Ja en walkers bestaan ook echt.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 15:48 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan het kapsel van Coral. Maar TWD is dan ook geen serie die ik meer dan 1 keer hoef te zien. Ik erger me trouwens ook aan hun glanzend witte gebitten en dat ze nooit eens verkouden zijn, of een andere ziekte krijgen, maar volgens mijn man komt dat doordat ze geen bewerkte producten meer eten e.d.
Nou ja, mensen die denken dat ziektes worden veroorzaakt door 'bewerkt voedsel', laat staan enkel en alleen, zijn ook een soort van wandelende hersendoden.quote:
De enige die mijn man mag beledigen ben ikquote:Op zondag 26 februari 2017 16:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, mensen die denken dat ziektes worden veroorzaakt door 'bewerkt voedsel', laat staan enkel en alleen, zijn ook een soort van wandelende hersendoden.
quote:Op zondag 26 februari 2017 16:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, mensen die denken dat ziektes worden veroorzaakt door 'bewerkt voedsel', laat staan enkel en alleen, zijn ook een soort van wandelende hersendoden.
quote:Op maandag 27 februari 2017 15:35 schreef Mani89 het volgende:
Een Negan aflevering en opeens gaat het niveau met een factor 10 omhoog. #TeamLucille
leuk?quote:
Nog 5 afleveringen. En als je nu stopt met kijken ben je er ook van verlost!quote:Op maandag 27 februari 2017 20:09 schreef Montelly het volgende:
Nog 2 a 3 afleveringen en we zijn weer 8 maanden van die rotzooi verlost.
Kijk dan lekker niet hoef je het ook niet te meldenquote:Op maandag 27 februari 2017 23:08 schreef Craptacular het volgende:
Het begint suf te worden. Beter maken ze er een eind aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |