Houden zoquote:Op woensdag 14 december 2016 20:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kent de details niet makker
2 jaar problemen, steeds dingen kapot, hij was lek, etc etc.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
nice
Waarom kreeg je alles terug dan?
quote:Op woensdag 14 december 2016 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben je 4x B'tje
BestBrusselBillieBoy
Solidair met Haags.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Da hedde gij goe gezien jonguh.
Nice.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2 jaar problemen, steeds dingen kapot, hij was lek, etc etc.
Toen geld terug gekregen, was bijna rechtzaak nog
Toen Fonteyn in de fik gestoken.... nee geintje
Ja staat op de 'emgigreerspaarrekening'quote:Op woensdag 14 december 2016 20:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nice.
Wel leuk zakcentje om ineens weer te hebben denk ik.
neppertquote:Op woensdag 14 december 2016 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Da hedde gij goe gezien jonguh.
Ik kijk niet naar die rare shit, maar naar filmpjes als hierboven waar mensen karma ontvangenquote:Op woensdag 14 december 2016 20:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit een docu over Jeffrey Dahmer te kiekn, altijd interessant, die shit.
Is dat plan nog steeds aan?quote:Op woensdag 14 december 2016 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja staat op de 'emgigreerspaarrekening'
Die eerste chick in dat filmpje, godverdomme wat een ergerlijk wijf. De volledige versie staat ook vast wel op youtubequote:Op woensdag 14 december 2016 20:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar die rare shit, maar naar filmpjes als hierboven waar mensen karma ontvangen
Vet. Tenerife was het he?quote:Op woensdag 14 december 2016 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yes het huis staat te koop
Die daarna is leuker waar die agent gewoon het raampje eruit smijtquote:Op woensdag 14 december 2016 20:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die eerste chick in dat filmpje, godverdomme wat een ergerlijk wijf. De volledige versie staat ook vast wel op youtube![]()
Eensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |