Coruna uit het noorden des lands. Heb je zo'n blonde Spanjaard aan de haak geslagen? En ik zie dag jij voor jong vlees gaat...quote:Op donderdag 15 december 2016 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kom uit 78 en mijn man uit 80.
En hij is een halve canario en een halve ja hoe noem je datben het woord vergeten.
Zijn vader komt uit Santa Cruz en zijn halve familie woont op het eiland, en zijn moeder komt uit La coruna.
En nu concreet.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:34 schreef vincenzo78 het volgende:
Alle gekheid op een stokkie Vasion. Je naam kwam al vaker voor op sport.
Je bent fokking bijna 40 wausiequote:Op donderdag 15 december 2016 00:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ik voel me wel wat jonger hoor, uit 78 klinkt zo oud
Draag je dat vinkje op mouw? Met of zonder speld?quote:Op donderdag 15 december 2016 00:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met een Koninklijke onderscheiding.
nee een echte Spanjaard met donker haar.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:36 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Coruna uit het noorden des lands. Heb je zo'n blonde Spanjaard aan de haak geslagen? En ik zie dag jij voor jong vlees gaat...
Op het hart natuurlijk.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:37 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Draag je dat vinkje op mouw? Met of zonder speld?
En kids?quote:Op donderdag 15 december 2016 00:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee een echte Spanjaard met donker haar.
Ja hoe jonger hoe beter
Uh.... 2 jaartjes verschil maar
Hmmm jaquote:Op donderdag 15 december 2016 00:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij niet dan
Fuck zeg, 40 klinkt zo oud.
Goed nagevraagd of opgezochtquote:Op donderdag 15 december 2016 00:40 schreef charmed_angel het volgende:
Een Galego!!!!
Zo noem je iemand uit Galicië
happel zit toch ook al bijna tegen de 40 aan? Of nietquote:Op donderdag 15 december 2016 00:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Hmmm ja
30 is het nieuwe 20, zei Happel altijd.
40 is gewoon kut.
effe opgezocht mijn Halve Galego ligt te slapen en ik moet morgen maar 3 uurtjes werken en ik heb koffie op, dus kan nog niet slapen.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:41 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Goed nagevraagd of opgezocht.
Ik wilde Galliër zeggen maar ik kon ff niet op het Spaanse woord komen.
Die gaat heel hard die kant op ja, hij wilde al niet naar De Kuip vanavond met z'n rollatorquote:Op donderdag 15 december 2016 00:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
happel zit toch ook al bijna tegen de 40 aan? Of niet
Ik bedoel onze forumhappel he
check mijn fotoboek maarquote:Op donderdag 15 december 2016 00:42 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Nu nog pics en dan kunnen we zeggen of dat terecht is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |