Ik lig op de bank, zelfde soort setting.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik lig lekker in bed. Draadloze muis en toetsenbord, foxgo aan. Lekker man.
Lijkt op HK.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit een docu over Jeffrey Dahmer te kiekn, altijd interessant, die shit.
Ik zit op de bank.... zonder Feyenoord op tvquote:Op woensdag 14 december 2016 20:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik lig op de bank, zelfde soort setting.
quote:
Het zuidenquote:Op woensdag 14 december 2016 20:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Waar van Tenerife ga je naar toe?
Waarom heb je Feyenoord niet aanstaan?quote:Op woensdag 14 december 2016 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit op de bank.... zonder Feyenoord op tv
Zoeken naar een stream op mijn tv box
huh is er voetbal?quote:Op woensdag 14 december 2016 20:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom heb je Feyenoord niet aanstaan?
Nee man, Harrie lijkt op Tommie Beugelsdijk.quote:
psvquote:
Nah hij vond die veronderstelling juist niks daarom lijkt hij nu op Dahmer.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee man, Harrie lijkt op Tommie Beugelsdijk.
Je kan toch lezenquote:Op woensdag 14 december 2016 20:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom heb je Feyenoord niet aanstaan?
Ja en playa de las americas en costa adeje.quote:
Dan had ik meteen terug naar huis gegaanquote:Op woensdag 14 december 2016 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je kan toch lezen
Ik ben een stream aan het zoeken
Mijn pa is naar de kuip, normaal kijken we bij mijn ouders. Maar vanavond is mijn mama de baas over de tv
[..]
Ja en playa de las americas en costa adeje.
Maar wonen in Los Abrigos die kant op
ik ben thuisquote:Op woensdag 14 december 2016 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan had ik meteen terug naar huis gegaan
KAMALGODquote:Op woensdag 14 december 2016 20:58 schreef luckass het volgende:
Kamal heeft een boodschap voor ons
http://www.dumpert.nl/med(...)kamal_is_terug_.html
Lekker man! Costa Adeje was lekker man. Maar zit nu op het vasteland.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je kan toch lezen
Ik ben een stream aan het zoeken
Mijn pa is naar de kuip, normaal kijken we bij mijn ouders. Maar vanavond is mijn mama de baas over de tv
[..]
Ja en playa de las americas en costa adeje.
Maar wonen in Los Abrigos die kant op
Neeheeeee! Normaal kijk ik Feyenoord bij mijn ouders. Alleen nu is me vader naar de Kuip met mijn broertje, dus is mijn mama de baas over de tv.quote:
ja jullie zitten niet eens meer in de beker.quote:
Kamalgodquote:Op woensdag 14 december 2016 20:58 schreef luckass het volgende:
Kamal heeft een boodschap voor ons
http://www.dumpert.nl/med(...)kamal_is_terug_.html
Jan Jaap van der Wall diss was ook legend.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Altijd lachen om katoenplukker.
Ja ik kan niet wachten. Eerst huis verkopen, dan 6 maanden bij mijn ouders om te sparen en dan hoop maart 2018 emigrerenquote:Op woensdag 14 december 2016 21:01 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Lekker man! Costa Adeje was lekker man. Maar zit nu op het vasteland.
Poëtisch zijn ze wel.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:06 schreef luckass het volgende:
[..]
Je moeder houdt van fruit want ze eet mn banaan
Hebben jullie al werk daar of zijn jullie zelfstandigen?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik kan niet wachten. Eerst huis verkopen, dan 6 maanden bij mijn ouders om te sparen en dan hoop maart 2018 emigreren
Sowieso hebben kennissen van ons 4 restaurants, dus eventueel kunnen we daar aan de slag.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:09 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hebben jullie al werk daar of zijn jullie zelfstandigen?
Zak in.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:06 schreef luckass het volgende:
[..]
Je moeder houdt van fruit want ze eet mn banaan
doen jullie mee aan "ik vertrek" ?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sowieso hebben kennissen van ons 4 restaurants, dus eventueel kunnen we daar aan de slag.
maar we willen een eigen broodjeszaak/loungebar openen. Begin van Playa Fanabe of Playa Las Vistas.
Je hebt tegenwoordig ook de versie van de commerciëlen namelijk "Naar het einde" of zoiets.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
doen jullie mee aan "ik vertrek" ?
Hablais español?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sowieso hebben kennissen van ons 4 restaurants, dus eventueel kunnen we daar aan de slag.
maar we willen een eigen broodjeszaak/loungebar openen. Begin van Playa Fanabe of Playa Las Vistas.
Nee helaas.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
doen jullie mee aan "ik vertrek" ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |