette van dam
Govverdomme.
Bij mij wel. Wat gebeurt er bij jou als je erop klikt?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je facebooklinkje doet 't niet.
Dat had ik ook, krijgen we straks bij de Saviours ook zo'n toespraak van Rick:quote:Op maandag 20 februari 2017 20:35 schreef MissLuna het volgende:
Kreeg er een beetje een 'The Walking Dead meets Mad Max'-gevoel bij. Rare aflevering.
quote:"There has been too much violence. Too much pain. But I have an honorable compromise. Just walk away. Give me your pump, the oil, the gasoline, and the whole compound, and I'll spare your lives. Just walk away and we'll give you a safe passageway in the wastelands. Just walk away and there will be an end to the horror."
Lekker ontopic, jongens.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 12:31 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Die sverre, wtf is dat voor naam trouwens, is niet veel beter.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 12:32 schreef Breuls het volgende:
[..]
Bij mij wel. Wat gebeurt er bij jou als je erop klikt?
quote:Sorry, this content isn't available at the moment
The link you followed may have expired, or the Page may only be visible to an audience that you aren't in.
Go back to the previous page · Go to News Feed · Visit our Help Centre
Weird. Maar als je op FB zoekt op 'foxtvnl', dan zou je er ook moeten komen.quote:
De aflevering van gisteren was zoquote:Op dinsdag 21 februari 2017 12:33 schreef Breuls het volgende:
[..]
Lekker ontopic, jongens.
Er komen verdomme acteurs uit een topserie naar ons land en jullie gaan miepen over de presentators en hoe hun ouders ze genoemd hebben.
Jij houdt niet van tijgers die kopjes geven?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 13:26 schreef junkiesietze het volgende:
zeeeeer vreemde aflevering idd, kopjes gevende tijger
niet van die neppequote:Op dinsdag 21 februari 2017 13:32 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Jij houdt niet van tijgers die kopjes geven?
ja, want dan ben je een badassquote:Op dinsdag 21 februari 2017 13:34 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Jij houdt wel van echte tijgers die kopjes geven?
Toch wel?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:16 schreef fokky100 het volgende:
Is het niemand opgevallen dat Daryl en Richard bij de trailer staan uit de film 'smokey and the bandit'
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:17 schreef GM78 het volgende:
[..]
Toch wel?
Ik had al zo'n vermoeden, maar ik wist het niet zeker
Zeker bewustquote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:32 schreef GM78 het volgende:
Geniaal![]()
Zou dit bewust gedaan zijn?
Een soort geintje van de makers
Alleen Negan en Daryl komen trouwens.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:52 schreef Karina het volgende:
Voor de echte kenners, FOX organiseert een kwis waarbij je een ontmoeting met de acteurs kunt winnen.
Zie hier.
Nou ja misschien nemen ze een troepje zombies meequote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alleen Negan en Daryl komen trouwens.
Ik kan dit betreffende stukje zo snel niet vinden in die aflevering. Episode 8 hebben we het over toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 07:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dezelfde man/vrouw die je in de mid season finale met een verrekijker naar Gabriel zag kijken. Maar ja, wie dat is weet ik niet
Yep, episode 8.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:59 schreef silverhill het volgende:
[..]
Ik kan dit betreffende stukje zo snel niet vinden in die aflevering. Episode 8 hebben we het over toch?
Wat een wazige nieuwe groep trouwens. Alsof alle gothics van de VS zich op een vuilnisbelt verzameld hebben, waar toevallig ook een gigantische illegale wietplantage was/is.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:59 schreef silverhill het volgende:
Wat een wazige nieuwe groep trouwens. Alsof alle gothics van de VS zich op een vuilnisbelt verzameld hebben, waar toevallig ook een gigantische illegale wietplantage was/is.
Dit dus de hele wereld is dood behalve de gothics best ironischquote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:59 schreef silverhill het volgende:
[..]
Ik kan dit betreffende stukje zo snel niet vinden in die aflevering. Episode 8 hebben we het over toch?
Ach in dat Kingdom hebben ze dan weer alle LARPers gepropt, dus wat dat betreft past het ook wel. De vraag is welke subculturen we de komende afleveringen krijgen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:59 schreef silverhill het volgende:
[..]
Gabbers.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach in dat Kingdom hebben ze dan weer alle LARPers gepropt, dus wat dat betreft past het ook wel. De vraag is welke subculturen we de komende afleveringen krijgen.
LARP?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach in dat Kingdom hebben ze dan weer alle LARPers gepropt, dus wat dat betreft past het ook wel. De vraag is welke subculturen we de komende afleveringen krijgen.
Live Action Roleplay.quote:
Dan zit er wel wat in jaquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:49 schreef Tanin het volgende:
[..]
Live Action Roleplay.
Mensen die zich verkleden en in het bos een rollenspel gaan spelen, vaak fantasy setting.
ik vind de nieuwe karakters wel interessant met de junkyard, Rosita is een van mijn favoriete karakters naast Negan in de seriequote:Op woensdag 22 februari 2017 22:13 schreef Vlindur het volgende:
Voor het eerst dat ik een aflevering behoorlijk teleurstellend vond.
Jezus, die greenscreens![]()
En Rosita was irritant met Tara. Ga wat zinnigs doen of geef elkaar een goeie mep
Die greenscreens iddquote:Op woensdag 22 februari 2017 22:13 schreef Vlindur het volgende:
Voor het eerst dat ik een aflevering behoorlijk teleurstellend vond.
Jezus, die greenscreens![]()
En Rosita was irritant met Tara. Ga wat zinnigs doen of geef elkaar een goeie mep
Coral heeft ook geen schaar. Daryl ook niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 12:31 schreef Funzel het volgende:
Hebben die lui op die vuilnisbelt geen schaar ofzo? Al die gozers liepen rond met van dat gore, lange, ongewassen haar.
Nee klopt. Lijken allemaal wel een stel aan lager wal geraakte Jezussen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 12:38 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Coral heeft ook geen schaar. Daryl ook niet.
Ik erger me kapot aan het kapsel van Coral. Maar TWD is dan ook geen serie die ik meer dan 1 keer hoef te zien. Ik erger me trouwens ook aan hun glanzend witte gebitten en dat ze nooit eens verkouden zijn, of een andere ziekte krijgen, maar volgens mijn man komt dat doordat ze geen bewerkte producten meer eten e.d.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 15:09 schreef Scrummie het volgende:
Ik kijk TWD nu bijna 8 seizoenen. Waarvan elke aflevering zo'n 3/4 keer, en sommigen nog vaker.
Ik heb nog nooit gedacht, he, dat haar is echt te lang, en daar ben ik heel erg blij om.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 15:48 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan het kapsel van Coral. Maar TWD is dan ook geen serie die ik meer dan 1 keer hoef te zien. Ik erger me trouwens ook aan hun glanzend witte gebitten en dat ze nooit eens verkouden zijn, of een andere ziekte krijgen, maar volgens mijn man komt dat doordat ze geen bewerkte producten meer eten e.d.
Geen bewerkte producten? Het is jullie nooit opgevallen hoeveel blikvoer ze eten?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 15:48 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan het kapsel van Coral. Maar TWD is dan ook geen serie die ik meer dan 1 keer hoef te zien. Ik erger me trouwens ook aan hun glanzend witte gebitten en dat ze nooit eens verkouden zijn, of een andere ziekte krijgen, maar volgens mijn man komt dat doordat ze geen bewerkte producten meer eten e.d.
Ik ben het er ook niet mee eensquote:Op zondag 26 februari 2017 12:33 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Geen bewerkte producten? Het is jullie nooit opgevallen hoeveel blikvoer ze eten?
als je nooit douched ontwikkel je vanzelf een menselijke zweetschild`quote:Op zondag 26 februari 2017 12:58 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet mee eensvolgens mij zouden ze ook allemaal moeten creperen van de huidkanker, ze zijn altijd buiten in een gebied waar de zon behoorlijk fel kan zijn
Ja en walkers bestaan ook echt.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 15:48 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Nou ja, mensen die denken dat ziektes worden veroorzaakt door 'bewerkt voedsel', laat staan enkel en alleen, zijn ook een soort van wandelende hersendoden.quote:
De enige die mijn man mag beledigen ben ikquote:Op zondag 26 februari 2017 16:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, mensen die denken dat ziektes worden veroorzaakt door 'bewerkt voedsel', laat staan enkel en alleen, zijn ook een soort van wandelende hersendoden.
quote:Op zondag 26 februari 2017 16:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, mensen die denken dat ziektes worden veroorzaakt door 'bewerkt voedsel', laat staan enkel en alleen, zijn ook een soort van wandelende hersendoden.
quote:Op maandag 27 februari 2017 15:35 schreef Mani89 het volgende:
Een Negan aflevering en opeens gaat het niveau met een factor 10 omhoog. #TeamLucille
leuk?quote:
Nog 5 afleveringen. En als je nu stopt met kijken ben je er ook van verlost!quote:Op maandag 27 februari 2017 20:09 schreef Montelly het volgende:
Nog 2 a 3 afleveringen en we zijn weer 8 maanden van die rotzooi verlost.
Kijk dan lekker niet hoef je het ook niet te meldenquote:Op maandag 27 februari 2017 23:08 schreef Craptacular het volgende:
Het begint suf te worden. Beter maken ze er een eind aan.
Ik kijk het seizoen nog even af, maar als er weer niets significants gebeurt vind ik het daarna wel mooi geweest. Dit soort afleveringen staan echt op als achtergrondgeluid, in tegenstelling tot bijvoorbeeld een serie als black sails.quote:Op maandag 27 februari 2017 23:07 schreef Yonline het volgende:
[..]
Nog 5 afleveringen. En als je nu stopt met kijken ben je er ook van verlost!
Ja, heerlijk! Het contrast! Het was direct duidelijk dat hij een heel andere rol zou innnemen bij Negan zijn groep dan Daryl.quote:
Or did he?quote:Op maandag 27 februari 2017 23:03 schreef Biancavia het volgende:
Ik vond het ongeloofwaardig dat Negan zich zo makkelijk door dat briefje om de tuin zou laten leiden.
Geheel onverwacht was het niet, gezien zijn karakter, maar prachtig ingevuld door de schrijvers. Het is verrassend, en tegelijkertijd past het bij zijn karakter.quote:Op maandag 27 februari 2017 23:03 schreef Inca het volgende:
Wat een rol opeens voor suffe Eugene![]()
Had ik nooit verwacht
Uiteraard, waarschijnlijk tijdens één van de spannende hoogtepunten, als een deus ex machina.quote:Op maandag 27 februari 2017 23:05 schreef INViCTuS het volgende:
Ik denk wel dat negan best een groep tegenstanders heeft in zijn eigen "dorp". Mocht het tot een inval daar komen, dan zouden die zich best makkelijk tegen hem kunnen keren.
Mij viel met name die knuffel op, tegen het einde. Je zag eerder al aan zijn stiekeme glimlach dat hij een 'spel speelde', en die knuffel is zijn trofee (en zijn labjas).quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:13 schreef Remqo het volgende:
Die Eugene had zo een Fok!ker kunnen zijn, die zit liever te gamen terwijl hij Negans chicks had kunnen bangen.
En hoe hij er drollig bij stond met z'n pot augurken
Hij heeft de show gestolen vandaag
Het voordringen in de rij was ook zo'n opvallend momentjequote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:29 schreef Kamina het volgende:
[..]
Ja, heerlijk! Het contrast! Het was direct duidelijk dat hij een heel andere rol zou innnemen bij Negan zijn groep dan Daryl.
[..]
Or did he?![]()
Het meest zwakke moment vond ik, afgezien van de dames, het stuk dat hij zegt dat hij Negan is, en met name "altijd Negan was". Probeer anders even direct z'n pik te zuigen, zeg.
[..]
Geheel onverwacht was het niet, gezien zijn karakter, maar prachtig ingevuld door de schrijvers. Het is verrassend, en tegelijkertijd past het bij zijn karakter.
[..]
Uiteraard, waarschijnlijk tijdens één van de spannende hoogtepunten, als een deus ex machina.
[..]
Mij viel met name die knuffel op, tegen het einde. Je zag eerder al aan zijn stiekeme glimlach dat hij een 'spel speelde', en die knuffel is zijn trofee (en zijn labjas).![]()
Ik had nooit een karakter als hij verwacht in deze serie, maar wat is hij welkom! De absurditeit die hij brengt in een absurde wereld, normaliseert het, ironisch genoeg.
Wel moet ik zeggen dat die dames veel te goed te lezen waren, maar wellicht was dat de bedoeling; de serie is immers gericht aan het grote publiek. Desalniettemin was de cinematografie erg interessant, zoals het subtiele moment dat Eugene nét moest uitwijken voor Lucille. Zo'n klein gebaar dat zo'n enorme toon zette voor de spanning in de scène.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 01:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het voordringen in de rij was ook zo'n opvallend momentje
Hij overleeft door een sukkel te zijn/spelenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 01:07 schreef Kamina het volgende:
[..]
Dat was het moment dat hij wilde spelen, in plaats van bespeeld worden.
En z'n brains. Zelfs al is hij niet begaafd, of zoals hij zelf zegt: hij staat een stap verder van de mens (welke stap in drie dimensies dan ook), hij is een 'gamer', dus wanneer hij eenmaal het spel snapt, dan speelt hij het als de beste. Tenminste, dat is hoe ik zijn rol in deze aflevering opvat.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 02:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij overleeft door een sukkel te zijn/spelen
Then again, Negan vertrouwde zijn hoeren aan hem toe, met de info dat ie met knikkende knietjes met een augurkenpot voor hem staat. Terwijl hij een paar seizoenen terug stiekem stond te gluren toen Abe Rosita zat te bangen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 02:41 schreef Kamina het volgende:
[..]
En z'n brains. Zelfs al is hij niet begaafd, of zoals hij zelf zegt: hij staat een stap verder van de mens (welke stap in drie dimensies dan ook), hij is een 'gamer', dus wanneer hij eenmaal het spel snapt, dan speelt hij het als de beste. Tenminste, dat is hoe ik zijn rol in deze aflevering opvat.
Vergeet echter niet dat Negan heel duidelijke regels meegeeft, namelijk dat het zijn 'wives' zijn en 'niemand anders daar aan mag zitten'.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 02:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Then again, Negan vertrouwde zijn hoeren aan hem toe, met de info dat ie met knikkende knietjes met een augurkenpot voor hem staat. Terwijl hij een paar seizoenen terug stiekem stond te gluren toen Abe Rosita zat te bangen.
Toch zoekt Eugene naar een uitweg, en dat merk je aan de laatste scene
Joh. Zou hij wat in zijn schild kunnen voeren zou het..zou het?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:21 schreef jogy het volgende:
Die gniepige glimlach op het eind geeft mij wel het idee dat Eugene zichzelf helemaal geen 'Negan' voelt. Gaat helemaal goed komen.
Hij had natuurlijk die pillen al lang kunnen toe dienen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:21 schreef jogy het volgende:
Die gniepige glimlach op het eind geeft mij wel het idee dat Eugene zichzelf helemaal geen 'Negan' voelt. Gaat helemaal goed komen.
Dat is natuurlijk niet in zijn voordeel. Dan beland Eugene sneller in de oven dan hij pi 18 decimalen achter de komma kan benoemen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij had natuurlijk die pillen al lang kunnen toe dienen.
ik denk het wel, maar ik denk dat het niet gaat werken zijn plannetjequote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:23 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Joh. Zou hij wat in zijn schild kunnen voeren zou het..zou het?
Ja, dat vind ik dus wel een puntje van het melden waard. Alsof ze op rakenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:27 schreef ZuidGrens het volgende:
Wel grappig dat die Walkers steeds meer naar de achtergrond verdwijnen. In seizoen 2 of zo werd die Sophia gebeten omdat Daryl en Rick te bang waren haar te zoeken omdat er een paar Walkers door de bossen liepen
Dit dus...quote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:48 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus wel een puntje van het melden waard. Alsof ze op raken. Als die clash voorbij is hoop ik nog steeds dat ze eens verder willen trekken (Washington was het doel, toch?) en er ook weer meer walkers zijn. Het is immers the walking dead
Je weet dat ze daadwerkelijk niet rondtrekken? Seizoen 1 tm 5 was in Georgia (waar ze ook filmen), seizoen 6 (vanaf Alexandria) is in de buurt van Washington geloof ik. Maar dat filmen ze ook in Georgia dacht ik. Qua omgeving hoeft er dus ook niets te veranderen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:13 schreef GM78 het volgende:
[..]
Dit dus...
Ik wil ze weer zien rondtrekken, en dan het liefst dat ze weer eens uitkomen ergens in een grote stad.
Sowieso een puntje, ze trekken al ik weet niet hoe lang rond, maar de omgeving veranderd niet
ik ben het met jou eensquote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:43 schreef planethugo het volgende:
dat rondtrekken is ook niet alles, dat waren ook vaak van die geforceerde subplotjes en case of the week afleveringen die weinig toevoegde. Een andere setting (dus niet in hetzelfde bos waar ze al jaren alles opnemen) zou wel een verfrissend zijn.
Maar het meest verfrissende zou zijn als Negan gewoon de groep van Rick afslacht en de serie zich daarna op Negan focust. Na 7 seizoenen zou dat voor de serie ook niet zo verkeerd zijn vermoed ik
Een steengoed acteur als Lennie James (Morgan) gaan ze echt niet zomaar uit het verhaal schrijven, lijkt mij. Er zit ook nog genoeg groei in zijn karakter, je kunt duidelijk zien dat hij op een keerpunt zit in zijn leven. Ik ben dan ook benieuwd hoe dit zich ontplooit in de loop van dit- en volgend seizoen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:50 schreef Craptacular het volgende:
Deze karakters mogen wel dood in de serie. Voegen niets toe, hun verhaallijnen zijn een irritante onderbreking.
[ afbeelding ]
[ [url=http://cdn3-www.afterellen.com/assets/uploads/2014/10/wd-tara.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat die Morgan binnenkort gewoon weer ene lijpe moordmachine wordt, zelfde als die Gabriël. Dat is het leuke aan The Walking Dead, dat de mensen steeds beestachtiger worden.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:17 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Een steengoed acteur als Lennie James (Morgan) gaan ze echt niet zomaar uit het verhaal schrijven, lijkt mij. Er zit ook nog genoeg groei in zijn karakter, je kunt duidelijk zien dat hij op een keerpunt zit in zijn leven. Ik ben dan ook benieuwd hoe dit zich ontplooit in de loop van dit- en volgend seizoen.
Hetzelfde geld eigenlijk ook voor Gabriel imo, zijn rol is wat mij betreft echt nog niet uitgespeeld.
Ik ben het wel eens met Tara, zit totaal geen karakter ontwikkeling in.
Racistquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:50 schreef Craptacular het volgende:
Deze karakters mogen wel dood in de serie. Voegen niets toe, hun verhaallijnen zijn een irritante onderbreking.
[ afbeelding ]
[ [url=http://cdn3-www.afterellen.com/assets/uploads/2014/10/wd-tara.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In dit seizoen ook weer verder (of terug) zoals Carol en Dwight, die langzaam beseffen, dat ze te ver gegaan zijn en hun mensheid weer terug proberen te vinden.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:46 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik denk dat die Morgan binnenkort gewoon weer ene lijpe moordmachine wordt, zelfde als die Gabriël. Dat is het leuke aan The Walking Dead, dat de mensen steeds beestachtiger worden.
Ze raken toch ook letterlijk op. De walkers vallen uit elkaar, aangezien ze al zo lang in ontbindende status zijn. Negan noemde dit als zijn probleem en Eugene bedacht het gesmolten metaal gebeuren. Het aantal walkers zal ook drastisch zijn afgenomen, aangezien er minder mensen gebeten worden (in vergelijking met net vlak na de uitbraak).quote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:48 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus wel een puntje van het melden waard. Alsof ze op raken. Als die clash voorbij is hoop ik nog steeds dat ze eens verder willen trekken (Washington was het doel, toch?) en er ook weer meer walkers zijn. Het is immers the walking dead
Hoe ik het opvatte: Dwight had wel degelijk spijt van zijn daden, daarom liet ie haar ook gewoon gaan, had ie bier mee, etc, maar zij was al weg. Daarom een lulverhaal dat ze dood was gegaan, en die doktor maakte nogal wat opmerkingen over haar en hoe hij snapte wat hij moest doen om misschien ooit een eigen 'station' van Negan te krijgen, met alle vrijheden van dien en dat Dwight ook zo zou zijn. Door de doktor te framen laat hij juist zien dat hij niet zo is als de doktor en Negan.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik snapte niet helemaal hoe het nou zat met Dwight, Shelley en de dokter. Ik had het idee dat de dokter hem probeerde te overtuigen dat ze in hetzelfde schuitje zaten en hem een beetje moed in te praten. Waarom dan de dokter in de val lokken met een fake afscheidsbriefje van Shelley? Om zijn eigen vege lijf te redden? Het leek er juist op dat Dwight weer een beetje mens begon te worden en spijt had van zijn daden.
Je vergeet de irritantste: Carlquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:50 schreef Craptacular het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je hem nu aankondigt is het geen deus ex machina....quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:29 schreef Kamina het volgende:
[..]
Uiteraard, waarschijnlijk tijdens één van de spannende hoogtepunten, als een deus ex machina.
Volgens mij is hij geen van beidequote:Op woensdag 1 maart 2017 13:35 schreef Re het volgende:
hij is natuurlijk PhD, geen arts maar dus wel een Dr.
Hmmm, misschien niet door zijn hersenen / ruggegraat geraakt?quote:zat er trouwens geen foutje met de enige walker die er in de aflevering zat, gespiest door zijn schouders, en hoofd... dan had hij dood moeten zijn
Vind ik wel meevallen. Overacting.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:49 schreef Ferdii het volgende:
Negan blijft een meesterlijke crimineel spelenheerlijke zelfspot en sarcasme maar ondertussen badass genoeg dat hij onvoorspelbaar uit de hoek kan komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |