SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Note: voor de comiclezers en degene die de tallgames spelen.
Wat er in de spellen, comics of in de serie afspeelt, het wijkt allemaal af, maar bepaalde elementen komen terug.
Het gaat hier om de serie, dus wat er in andere media speelt, zet het gaarne in een spoiler.
Game on..
LP:Theorie over TWD:quote:Ik ben overigens wel benieuwd wat voor een persoon Negan was, voor de zombie-apocalyps (ehm uiteraard geen zombie-apocalyps sec, want zombies bestaan niet in het universum van TWD). Ik kan er niets over vinden nl.
Jullie enig idee?
Vond ik wel aardige theorie.
Mijn theorie mbt cliffhangerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zag het doodschieten wel.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:29 schreef Fer het volgende:
[..]
Nou ze stelde het zelf voor. Maar verder niet gezien dat Michonne het ook uitvoerde.
kan ik meook niet meee herinneren:@quote:
Ik zag wat gerommel in een auto, maar geen lijk er uit vallenquote:
Dat had Michonne daar midden op de weg uit de auto moeten gooien?quote:Op woensdag 14 december 2016 23:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zag wat gerommel in een auto, maar geen lijk er uit vallen
t is ook logischer dat ze dat lijk erin laat en auto met lijk en al verbrandt/in t water laat rijdenquote:Op woensdag 14 december 2016 23:21 schreef Knutknuttsson het volgende:
De vrouw zei dat er een demper in de auto lag. Het volgende beeld was van de auto op afstand en je hoorde een gedempt schot.Er valt een silhouet neer en de auto wordt omgedraaid. Dat het lijk uit een auto werd gegooid of iets dergelijks heb ik idd ook niet gezien.
Serieus? Dat heb ik dan ook gemist....quote:Op woensdag 14 december 2016 23:21 schreef Knutknuttsson het volgende:
De vrouw zei dat er een demper in de auto lag. Het volgende beeld was van de auto op afstand en je hoorde een gedempt schot.Er valt een silhouet neer en de auto wordt omgedraaid. Dat het lijk uit een auto werd gegooid of iets dergelijks heb ik idd ook niet gezien.
Ik heb dat ook gemist hoor, ik heb alleen de auto zien kerenquote:Op donderdag 15 december 2016 19:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Serieus? Dat heb ik dan ook gemist....
Ik ook ja hahaquote:Op donderdag 15 december 2016 19:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Serieus? Dat heb ik dan ook gemist....
nou idd, je hoorde een gedempt schot, zag wisseling van plek/vallen van lichaam in de auto, en toen keerde de auto pasquote:Op donderdag 15 december 2016 20:05 schreef Tourniquet het volgende:
Het werd niet echt "in your face" in beeld gebracht, heel subtiel zelfs, maar dat zoveel het gemist hebben vind ik ook wel opmerkelijk.
wanneer was dit dan? want ik heb het ook totaal gemistquote:Op donderdag 15 december 2016 20:05 schreef Tourniquet het volgende:
Het werd niet echt "in your face" in beeld gebracht, heel subtiel zelfs, maar dat zoveel het gemist hebben vind ik ook wel opmerkelijk.
Viel mij zeker wel op. Maar wat moest ze anders. Ze kon niet door en haar terug laten rijden was geen optie. En die demper was wel handig. Zo hoorde ze niks onderaan de weg.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:05 schreef Tourniquet het volgende:
http://heavy.com/entertai(...)at-did-michonne-see/quote:Op donderdag 15 december 2016 23:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
wanneer was dit dan? want ik heb het ook totaal gemistKijk ik het nog even terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ze er naast zit vast welquote:Op vrijdag 16 december 2016 10:37 schreef planethugo het volgende:
idd vreemd, ook niet opgevallen, die opmerking van die demper wel maar dat schot niet
en ook erg onrealistisch dat ze meteen raak schiet, Michonne kan helemaal niet schieten
thankx.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:09 schreef Tourniquet het volgende:
Linkje naar de "silencer" scene, voor degenen die het gemist hebben:
https://www.dropbox.com/s(...)ne-silencer.mp4?dl=0
Geldquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:34 schreef Kloonhommel het volgende:
Waarom is ervoor gekozen dat niet gewoon te laten zien terwijl wat bijv Negan of een zombie telkens doet wel te zien is.
O, dikke vette spoilers uit de comics.quote:Op zaterdag 17 december 2016 09:07 schreef Max23 het volgende:
Filmpje met theorie over de gemaskerde persoon met de verrekijker
Ohja shit, ik ken de comics nietquote:Op zaterdag 17 december 2016 10:21 schreef Biancavia het volgende:
[..]
O, dikke vette spoilers uit de comics.
Idd. Je ziet een kleine lichtflits van het schieten.quote:
Ja bij een serie als twd letten ze zo op de centen dat deze scene er echt niet meer af kon.quote:
Ik kan echt niet anders bedenken het was van zo'n grote afstand dat sloeg nergens op ze hadden ook een ander standpunt kunnen kiezen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:22 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ja bij een serie als twd letten ze zo op de centen dat deze scene er echt niet meer af kon.
Ik gooi het op een artistiek oogpunt van de regisseur.quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:39 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik kan echt niet anders bedenken het was van zo'n grote afstand dat sloeg nergens op ze hadden ook een ander standpunt kunnen kiezen.
Heb je een brakke download gekeken ofzo? Op FOX was het gewoon haarscherp.quote:Op zaterdag 17 december 2016 15:50 schreef Mirel het volgende:
In The Wire is het wel tof gedaan.
Alleen hier was het zó ver weg dat de achtergrond en de auto 1 kleurenbrij waren. Het geluid was ook te zacht.
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 17 december 2016 15:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je een brakke download gekeken ofzo? Op FOX was het gewoon haarscherp.
Juist het feit dat het zover weg was, én het geluid zacht was (demper, hallo) maakte deze scene zo sterk. Het is de bedoeling dat niemand er achter komt. Michonne is geschrokken van het kamp van Negan en wil een veilige afstand houden. Dat wordt zo toch juist goed in beeld gebracht wat mij betreft.
Ik had de 720 rip dacht ik.quote:Op zaterdag 17 december 2016 15:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je een brakke download gekeken ofzo? Op FOX was het gewoon haarscherp.
Juist het feit dat het zover weg was, én het geluid zacht was (demper, hallo) maakte deze scene zo sterk. Het is de bedoeling dat niemand er achter komt. Michonne is geschrokken van het kamp van Negan en wil een veilige afstand houden. Dat wordt zo toch juist goed in beeld gebracht wat mij betreft.
Geenquote:Op maandag 19 december 2016 16:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er wel of geen walking dead vanavond?
Winterstop tot 13 februariquote:Op maandag 19 december 2016 16:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er wel of geen walking dead vanavond?
Oké doeiiiiiiiquote:Op maandag 19 december 2016 19:56 schreef Gezicht het volgende:
Nu pas de aflevering van vorige week gekeken, wat een saaie bedoeling weer zeg.Kan die winterstop wel gebruiken. Als het daarna niet beter wordt ben ik echt klaar ermee hoor.
Ik moet echt beter gaan kijken zie ikquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:01 schreef Scrummie het volgende:
Leuke/goede analyse van afgelopen aflevering. Ook, als je het afgelopen half seizoen al kon waarderen denk ik, leuk om te zien hoe achteraf bekeken dit qua verhaal best een sterk seizoen was. Het "waar zijn we nu en hoe zijn we daar gekomen?" is goed uitgelegd.
Ik zou tijdens de kerstdagen geen azijn drinken. Helpt al een hele boel denk ik zo voor je.quote:Op maandag 19 december 2016 19:56 schreef Gezicht het volgende:
Nu pas de aflevering van vorige week gekeken, wat een saaie bedoeling weer zeg.Kan die winterstop wel gebruiken. Als het daarna niet beter wordt ben ik echt klaar ermee hoor.
Lees eens een topic of twee terug, dan kun je zien dat ik lang niet de enige ben die het drie keer niks vindt. Ze slaan dit seizoen compleet de plank mis.quote:Op maandag 19 december 2016 22:16 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik zou tijdens de kerstdagen geen azijn drinken. Helpt al een hele boel denk ik zo voor je.
?quote:Op woensdag 21 december 2016 09:56 schreef MPC60 het volgende:
Fox is iig al begonnen met spoilers uit te zenden.![]()
Volgens jou.quote:Op maandag 19 december 2016 22:37 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Lees eens een topic of twee terug, dan kun je zien dat ik lang niet de enige ben die het drie keer niks vindt. Ze slaan dit seizoen compleet de plank mis.
Na het zien van de promo net weet ik iig al wat er in de rest van het seizoen gaat gebeuren.quote:
Oke doeiiiiiiiiquote:Op maandag 19 december 2016 22:37 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Lees eens een topic of twee terug, dan kun je zien dat ik lang niet de enige ben die het drie keer niks vindt. Ze slaan dit seizoen compleet de plank mis.
Maar dat stond toch zonder die promo ook wel vast? Wat ik uit de promo haal in elk geval; samen strijden tegen Negan.quote:Op woensdag 21 december 2016 10:11 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Na het zien van de promo net weet ik iig al wat er in de rest van het seizoen gaat gebeuren.
Ja weet ik maar toch voel ik me gespoilerd.quote:Op woensdag 21 december 2016 10:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dat stond toch zonder die promo ook wel vast? Wat ik uit de promo haal in elk geval; samen strijden tegen Negan.
quote:Op woensdag 21 december 2016 10:58 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ja weet ik maar toch voel ik me gespoilerd.
De promo heb ik niet gezien, maar het klinkt alsof het weer heel tof gaat worden! Ik heb er zin inquote:Op woensdag 21 december 2016 10:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dat stond toch zonder die promo ook wel vast? Wat ik uit de promo haal in elk geval; samen strijden tegen Negan.
Net als veel mensen vond ik het begin van het seizoen ook maar sloom, ze hadden de verschillende verhaallijnen wel wat actiever kunnen brengen. Maar ik denk dat het in de tweede helft helemaal goed wordt gemaaktquote:Op maandag 19 december 2016 22:37 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Zou hier niet gek van worden maar zou batterijtje opladen om los te gaan............alhoewel na 8000 keerquote:Op woensdag 21 december 2016 22:26 schreef Scrummie het volgende:
Lekker om bij in slaap te vallen. Repeat niet nodig.
AMC heeft ooit wel zoiets laten vallen. Dat de serie eeuwig kon doorgaan.quote:
Als het een (soort van) happy end moet worden, dan moet wel het grootste probleem opgelost worden, namelijk de mutatie. Zolang mensen doodgaan en niet blijven liggen hou je hetzelfde probleem als wat je in de gevangenis duidelijk kon zien. Al bouw je een enorm hek en leeft iedereen in harmonie, er hoeft maar één persoon onopgemerkt dood te gaan en je hebt stront aan de knikker in je knusse gemeenschap.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:59 schreef sonnyspek het volgende:
Hoe hopen jullie dat TWD gewoon als serie eindigt? Iedereen dood? Een groot kamp?
Ik ook en er zijn nog zat karakters hinderlijk aanwezig om zijn moordlustige neigingen op te botvierenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 11:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik kan niet wachten tot maandag, ik vind Jeffrey Dean Morgan echt een goede slechterik spelen als Negan, hij is mijn favoriete karakter, zijn humor vind ik zo top
Carl bijvoorbeeld, daar heb ik zoiets van, wat doet hij nog in de seriequote:Op zaterdag 11 februari 2017 11:13 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik ook en er zijn nog zat karakters hinderlijk aanwezig om zijn moordlustige neigingen op te botvieren
Carl is wereldwijd toch wel favoriet om het loodje te leggen denk ik. Maar zelfs Negan is niet sadistisch genoeg om een passend einde aan het leven van dat ettertje te maken. Buiten het feit dat Negan hem wel aardig vindquote:Op zaterdag 11 februari 2017 11:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Carl bijvoorbeeld, daar heb ik zoiets van, wat doet hij nog in de serie, of Rick ik vind hem voortaan een mietje geworden en niet meer de grote sterke leider van de groep
Snap echt niet hoe je dat kan vindenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 11:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik kan niet wachten tot maandag, ik vind Jeffrey Dean Morgan echt een goede slechterik spelen als Negan, hij is mijn favoriete karakter, zijn humor vind ik zo top
Jij snapt dus geen kut van dit seizoen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 11:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Carl bijvoorbeeld, daar heb ik zoiets van, wat doet hij nog in de serie, of Rick ik vind hem voortaan een mietje geworden en niet meer de grote sterke leider van de groep
ja ik heb nog nooit zoiets gehad met een slechterik, maar Negan vind ik echt wel een top slechterik qua spanning in een serie brengenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Snap echt niet hoe je dat kan vinden.
Ik vind Negan echt een hele foute lekkere vent.quote:Op zondag 12 februari 2017 09:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja ik heb nog nooit zoiets gehad met een slechterik, maar Negan vind ik echt wel een top slechterik qua spanning in een serie brengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 februari 2017 10:03 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik vind Negan echt een hele foute lekkere vent.![]()
En zijn opmerkingen zijn (vind ik) geweldig.
Deze scene en opmerking bijv.(seizoen 7 episode 4)
yep, precies wat ik ook bedoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
Ik weet nog dat de ondertiteling van deze scene echt bagger was.quote:Op zondag 12 februari 2017 10:06 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
yep, precies wat ik ook bedoel
Heerlijk~!quote:Op maandag 13 februari 2017 13:56 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Gregory scenes.Zodra hij in beeld verschijnt vraag ik me af of ik deze serie nog wel leuk vind.
Maar die scene met de horde.![]()
Nee volgens mij niet hoor. Zaten ook mannen bij. En tara herkende niemand..quote:Op maandag 13 februari 2017 20:22 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Nieuw? Dat zijn toch die vrouwen waar Tara ook heeft gezeten?
nee want dat waren alleen vrouwen. Hier zaten mannen bij.quote:Op maandag 13 februari 2017 20:22 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Nieuw? Dat zijn toch die vrouwen waar Tara ook heeft gezeten?
Dit imo... Eindelijk een keer een club waar je zaken mee kan doen ipv al dat halfzachte gedoe.quote:Op maandag 13 februari 2017 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
Of lachte hij zo van; mooi met deze groep kunnen we samen vechten
Dit dacht ik ook jaquote:Op maandag 13 februari 2017 21:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit imo... Eindelijk een keer een club waar je zaken mee kan doen ipv al dat halfzachte gedoe.
Ik vrees van wel, maar deze aflevering was prima. Hard gelachen bij die scène met die horde.quote:Op maandag 13 februari 2017 13:14 schreef INViCTuS het volgende:
Nou, benieuwd of het 8 afleveringen toeleven naar de grote veldslag gaat worden
Gabriel en zijn nieuwe sekte? Of Darryl met de knokploeg van The Kingdom?quote:Op maandag 13 februari 2017 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee want dat waren alleen vrouwen. Hier zaten mannen bij.
Maar naar wie lacht Rick op het einde?
Of lachte hij zo van; mooi met deze groep kunnen we samen vechten
Ik dacht dat toen ze de poort uit zouden gaan dat Negan daar zou staanquote:Op maandag 13 februari 2017 22:46 schreef INViCTuS het volgende:
Verwacht dat er nog wel iets gaat gebeuren bij de kingdom zodat Ezekiel ook overstag gaat. Die groep waar Tara was heeft ook nog een appeltje te schillen met Negan, dat scheelt
haha, dat dacht ik eigenlijk ook. Had me niet verbaasd. Zoiets van: Well, hello therequote:Op maandag 13 februari 2017 22:49 schreef Inca het volgende:
[..]
Ik dacht dat toen ze de poort uit zouden gaan dat Negan daar zou staan
quote:Op maandag 13 februari 2017 22:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
haha, dat dacht ik eigenlijk ook. Had me niet verbaasd. Zoiets van: Well, hello there
Gabriel wellicht.quote:Op maandag 13 februari 2017 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar naar wie lacht Rick op het einde?
Dat denk ik ook. Alleen reed net naar huis, en toen moest ik om 1 of andere reden aan Morales denken, wie kent hem nog, de enige van seizoen 1 waar we geen idee van hebben wat er mee gebeurt is..quote:
Klopt, daar dacht ik later ook aan. Maar ik denk niet dat we Heath terug gaan zien.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 00:00 schreef Fer het volgende:
Volgens mij is Heath, die rasta met die bril, ook nog niet dood.
Die heeft allemaal andere dingen aan zijn hoofd met die terroristenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 00:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, daar dacht ik later ook aan. Maar ik denk niet dat we Heath terug gaan zien.
als Darryl Carol kan overhalen om met ezekiel te praten kan dat nog best eens lukken jaquote:Op maandag 13 februari 2017 22:46 schreef INViCTuS het volgende:
Verwacht dat er nog wel iets gaat gebeuren bij de kingdom zodat Ezekiel ook overstag gaat. Die groep waar Tara was heeft ook nog een appeltje te schillen met Negan, dat scheelt
Dezelfde man/vrouw die je in de mid season finale met een verrekijker naar Gabriel zag kijken. Maar ja, wie dat is weet ik nietquote:Op dinsdag 14 februari 2017 07:43 schreef stinkie het volgende:
Enig idee wie de 2e persoon was in de auto? Had echt het idee dat er iemand bijnier wegrijden op de bijrijdersstoel omhoog kwam
Negan voerde hem zelfs spaghetti.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 09:14 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben het even kwijt, heeft Negan zelf Coral laten gaan?
En hebben ze nu wel of niet die explosieven mee kunnen nemen? Of een deel ervan?
Daryl keek echt zo beteuterd toen ze hem achterlieten in de Kingdom.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 9% gewijzigd door The_Emotion op 14-02-2017 09:35:00 ]"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Meh, Carol en Daryll hebben een sterke band samen, dat zal in de Kangdom wel in een filler uitgediept worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 09:31 schreef Scrummie het volgende:
Carol komt achter de dood van Glenn en Abraham, gaat mental, gaat naar Negan, word vermoord door Negan. Ezekiel komt hier achter en zoals we weten heeft ie een crush op Carol, en sluit zich toch bij Rick aan om wraak te nemen.
Carol
Het was ook een behoorlijke slechte brainfart van mijquote:Op dinsdag 14 februari 2017 09:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Meh, Carol en Daryll hebben een sterke band samen, dat zal in de Kangdom wel in een filler uitgediept worden.
Moet nog steeds lachen dat Rick 'King' niet kan uitspreken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
Hij moet volgens mij best hard werken zijn Britse accent weg te laten, dus zal vast overcompensatie zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2017 09:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het was ook een behoorlijke slechte brainfart van mij.
Idd, dat viel mij ook op. "Kaanng"
Volgens mij doet ie het expres.
Wat de neuk heb ik net gelezen?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 12:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Leuk dat Rosita een keer mocht shinnen zou eens tijd worden ook.
Van die negerin en die lesbische weet ik ook nog niet hoe ze nou precies heten het Aron momentje met zijn vriend was ook tof al was die vriend wel weer typisch voor de boyfriend van dat soort toffere homo's hij trok gelijk het wijfje kleed aan.
Dat die homo vriend van Aron wel weer typisch was.quote:
Ja een homo rol die niet nichterig is zo als meestal in series.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 12:49 schreef Eerin het volgende:
"dat soort toffere homo's"
ja nee tuurlijk.
Goeie vragen, maar het is niet voor niets de cliffhanger, al je vragen zullen de volgende aflevering beantwoord worden gok ik zo.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 17:01 schreef Sriracha het volgende:
Wel een leuke aflevering maar ook niet super op dat gedeelte met die auto zombie massamoord scene na, het kabbelt een beetje voort maar dan wel met gelukkig een andere mindset bij Rick, al snap ik die nieuwe groep niet helemaal? zijn zij die vrouwenclan of weer anderen? en hoe staat die pastor daar in?
Ik had toch iets meer kleine oplossingkjes verwacht na zo'n lange tijd wachten, op zich heb ik niks tegen het trage tempo van de serie maar soms wordt het wel te soap achtig, wat gaan ze de volgende keer weer doen?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 17:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goeie vragen, maar het is niet voor niets de cliffhanger, al je vragen zullen de volgende aflevering beantwoord worden gok ik zo.
Snap alleen het tempo verhaal niet. Wat had je nog meer willen zien? Ze zijn bij Hilltop geweest, bij The Kingdom, én een nieuwe groep ontdekt.
Ik weet wel wat and it's gonna be sad.quote:Op maandag 13 februari 2017 22:46 schreef INViCTuS het volgende:
Verwacht dat er nog wel iets gaat gebeuren bij de kingdom zodat Ezekiel ook overstag gaat.
Nou, ben benieuwd! Er gaat dit seizoen nog wel een (semi) main character weg, naar mijn weten. Ook dat situaties anders zullen gaan verlopen dan men zou verwachtenquote:Op woensdag 15 februari 2017 22:58 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ik weet wel wat and it's gonna be sad.
Haha die beelden zijn hilarisch. Heerlijk hoe serieus men het neemt.quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:08 schreef Berkery het volgende:
Een kijkje achter de schermen: http://www.thepoke.co.uk/(...)ad-bit-enthusiastic/
Nee man ze krijgt eindelijk eens aandacht.quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:01 schreef Funzel het volgende:
Ben benieuwd naar die nieuwe groep. Oh en Rosita mag nou wel eens dood, dat gedram is fucking vervelend.
Aandacht die jij haar graag geeft, ofnie Mikey. Hè, nou nouquote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee man ze krijgt eindelijk eens aandacht.
In die scene met die explosieven hadden ze eindeljk eens een reden om wat met haar militaire achtergrond te doen. Hopelijk gaat ze nu niet dood.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Aandacht die jij haar graag geeft, ofnie Mikey. Hè, nou nou
quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:08 schreef Berkery het volgende:
Een kijkje achter de schermen: http://www.thepoke.co.uk/(...)ad-bit-enthusiastic/
De nieuwe groep roept veel vragen op. Veel vrouwen maar toch ook mannen, dus waarschijnlijk geen relatie met de groep vrouwen waarvan de mannen vermoord waren. Als het opeens weer een nieuwe grote groep overlevers is in een relatief kleine omgeving, is dat wel een beetje ongeloofwaardig. Dan moet er toch helemaal niks meer te plunderen zijn in winkels en dan hadden ze elkaar toch al eerder tegen moeten komen?quote:
dat idee had ik vorige week al. Je ziet een hoop ogen naar de grond kijken, rondschieten enzo, alsof ze niet weten wat ze precies moesten gaan staanquote:Op maandag 20 februari 2017 13:29 schreef Mani89 het volgende:
Jezus die nieuwe groep was echt tenenkrommend slecht geacteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |