SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
Hou maar opquote:Op woensdag 14 december 2016 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goed goed. Daar ook?
Nog regelmatig in de jacuzzi?
Billiequote:
quote:Op woensdag 14 december 2016 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hou maar opDie hebben we weer weggedaan, volledig bedrag terug gekregen dat dan weer wel
[..]
Billie
quote:Op woensdag 14 december 2016 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga je zo ook in mijn telefoon zetten
quote:Op woensdag 14 december 2016 20:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan zal ik een passende profiel foto zoeken
quote:Op woensdag 14 december 2016 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hou maar opDie hebben we weer weggedaan, volledig bedrag terug gekregen dat dan weer wel
Dit klinkt behoorlijk gayquote:Op woensdag 14 december 2016 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben je 4x B'tje
BestBrusselBillieBoy
quote:Op woensdag 14 december 2016 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben je 4x B'tje
BestBrusselBillieBoy
Houden zoquote:Op woensdag 14 december 2016 20:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kent de details niet makker
2 jaar problemen, steeds dingen kapot, hij was lek, etc etc.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
nice
Waarom kreeg je alles terug dan?
quote:Op woensdag 14 december 2016 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben je 4x B'tje
BestBrusselBillieBoy
Solidair met Haags.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Da hedde gij goe gezien jonguh.
Nice.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2 jaar problemen, steeds dingen kapot, hij was lek, etc etc.
Toen geld terug gekregen, was bijna rechtzaak nog
Toen Fonteyn in de fik gestoken.... nee geintje
Ja staat op de 'emgigreerspaarrekening'quote:Op woensdag 14 december 2016 20:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nice.
Wel leuk zakcentje om ineens weer te hebben denk ik.
neppertquote:Op woensdag 14 december 2016 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Da hedde gij goe gezien jonguh.
Ik kijk niet naar die rare shit, maar naar filmpjes als hierboven waar mensen karma ontvangenquote:Op woensdag 14 december 2016 20:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit een docu over Jeffrey Dahmer te kiekn, altijd interessant, die shit.
Is dat plan nog steeds aan?quote:Op woensdag 14 december 2016 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja staat op de 'emgigreerspaarrekening'
Die eerste chick in dat filmpje, godverdomme wat een ergerlijk wijf. De volledige versie staat ook vast wel op youtubequote:Op woensdag 14 december 2016 20:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar die rare shit, maar naar filmpjes als hierboven waar mensen karma ontvangen
Vet. Tenerife was het he?quote:Op woensdag 14 december 2016 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yes het huis staat te koop
Die daarna is leuker waar die agent gewoon het raampje eruit smijtquote:Op woensdag 14 december 2016 20:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die eerste chick in dat filmpje, godverdomme wat een ergerlijk wijf. De volledige versie staat ook vast wel op youtube![]()
Eensquote:
Ik lig op de bank, zelfde soort setting.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik lig lekker in bed. Draadloze muis en toetsenbord, foxgo aan. Lekker man.
Lijkt op HK.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit op de bank.... zonder Feyenoord op tvquote:Op woensdag 14 december 2016 20:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik lig op de bank, zelfde soort setting.
quote:
Het zuidenquote:Op woensdag 14 december 2016 20:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Waar van Tenerife ga je naar toe?
Waarom heb je Feyenoord niet aanstaan?quote:Op woensdag 14 december 2016 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit op de bank.... zonder Feyenoord op tv
Zoeken naar een stream op mijn tv box
huh is er voetbal?quote:Op woensdag 14 december 2016 20:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom heb je Feyenoord niet aanstaan?
Nee man, Harrie lijkt op Tommie Beugelsdijk.quote:
psvquote:
Nah hij vond die veronderstelling juist niks daarom lijkt hij nu op Dahmer.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee man, Harrie lijkt op Tommie Beugelsdijk.
Je kan toch lezenquote:Op woensdag 14 december 2016 20:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom heb je Feyenoord niet aanstaan?
Ja en playa de las americas en costa adeje.quote:
Dan had ik meteen terug naar huis gegaanquote:Op woensdag 14 december 2016 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je kan toch lezen
Ik ben een stream aan het zoeken
Mijn pa is naar de kuip, normaal kijken we bij mijn ouders. Maar vanavond is mijn mama de baas over de tv
[..]
Ja en playa de las americas en costa adeje.
Maar wonen in Los Abrigos die kant op
ik ben thuisquote:Op woensdag 14 december 2016 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan had ik meteen terug naar huis gegaan
KAMALGODquote:Op woensdag 14 december 2016 20:58 schreef luckass het volgende:
Kamal heeft een boodschap voor ons
http://www.dumpert.nl/med(...)kamal_is_terug_.html
Lekker man! Costa Adeje was lekker man. Maar zit nu op het vasteland.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je kan toch lezen
Ik ben een stream aan het zoeken
Mijn pa is naar de kuip, normaal kijken we bij mijn ouders. Maar vanavond is mijn mama de baas over de tv
[..]
Ja en playa de las americas en costa adeje.
Maar wonen in Los Abrigos die kant op
Neeheeeee! Normaal kijk ik Feyenoord bij mijn ouders. Alleen nu is me vader naar de Kuip met mijn broertje, dus is mijn mama de baas over de tv.quote:
ja jullie zitten niet eens meer in de beker.quote:
Kamalgodquote:Op woensdag 14 december 2016 20:58 schreef luckass het volgende:
Kamal heeft een boodschap voor ons
http://www.dumpert.nl/med(...)kamal_is_terug_.html
Jan Jaap van der Wall diss was ook legend.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Altijd lachen om katoenplukker.
Ja ik kan niet wachten. Eerst huis verkopen, dan 6 maanden bij mijn ouders om te sparen en dan hoop maart 2018 emigrerenquote:Op woensdag 14 december 2016 21:01 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Lekker man! Costa Adeje was lekker man. Maar zit nu op het vasteland.
Poëtisch zijn ze wel.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:06 schreef luckass het volgende:
[..]
Je moeder houdt van fruit want ze eet mn banaan
Hebben jullie al werk daar of zijn jullie zelfstandigen?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik kan niet wachten. Eerst huis verkopen, dan 6 maanden bij mijn ouders om te sparen en dan hoop maart 2018 emigreren
Sowieso hebben kennissen van ons 4 restaurants, dus eventueel kunnen we daar aan de slag.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:09 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hebben jullie al werk daar of zijn jullie zelfstandigen?
Zak in.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:06 schreef luckass het volgende:
[..]
Je moeder houdt van fruit want ze eet mn banaan
doen jullie mee aan "ik vertrek" ?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sowieso hebben kennissen van ons 4 restaurants, dus eventueel kunnen we daar aan de slag.
maar we willen een eigen broodjeszaak/loungebar openen. Begin van Playa Fanabe of Playa Las Vistas.
Je hebt tegenwoordig ook de versie van de commerciëlen namelijk "Naar het einde" of zoiets.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
doen jullie mee aan "ik vertrek" ?
Hablais español?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sowieso hebben kennissen van ons 4 restaurants, dus eventueel kunnen we daar aan de slag.
maar we willen een eigen broodjeszaak/loungebar openen. Begin van Playa Fanabe of Playa Las Vistas.
Nee helaas.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
doen jullie mee aan "ik vertrek" ?
Ahh dat heb je goed gedaan!quote:Op woensdag 14 december 2016 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
un poco.
Mijn man wel, maar die is spaans
quote:Op woensdag 14 december 2016 20:54 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Nah hij vond die veronderstelling juist niks daarom lijkt hij nu op Dahmer.
quote:Op woensdag 14 december 2016 20:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch geen Broodje Ham van Ome Jan zaak toch?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mweh, vond dat stukje nogal tam.quote:
Werd even op zijn plek gezetquote:Op woensdag 14 december 2016 21:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mweh, vond dat stukje nogal tam.
Nee alsjeblieft nietquote:Op woensdag 14 december 2016 21:42 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Toch geen Broodje Ham van Ome Jan zaak toch?
Pinchos?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft niet
Geen verwijzingen naar Nederland
Tapas en broodjes.quote:
Hoe is je old fashionedquote:Op woensdag 14 december 2016 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tapas en broodjes.
En dan in de avond een loungebar.
We hebben niet de standaard cocktails die je overal ziet. maar aparte zelf bedachte cocktails met vooral vers fruit
Nu deze:quote:Op woensdag 14 december 2016 21:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Werd even op zijn plek gezet
Zo hoort het
Moscow mule?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow met whiskey![]()
Die staat nog niet op de kaart.
Ik vind het vooral belangrijk dat het lekker is.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja duh die is ook makkelijk te maken
Heb niet teruggelezenquote:Op woensdag 14 december 2016 22:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ze gaan pas in 2018 open! Tegen die tijd hebben ze alles onder de knie.
Ik vind onze after eight cocktail heerlijkquote:Op woensdag 14 december 2016 22:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind het vooral belangrijk dat het lekker is.
Ik drink ook oprecht niets anders dan old fashioneds eigenlijk
Qua cocktails dan
Dat is wel het simpelste dat er is toch? Drink ik trouwens ook wel.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
En we moeten al die Gin tonics troep nog leren
Maar dat vinden we zelf niet lekker, dus is ook moeilijk proeven
Ja maar ik vind het niet lekker, dus de verleiding om ze allemaal te gaan maken is er niet.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is wel het simpelste dat er is toch? Drink ik trouwens ook wel.
Gewoon fever tree en wat gin en je bent een heel eind
Ik kan daar niet tegen Drizzt, tegen zulke docu'squote:
Wack dat je het niet lekker vindt wel. Ben er wel fan van. Zie aan mijn toog ook zelden mensen die 't niet moetenquote:Op woensdag 14 december 2016 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het niet lekker, dus de verleiding om ze allemaal te gaan maken is er niet.
Er zijn zoveel verschillende soorten
ik hou niet van bitterquote:Op woensdag 14 december 2016 22:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Wack dat je het niet lekker vindt wel. Ben er wel fan van. Zie aan mijn toog ook zelden mensen die 't niet moeten
Ze moeten natuurlijk in je repertoire zitten, want klant is koning!quote:Op woensdag 14 december 2016 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het niet lekker, dus de verleiding om ze allemaal te gaan maken is er niet.
Er zijn zoveel verschillende soorten
ja zeker. Vooral populair onder de Engelsenquote:Op woensdag 14 december 2016 22:40 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ze moeten natuurlijk in je repertoire zitten, want klant is koning!
Open een shisha loungequote:Op woensdag 14 december 2016 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op Facebook stikt het ook van de domme mensen die het nieuws blijven delen.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:45 schreef JanCees het volgende:
Ik word gek van "fake news" gedoe bla bla bla uiteindelijk altijd een Trump bash
Ze verzinnen van allesquote:Op woensdag 14 december 2016 22:45 schreef JanCees het volgende:
Ik word gek van "fake news" gedoe bla bla bla uiteindelijk altijd een Trump bash
je begrijpt mij nietquote:Op woensdag 14 december 2016 22:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Op Facebook stikt het ook van de domme mensen die het nieuws blijven delen.
Media blijft een groot gezwel, hier ook..quote:Op woensdag 14 december 2016 22:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Russische hackers, fake news, recounts, etc
Heb dat altijd mateloos interessant gevonden, de uitersten van de menselijke psyche.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kan daar niet tegen Drizzt, tegen zulke docu's
Net een nieuwe cocktail verzonnen! Gemaakt en geproefd! Met Whiskey (jack Daniels Honey) erin en hij is heerlijkquote:Op woensdag 14 december 2016 22:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind het vooral belangrijk dat het lekker is.
Ik drink ook oprecht niets anders dan old fashioneds eigenlijk
Qua cocktails dan
Wajooquote:
Ik keek vroeger weleens op NatGeo of van die gare detective kanalen, kon er vaak moeilijk van slapen op een manierquote:Op woensdag 14 december 2016 23:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb dat altijd mateloos interessant gevonden, de uitersten van de menselijke psyche.
Lekker hoor.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja ondanks dat ie kritisch op Trump was
Oeh dat spul is écht heel ranzigquote:Op woensdag 14 december 2016 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Net een nieuwe cocktail verzonnen! Gemaakt en geproefd! Met Whiskey (jack Daniels Honey) erin en hij is heerlijk
We noemen hem Caramel Delight
Tikkeltje gay dan.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik keek vroeger weleens op NatGeo of van die gare detective kanalen, kon er vaak moeilijk van slapen op een manier
/gay
Ik hou niet van Whiskey, maar in deze cocktail is het wel lekkerquote:
Ik support hem niet.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
JC en ik supporten hem niet voor niks vanaf het begin
wat hedde erin zittenquote:Op woensdag 14 december 2016 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou niet van Whiskey, maar in deze cocktail is het wel lekker
Hij valt wel zwaar op de maag, geen mix echt alleen alcohol
Zolang het maar zoet is hequote:Op woensdag 14 december 2016 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Net een nieuwe cocktail verzonnen! Gemaakt en geproefd! Met Whiskey (jack Daniels Honey) erin en hij is heerlijk
We noemen hem Caramel Delight
holy shit wijffiequote:Op woensdag 14 december 2016 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Caramel Vodka, Whiskey Honey, Witte chocoladelikeur en butterscotch likeur
quote:Op woensdag 14 december 2016 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Witte choco likeurquote:Op woensdag 14 december 2016 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker gelijk naar de tandarts de volgende dag.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:LuckyTV-maker Sander van de Pavert gaat het theater in. Dit voorjaar verhuist hij zijn studio naar het Haagse Zuiderstrandtheater voor de theatershow Lucky Live, zo maakte hij woensdagavond bekend. De voorstelling is te zien vanaf 24 april. In Lucky Live geeft Van de Pavert een exclusief kijkje in de keuken van LuckyTV.
Van de Pavert vat met LuckyTV in het programma De wereld draait door al tien jaar lang de televisiedag samen: geraffineerd verknipt hij het nieuws tot een nieuwe werkelijkheid. Zijn filmpjes van koning Willy of over 'Werken bij de NOS' werden ook op sociale media grote hits. Het duet I've had the time of my life dat Donald Trump en Hillary Clinton 'zongen' na hun laatste verkiezingsdebat werd zelfs wereldnieuws.
Hoewel zijn dagelijkse filmpjes van korte duur zijn, gaat voor Van de Pavert aan elke Lucky een uitzinnig avontuur vooraf. Zijn dwalingen door de beeldenbrij leidden tot bizarre ontdekkingen, groteske experimenten, en een schat aan ongebruikt materiaal.
Lucky Live is te zien van maandag 24 tot en met donderdag 27 april, en tussen 22 mei en 1 juni (met een aantal vrije dagen). De kaartverkoop is woensdagavond van start gegaan; de gehele speellijst staat op de site van LuckyTV.
Spuit insuline bij serverenquote:Op woensdag 14 december 2016 23:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Lekker gelijk naar de tandarts de volgende dag.
quote:
lekker joh!quote:Op woensdag 14 december 2016 23:10 schreef Saind het volgende:
[..]
holy shit wijffie
doe rustig
niet alléen maar zoet hè
Het gaat niet alleen om wat jij digt hèquote:Op woensdag 14 december 2016 23:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lekker joh!
De sour cocktails vind ik ook wel lekker hoor
wtfquote:Op woensdag 14 december 2016 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Apple trendsetterquote:Op woensdag 14 december 2016 23:23 schreef napoleonfour het volgende:
ik moet wel lachen nu, iedereen ging haten op Apple toen zij flash wilde elimineren. Nu gaan zowel Microsoft als Chrome flash blokkeren.
al een tijdje tochquote:Op woensdag 14 december 2016 23:23 schreef napoleonfour het volgende:
ik moet wel lachen nu, iedereen ging haten op Apple toen zij flash wilde elimineren. Nu gaan zowel Microsoft als Chrome flash blokkeren.
een verschrikkelijke trend jaquote:Op woensdag 14 december 2016 23:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Apple trendsetter
https://mspoweruser.com/s(...)-jack-off-galaxy-s8/
Zou sowieso geen samsung kopenquote:Op woensdag 14 december 2016 23:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt ja, daarom ga ik ook geen 7 halen
Nee duhquote:Op woensdag 14 december 2016 23:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om wat jij digt hè
Wat is er?quote:
hij bedoelt iPhonequote:Op woensdag 14 december 2016 23:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zou sowieso geen samsung kopen
Alleen jammer dat ze dit ook overwegen, ben bang dat nu meerdere het zullen doenquote:Op woensdag 14 december 2016 23:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zou sowieso geen samsung kopen
Ook niet, al vond ik mijn 4 best een leuk ding,.quote:
van samsung kan je nog makkelijk overstappen naar andere Android telefoonquote:Op woensdag 14 december 2016 23:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze dit ook overwegen, ben bang dat nu meerdere het zullen doen
dat denk jijquote:Op woensdag 14 december 2016 23:23 schreef Doublepain het volgende:
Je hebt ws iig geen naar smaakje bij het kotsen
Met een samsung heb je ook geen keus, die hebben om de 6 maanden een nieuwe tel en de oude ondersteunen ze verder niet meer met updatesquote:Op woensdag 14 december 2016 23:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
van samsung kan je nog makkelijk overstappen naar andere Android telefoon
Jullie zijn ook de Nederlandse gebroeders Mengele.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
JC en ik supporten hem niet voor niks vanaf het begin
Kanker op gekquote:Op woensdag 14 december 2016 23:34 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jullie zijn ook de Nederlandse gebroeders Mengele.
kan je hem alsnog flashen en een stock Android Rom erop zettenquote:Op woensdag 14 december 2016 23:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met een samsung heb je ook geen keus, die hebben om de 6 maanden een nieuwe tel en de oude ondersteunen ze verder niet meer met updates
Iphonegoden
Welke heb je?quote:Op woensdag 14 december 2016 23:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
kan je hem alsnog flashen en een stock Android Rom erop zetten
Josef Mengele was een Duits erfbiologisch onderzoeker, legerarts en nationaalsocialist. Gedurende de twee laatste jaren van de Tweede Wereldoorlog was hij werkzaam in het vernietigingskamp Auschwitz,quote:Op woensdag 14 december 2016 23:34 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jullie zijn ook de Nederlandse gebroeders Mengele.
Dat zijn de homo's van het forum.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben een tijdje weggeweest. Wat zijn die blauwe vinkjes bij sommige users?
toch niet als het al in je maag is geweestquote:Op woensdag 14 december 2016 23:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Caramelsmaak in je keel, altijd lekker
geen ideequote:Op woensdag 14 december 2016 23:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh, ik ken die niet zo goed. Die was water/krasproof toch?
Mijn sarcasme is niet meer wat het wasquote:Op woensdag 14 december 2016 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
toch niet als het al in je maag is geweest
nietquote:Op woensdag 14 december 2016 23:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat zijn de homo's van het forum.
Dat zijn de mensen die hun identiteit geverifieerd hebben, dus hun ID hebben gestuurd naar het management van FOK!quote:
oke, en ik heb soms een blonde kortsluiting in mijn hoofdquote:Op woensdag 14 december 2016 23:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn sarcasme is niet meer wat het was
sorry hiervoor
waarom zou je dat willen?quote:Op woensdag 14 december 2016 23:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die hun identiteit geverifieerd hebben, dus hun ID hebben gestuurd naar het management van FOK!
Ik ga heel eind met je mee mbt media bias, maar Trump is niet verheven boven kritiek. Trump zit er met name voor Trump. Een ding kunnen zeker van zijn dat de zakelijke belangen van Trump niet geschaad zullen worden tijdens zijn termijn.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2016 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
oke, en ik heb soms een blonde kortsluiting in mijn hoofd
Sorry hiervoor
Anders kan je geen mod worden.. Is iets nieuws hierquote:
Zijn kinderen zijn competent genoeg ja om de zakelijke belangen een goed vervolg te gevenquote:Op woensdag 14 december 2016 23:46 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik ga heel eind met je mee mbt media bias, maar Trump is niet verheven boven kritiek. Trump zit er met name voor Trump. Een ding kunnen zeker van zijn dat de zakelijke belangen van Trump niet geschaad zullen worden tijdens zijn termijn.
Draining the swamp? Vooralsnog is hij the swamp alleen maar aan het vullen.
dus alle users met een blauw vinkje hebben de ambitie om mod te worden?quote:Op woensdag 14 december 2016 23:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Anders kan je geen mod worden.. Is iets nieuws hier
Kom je zo lepeltje-lepeltje?quote:
Niet zo serieus allemaal!quote:Op woensdag 14 december 2016 23:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Josef Mengele was een Duits erfbiologisch onderzoeker, legerarts en nationaalsocialist. Gedurende de twee laatste jaren van de Tweede Wereldoorlog was hij werkzaam in het vernietigingskamp Auschwitz,
We zijn allemaal letterlijk Hitler, dus och.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:49 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Niet zo serieus allemaal!
In het kader van overtrokken reacties van de tegenstanders van Trump die deden alsof er een nieuwe Hitler aan de macht was gekomen. Omdat jij en JC supporters van hem zijn, deed ik een quasi overtrokken reactie door Dr Mengele verwijzing aan te halen. But I see it went over your heads.
oh zo...quote:Op woensdag 14 december 2016 23:49 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
In het kader van overtrokken reacties van de tegenstanders van Trump die deden alsof er een nieuwe Hitler aan de macht was gekomen. Omdat jij en JC supporters van hem zijn, deed ik een quasi overtrokken reactie door Dr Mengele verwijzing aan te halen. But I see it went over your heads.
Ja, wil je dat niet meer doen? Ik ben nogal een gevoelig persoonquote:Op woensdag 14 december 2016 23:49 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
WAT DE FUCK?quote:Op woensdag 14 december 2016 23:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kom je zo lepeltje-lepeltje?
Ja, weet je meteen wie je voortaan moet negeren héquote:Op woensdag 14 december 2016 23:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus alle users met een blauw vinkje hebben de ambitie om mod te worden?
Interessant
hij is van de frontpagequote:Op woensdag 14 december 2016 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoi! Dus jij wilt mod worden?
Mods zijn blauw, FP hebben een tagquote:Op woensdag 14 december 2016 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja weet ik veel
FrontPage mensen zijn niet blauw?
frontpage mensen lachen we hier meestal uitquote:Op woensdag 14 december 2016 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja weet ik veel
FrontPage mensen zijn niet blauw?
owquote:Op woensdag 14 december 2016 23:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mods zijn blauw, FP hebben een tag
alleen de frontpage mensen?quote:Op woensdag 14 december 2016 23:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
frontpage mensen lachen we hier meestal uit
Nog zoiets. Ze schijnen niet te weten wat een 'blind trust' betekent. Door al je vermogen en bezittingen in een 'blind trust' te plaatsen voorkom je belangenverstrengeling, maar daar zijn helemaal niet op uit. Hun eigen geldelijk gewin staat ten alle tijde voorop. Zie Ivanka's aanwezigheid bij de ontmoeting met de Japanse premier.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zijn kinderen zijn competent genoeg ja om de zakelijke belangen een goed vervolg te geven
huhquote:Op woensdag 14 december 2016 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alleen de frontpage mensen?
Mod zijn heilig?
quote:Op woensdag 14 december 2016 23:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, wil je dat niet meer doen? Ik ben nogal een gevoelig persoon
We moeten eens weer gaan rellenquote:Op woensdag 14 december 2016 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
Het is hier wel serieus geworden
ja goed plan.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We moeten eens weer gaan rellen
mooi was dat jaquote:Op donderdag 15 december 2016 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja goed plan.
Gezellig was dat.
Heb vooral gelachen met de fokstok
What goes around...quote:Op donderdag 15 december 2016 00:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://axed.nl/gewapende-(...)exicaanse-drugsbaas/
KOEKOEK
Stijn, don, Kingfloplandquote:Op donderdag 15 december 2016 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
Wie zijn de mods hier tegenwoordig?
Voorlopig kan hij het nog handelen.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:11 schreef vincenzo78 het volgende:
Zijn die flopland opmerkingen geen sollicitatie voor een ban? Volgens mij hebben sommige mods vrij lange tenen..
Ik ben tot nu toe de enige die ervoor een ban kreeg en sindsdien noemt iedereen hem zoquote:Op donderdag 15 december 2016 00:11 schreef vincenzo78 het volgende:
Zijn die flopland opmerkingen geen sollicitatie voor een ban? Volgens mij hebben sommige mods vrij lange tenen..
Ik weet niet eens wie flopland is, maar het lijkt me zo'n naam waar je niet meer vanaf komt.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Voorlopig kan hij het nog handelen.
je hebt daar serieus een ban voor gekregen? Omdat je hem flopland noemt?quote:Op donderdag 15 december 2016 00:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe de enige die ervoor een ban kreeg en sindsdien noemt iedereen hem zo
jij komt hier te weinigquote:Op donderdag 15 december 2016 00:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je hebt daar serieus een ban voor gekregen? Omdat je hem flopland noemt?
Wat is er gebeurd met fok
Lees mijn tag. Ik schrijf voor de sport sectie van de FP en modereer verder de gehele FP.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoi! Dus jij wilt mod worden?
ik lig in bed met mijn telefoon. Dus ik zie geen tagquote:Op donderdag 15 december 2016 00:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Lees mijn tag. Ik schrijf voor de sport sectie van de FP en modereer verder de gehele FP.
Eigenlijk is dit een reden om hem nu 'Floppie' te noemen.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe de enige die ervoor een ban kreeg en sindsdien noemt iedereen hem zo
Je naam deed al een belletje ringelen. Nu weet ik waarvan...quote:Op donderdag 15 december 2016 00:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Lees mijn tag. Ik schrijf voor de sport sectie van de FP en modereer verder de gehele FP.
Nou?quote:Op donderdag 15 december 2016 00:26 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je naam deed al een belletje ringelen. Nu weet ik waarvan...
Waarvan? Niemand leest de FPquote:Op donderdag 15 december 2016 00:26 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je naam deed al een belletje ringelen. Nu weet ik waarvan...
dat zeg ikquote:Op donderdag 15 december 2016 00:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarvan? Niemand leest de FP
Bijna niemand en toch heeft Danny een dure ANP licentie.quote:
Laat me je niet moeten confronteren met de keiharde cijfers van gelezen artikels en reacties.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarvan? Niemand leest de FP
het is hier behoorlijk serieus geworden.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Laat me je niet moeten confronteren met de keiharde cijfers van gelezen artikels en reacties.
ben je dronken?quote:Op donderdag 15 december 2016 00:30 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Van het niet lezen van FP.
Met boter en suiker, met boter en suiker jongens en meisjes
Fakequote:Op donderdag 15 december 2016 00:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Laat me je niet moeten confronteren met de keiharde cijfers van gelezen artikels en reacties.
Ja dat uitgewerkt wordt door vrijwilligers en terugverdiend wordt door ads en abo'squote:Op donderdag 15 december 2016 00:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bijna niemand en toch heeft Danny een dure ANP licentie.
Hoe oud zijn jij en je vriend eigenlijk? En is je vriend een canario?quote:Op donderdag 15 december 2016 00:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mwah op zich valt het wel mee hoor
bij ons krijgen vrijwilligers een vrijwilligersvergoedingquote:Op donderdag 15 december 2016 00:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja dat uitgewerkt wordt door vrijwilligers en terugverdiend wordt door ads en abo's
Hier krijg je een vinkjequote:Op donderdag 15 december 2016 00:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bij ons krijgen vrijwilligers een vrijwilligersvergoeding
Hier ook?
ik kom uit 78 en mijn man uit 80.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:31 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hoe oud zijn jij en je vriend eigenlijk? En is je vriend een canario?
ow ik voel me wel wat jonger hoor, uit 78 klinkt zo oudquote:Op donderdag 15 december 2016 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kom uit 78 en mijn man uit 80.
En hij is een halve canario en een halve ja hoe noem je datben het woord vergeten.
Zijn vader komt uit Santa Cruz en zijn halve familie woont op het eiland, en zijn moeder komt uit La coruna.
Coruna uit het noorden des lands. Heb je zo'n blonde Spanjaard aan de haak geslagen? En ik zie dag jij voor jong vlees gaat...quote:Op donderdag 15 december 2016 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kom uit 78 en mijn man uit 80.
En hij is een halve canario en een halve ja hoe noem je datben het woord vergeten.
Zijn vader komt uit Santa Cruz en zijn halve familie woont op het eiland, en zijn moeder komt uit La coruna.
En nu concreet.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:34 schreef vincenzo78 het volgende:
Alle gekheid op een stokkie Vasion. Je naam kwam al vaker voor op sport.
Je bent fokking bijna 40 wausiequote:Op donderdag 15 december 2016 00:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ik voel me wel wat jonger hoor, uit 78 klinkt zo oud
Draag je dat vinkje op mouw? Met of zonder speld?quote:Op donderdag 15 december 2016 00:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met een Koninklijke onderscheiding.
nee een echte Spanjaard met donker haar.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:36 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Coruna uit het noorden des lands. Heb je zo'n blonde Spanjaard aan de haak geslagen? En ik zie dag jij voor jong vlees gaat...
Op het hart natuurlijk.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:37 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Draag je dat vinkje op mouw? Met of zonder speld?
En kids?quote:Op donderdag 15 december 2016 00:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee een echte Spanjaard met donker haar.
Ja hoe jonger hoe beter
Uh.... 2 jaartjes verschil maar
Hmmm jaquote:Op donderdag 15 december 2016 00:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij niet dan
Fuck zeg, 40 klinkt zo oud.
Goed nagevraagd of opgezochtquote:Op donderdag 15 december 2016 00:40 schreef charmed_angel het volgende:
Een Galego!!!!
Zo noem je iemand uit Galicië
happel zit toch ook al bijna tegen de 40 aan? Of nietquote:Op donderdag 15 december 2016 00:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Hmmm ja
30 is het nieuwe 20, zei Happel altijd.
40 is gewoon kut.
effe opgezocht mijn Halve Galego ligt te slapen en ik moet morgen maar 3 uurtjes werken en ik heb koffie op, dus kan nog niet slapen.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:41 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Goed nagevraagd of opgezocht.
Ik wilde Galliër zeggen maar ik kon ff niet op het Spaanse woord komen.
Die gaat heel hard die kant op ja, hij wilde al niet naar De Kuip vanavond met z'n rollatorquote:Op donderdag 15 december 2016 00:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
happel zit toch ook al bijna tegen de 40 aan? Of niet
Ik bedoel onze forumhappel he
check mijn fotoboek maarquote:Op donderdag 15 december 2016 00:42 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Nu nog pics en dan kunnen we zeggen of dat terecht is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |