Nog zoiets. Ze schijnen niet te weten wat een 'blind trust' betekent. Door al je vermogen en bezittingen in een 'blind trust' te plaatsen voorkom je belangenverstrengeling, maar daar zijn helemaal niet op uit. Hun eigen geldelijk gewin staat ten alle tijde voorop. Zie Ivanka's aanwezigheid bij de ontmoeting met de Japanse premier.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zijn kinderen zijn competent genoeg ja om de zakelijke belangen een goed vervolg te geven
huhquote:Op woensdag 14 december 2016 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alleen de frontpage mensen?
Mod zijn heilig?
quote:Op woensdag 14 december 2016 23:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, wil je dat niet meer doen? Ik ben nogal een gevoelig persoon
We moeten eens weer gaan rellenquote:Op woensdag 14 december 2016 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
Het is hier wel serieus geworden
ja goed plan.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We moeten eens weer gaan rellen
mooi was dat jaquote:Op donderdag 15 december 2016 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja goed plan.
Gezellig was dat.
Heb vooral gelachen met de fokstok
What goes around...quote:Op donderdag 15 december 2016 00:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://axed.nl/gewapende-(...)exicaanse-drugsbaas/
KOEKOEK
Stijn, don, Kingfloplandquote:Op donderdag 15 december 2016 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
Wie zijn de mods hier tegenwoordig?
Voorlopig kan hij het nog handelen.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:11 schreef vincenzo78 het volgende:
Zijn die flopland opmerkingen geen sollicitatie voor een ban? Volgens mij hebben sommige mods vrij lange tenen..
Ik ben tot nu toe de enige die ervoor een ban kreeg en sindsdien noemt iedereen hem zoquote:Op donderdag 15 december 2016 00:11 schreef vincenzo78 het volgende:
Zijn die flopland opmerkingen geen sollicitatie voor een ban? Volgens mij hebben sommige mods vrij lange tenen..
Ik weet niet eens wie flopland is, maar het lijkt me zo'n naam waar je niet meer vanaf komt.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Voorlopig kan hij het nog handelen.
je hebt daar serieus een ban voor gekregen? Omdat je hem flopland noemt?quote:Op donderdag 15 december 2016 00:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe de enige die ervoor een ban kreeg en sindsdien noemt iedereen hem zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |