Ahh dat heb je goed gedaan!quote:Op woensdag 14 december 2016 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
un poco.
Mijn man wel, maar die is spaans
quote:Op woensdag 14 december 2016 20:54 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Nah hij vond die veronderstelling juist niks daarom lijkt hij nu op Dahmer.
quote:Op woensdag 14 december 2016 20:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit een docu over Jeffrey Dahmer te kiekn, altijd interessant, die shit.
Toch geen Broodje Ham van Ome Jan zaak toch?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sowieso hebben kennissen van ons 4 restaurants, dus eventueel kunnen we daar aan de slag.
maar we willen een eigen broodjeszaak/loungebar openen. Begin van Playa Fanabe of Playa Las Vistas.
Mweh, vond dat stukje nogal tam.quote:
Werd even op zijn plek gezetquote:Op woensdag 14 december 2016 21:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mweh, vond dat stukje nogal tam.
Nee alsjeblieft nietquote:Op woensdag 14 december 2016 21:42 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Toch geen Broodje Ham van Ome Jan zaak toch?
Pinchos?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft niet
Geen verwijzingen naar Nederland
Tapas en broodjes.quote:
Hoe is je old fashionedquote:Op woensdag 14 december 2016 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tapas en broodjes.
En dan in de avond een loungebar.
We hebben niet de standaard cocktails die je overal ziet. maar aparte zelf bedachte cocktails met vooral vers fruit
Nu deze:quote:Op woensdag 14 december 2016 21:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Werd even op zijn plek gezet
Zo hoort het
Moscow mule?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow met whiskey![]()
Die staat nog niet op de kaart.
Ik vind het vooral belangrijk dat het lekker is.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja duh die is ook makkelijk te maken
Heb niet teruggelezenquote:Op woensdag 14 december 2016 22:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ze gaan pas in 2018 open! Tegen die tijd hebben ze alles onder de knie.
Ik vind onze after eight cocktail heerlijkquote:Op woensdag 14 december 2016 22:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind het vooral belangrijk dat het lekker is.
Ik drink ook oprecht niets anders dan old fashioneds eigenlijk
Qua cocktails dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |