Dat is wel het simpelste dat er is toch? Drink ik trouwens ook wel.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
En we moeten al die Gin tonics troep nog leren
Maar dat vinden we zelf niet lekker, dus is ook moeilijk proeven
Ja maar ik vind het niet lekker, dus de verleiding om ze allemaal te gaan maken is er niet.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is wel het simpelste dat er is toch? Drink ik trouwens ook wel.
Gewoon fever tree en wat gin en je bent een heel eind
Ik kan daar niet tegen Drizzt, tegen zulke docu'squote:
Wack dat je het niet lekker vindt wel. Ben er wel fan van. Zie aan mijn toog ook zelden mensen die 't niet moetenquote:Op woensdag 14 december 2016 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het niet lekker, dus de verleiding om ze allemaal te gaan maken is er niet.
Er zijn zoveel verschillende soorten
ik hou niet van bitterquote:Op woensdag 14 december 2016 22:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Wack dat je het niet lekker vindt wel. Ben er wel fan van. Zie aan mijn toog ook zelden mensen die 't niet moeten
Ze moeten natuurlijk in je repertoire zitten, want klant is koning!quote:Op woensdag 14 december 2016 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het niet lekker, dus de verleiding om ze allemaal te gaan maken is er niet.
Er zijn zoveel verschillende soorten
ja zeker. Vooral populair onder de Engelsenquote:Op woensdag 14 december 2016 22:40 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ze moeten natuurlijk in je repertoire zitten, want klant is koning!
Open een shisha loungequote:Op woensdag 14 december 2016 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sowieso hebben kennissen van ons 4 restaurants, dus eventueel kunnen we daar aan de slag.
maar we willen een eigen broodjeszaak/loungebar openen. Begin van Playa Fanabe of Playa Las Vistas.
Op Facebook stikt het ook van de domme mensen die het nieuws blijven delen.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:45 schreef JanCees het volgende:
Ik word gek van "fake news" gedoe bla bla bla uiteindelijk altijd een Trump bash
Ze verzinnen van allesquote:Op woensdag 14 december 2016 22:45 schreef JanCees het volgende:
Ik word gek van "fake news" gedoe bla bla bla uiteindelijk altijd een Trump bash
je begrijpt mij nietquote:Op woensdag 14 december 2016 22:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Op Facebook stikt het ook van de domme mensen die het nieuws blijven delen.
Media blijft een groot gezwel, hier ook..quote:Op woensdag 14 december 2016 22:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Russische hackers, fake news, recounts, etc
Heb dat altijd mateloos interessant gevonden, de uitersten van de menselijke psyche.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kan daar niet tegen Drizzt, tegen zulke docu's
Net een nieuwe cocktail verzonnen! Gemaakt en geproefd! Met Whiskey (jack Daniels Honey) erin en hij is heerlijkquote:Op woensdag 14 december 2016 22:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind het vooral belangrijk dat het lekker is.
Ik drink ook oprecht niets anders dan old fashioneds eigenlijk
Qua cocktails dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |