jij komt hier te weinigquote:Op donderdag 15 december 2016 00:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je hebt daar serieus een ban voor gekregen? Omdat je hem flopland noemt?
Wat is er gebeurd met fok
Lees mijn tag. Ik schrijf voor de sport sectie van de FP en modereer verder de gehele FP.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoi! Dus jij wilt mod worden?
ik lig in bed met mijn telefoon. Dus ik zie geen tagquote:Op donderdag 15 december 2016 00:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Lees mijn tag. Ik schrijf voor de sport sectie van de FP en modereer verder de gehele FP.
Eigenlijk is dit een reden om hem nu 'Floppie' te noemen.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe de enige die ervoor een ban kreeg en sindsdien noemt iedereen hem zo
Je naam deed al een belletje ringelen. Nu weet ik waarvan...quote:Op donderdag 15 december 2016 00:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Lees mijn tag. Ik schrijf voor de sport sectie van de FP en modereer verder de gehele FP.
Nou?quote:Op donderdag 15 december 2016 00:26 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je naam deed al een belletje ringelen. Nu weet ik waarvan...
Waarvan? Niemand leest de FPquote:Op donderdag 15 december 2016 00:26 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je naam deed al een belletje ringelen. Nu weet ik waarvan...
dat zeg ikquote:Op donderdag 15 december 2016 00:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarvan? Niemand leest de FP
Bijna niemand en toch heeft Danny een dure ANP licentie.quote:
Laat me je niet moeten confronteren met de keiharde cijfers van gelezen artikels en reacties.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarvan? Niemand leest de FP
het is hier behoorlijk serieus geworden.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Laat me je niet moeten confronteren met de keiharde cijfers van gelezen artikels en reacties.
ben je dronken?quote:Op donderdag 15 december 2016 00:30 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Van het niet lezen van FP.
Met boter en suiker, met boter en suiker jongens en meisjes
Fakequote:Op donderdag 15 december 2016 00:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Laat me je niet moeten confronteren met de keiharde cijfers van gelezen artikels en reacties.
Ja dat uitgewerkt wordt door vrijwilligers en terugverdiend wordt door ads en abo'squote:Op donderdag 15 december 2016 00:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bijna niemand en toch heeft Danny een dure ANP licentie.
Hoe oud zijn jij en je vriend eigenlijk? En is je vriend een canario?quote:Op donderdag 15 december 2016 00:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mwah op zich valt het wel mee hoor
bij ons krijgen vrijwilligers een vrijwilligersvergoedingquote:Op donderdag 15 december 2016 00:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja dat uitgewerkt wordt door vrijwilligers en terugverdiend wordt door ads en abo's
Hier krijg je een vinkjequote:Op donderdag 15 december 2016 00:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bij ons krijgen vrijwilligers een vrijwilligersvergoeding
Hier ook?
ik kom uit 78 en mijn man uit 80.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:31 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hoe oud zijn jij en je vriend eigenlijk? En is je vriend een canario?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |