Neeheeeee! Normaal kijk ik Feyenoord bij mijn ouders. Alleen nu is me vader naar de Kuip met mijn broertje, dus is mijn mama de baas over de tv.quote:
ja jullie zitten niet eens meer in de beker.quote:
Kamalgodquote:Op woensdag 14 december 2016 20:58 schreef luckass het volgende:
Kamal heeft een boodschap voor ons
http://www.dumpert.nl/med(...)kamal_is_terug_.html
Jan Jaap van der Wall diss was ook legend.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Altijd lachen om katoenplukker.
Ja ik kan niet wachten. Eerst huis verkopen, dan 6 maanden bij mijn ouders om te sparen en dan hoop maart 2018 emigrerenquote:Op woensdag 14 december 2016 21:01 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Lekker man! Costa Adeje was lekker man. Maar zit nu op het vasteland.
Poëtisch zijn ze wel.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:06 schreef luckass het volgende:
[..]
Je moeder houdt van fruit want ze eet mn banaan
Hebben jullie al werk daar of zijn jullie zelfstandigen?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik kan niet wachten. Eerst huis verkopen, dan 6 maanden bij mijn ouders om te sparen en dan hoop maart 2018 emigreren
Sowieso hebben kennissen van ons 4 restaurants, dus eventueel kunnen we daar aan de slag.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:09 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hebben jullie al werk daar of zijn jullie zelfstandigen?
Zak in.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:06 schreef luckass het volgende:
[..]
Je moeder houdt van fruit want ze eet mn banaan
doen jullie mee aan "ik vertrek" ?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sowieso hebben kennissen van ons 4 restaurants, dus eventueel kunnen we daar aan de slag.
maar we willen een eigen broodjeszaak/loungebar openen. Begin van Playa Fanabe of Playa Las Vistas.
Je hebt tegenwoordig ook de versie van de commerciëlen namelijk "Naar het einde" of zoiets.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
doen jullie mee aan "ik vertrek" ?
Hablais español?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sowieso hebben kennissen van ons 4 restaurants, dus eventueel kunnen we daar aan de slag.
maar we willen een eigen broodjeszaak/loungebar openen. Begin van Playa Fanabe of Playa Las Vistas.
Nee helaas.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
doen jullie mee aan "ik vertrek" ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |