Naja hij vraagt nergens om, dat is zijn eigen zaak en zal die vast redenen voor hebben.quote:Op maandag 12 december 2016 11:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was best schattige foto. Snap ook niet waarom je hem plaatst en een halve minuut later weer weghaalt. Dan vraag je eigenlijk wel een beetje om een repost.
sterk verhaalquote:Op maandag 12 december 2016 11:42 schreef xcachet het volgende:
Gvd, wat is dit
Trein komt 5 minuten te vroeg aan en vertrekt ook dood leuk 5 minuten te vroeg. Gaan de deuren voor m'n neus dicht. Is het vrijdag de 13e of zo
En nee, geen nieuwe dienstregeling.
Moet je maar vroeger op station komenquote:Op maandag 12 december 2016 11:42 schreef xcachet het volgende:
Gvd, wat is dit
Trein komt 5 minuten te vroeg aan en vertrekt ook dood leuk 5 minuten te vroeg. Gaan de deuren voor m'n neus dicht. Is het vrijdag de 13e of zo
En nee, geen nieuwe dienstregeling.
Vind 5 minuten van te voren vroeg zat. Fml.quote:Op maandag 12 december 2016 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet je maar vroeger op station komen
welke?quote:Op maandag 12 december 2016 11:45 schreef Oberkullie het volgende:
Godverdomme kom ik weer te laat voor de pics
Hoeveel heb je van mijquote:Op maandag 12 december 2016 11:46 schreef Crip het volgende:
wie pic wil moe tmij dmen.
ik sla alles op
stuur es zipjequote:Op maandag 12 december 2016 11:46 schreef Crip het volgende:
wie pic wil moe tmij dmen.
ik sla alles op
Dima poste ooit een foto van zijn bal omdat daar een raar bultje op zatquote:Op maandag 12 december 2016 11:46 schreef Pensylvania het volgende:
waarom baalt iedereen dat ze de foto's niet gezien hebben?
Ben ik de enige die niet zit te wachten op een foto van Dima?
was dat zijn pener zelf?quote:Op maandag 12 december 2016 11:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dima poste ooit een foto van zijn bal omdat daar een raar bultje op zat
Dan heeft hij wel laag zelfvertrouwenquote:Op maandag 12 december 2016 11:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Straks is hij geen homo en voelt hij zich minder mannelijk door jouw vraag
haal wegquote:Op maandag 12 december 2016 11:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goed. Moet de wachttijd en procestijd meten van 100 klanten. Ergens. Denk dat ik daarvoor naar de supermarkt ga.quote:Op maandag 12 december 2016 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar hoe gaat het met je wachttijdtheorie cachie?
Je hebt vast fantastische formules gekregen waarmee je het kan berekenenquote:Op maandag 12 december 2016 11:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goed. Moet de wachttijd en procestijd meten van 100 klanten. Ergens. Denk dat ik daarvoor naar de supermarkt ga.
ingegroeide haar.quote:Op maandag 12 december 2016 11:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dima poste ooit een foto van zijn bal omdat daar een raar bultje op zat
Ja, echt 450 al zeg ik het zelfquote:Op maandag 12 december 2016 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt vast fantastische formules gekregen waarmee je het kan berekenen
jammer johquote:
Vraag het Dimaquote:Op maandag 12 december 2016 11:54 schreef wise het volgende:
[..]
ingegroeide haar.
Maar waarom zou je dat posten
Jups, is best leuk als je het begrijpt. Levert toch wel relevante informatie op, altijd interessant.quote:Op maandag 12 december 2016 11:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind t stiekem een erg leuke opdracht
Iets in de praktijk brengen vind ik ook veel leuker dan abstracte wiskunde waarbij je moet uitrekenen wat een letter is en verder niks.quote:Op maandag 12 december 2016 11:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jups, is best leuk als je het begrijpt. Levert toch wel relevante informatie op, altijd interessant.
Nee want homo's verzorgen zichzelf over het algemeen vrij goedquote:
sowquote:Op maandag 12 december 2016 11:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Nee want homo's verzorgen zichzelf over het algemeen vrij goed
Jups, dan heb je iig het gevoel dat je iets hebt geleerd. In plaats van bereken de sigma haha ja je kan er niks mee haha lekker boeiendquote:Op maandag 12 december 2016 11:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Iets in de praktijk brengen vind ik ook veel leuker dan abstracte wiskunde waarbij je moet uitrekenen wat een letter is en verder niks.![]()
Bedanktquote:Op maandag 12 december 2016 11:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Nee want homo's verzorgen zichzelf over het algemeen vrij goed
zo dom zal hans niet zijnquote:Op maandag 12 december 2016 11:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja precies dat jaquote:Op maandag 12 december 2016 12:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jups, dan heb je iig het gevoel dat je iets hebt geleerd. In plaats van bereken de sigma haha ja je kan er niks mee haha lekker boeiend
Hjbquote:Op maandag 12 december 2016 12:03 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik knakworst jullie de moeder
Hou je knakworstbek over mijn moederquote:Op maandag 12 december 2016 12:03 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik knakworst jullie de moeder
sow! zo door gaan en dan bokworst ik jullie de moederquote:
Jup, hoezo?quote:Op maandag 12 december 2016 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn er mensen hier die wel eens op de FP komen?
okquote:Op maandag 12 december 2016 12:04 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Hou je knakworstbek over mijn moeder
Is bij jou die linkerbalk ook weg met alle nieuwsberichten?quote:
nopequote:Op maandag 12 december 2016 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is bij jou die linkerbalk ook weg met alle nieuwsberichten?
terecht ontslagquote:Op maandag 12 december 2016 12:12 schreef Crip het volgende:
blijkbaar iemand bij post nl ontslagen omdat hij op fb had geplaatst dat die 29 doden in turkije wel meer mochten zijn.
Netjes. Zouden meer werkgevers moeten doen.quote:Op maandag 12 december 2016 12:12 schreef Crip het volgende:
blijkbaar iemand bij post nl ontslagen omdat hij op fb had geplaatst dat die 29 doden in turkije wel meer mochten zijn.
en terecht (ontslagen bedoel ik dan)quote:Op maandag 12 december 2016 12:12 schreef Crip het volgende:
vind van nietquote:Op maandag 12 december 2016 12:15 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
en terecht (ontslagen bedoel ik dan)
nee man is echt supergoed er staat altijd alleen maar het belangrijkste in en geen detailsquote:
Dit.quote:Op maandag 12 december 2016 12:12 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
het meest vermakelijkevooral die reacties bij de FP + popcorn = ultiem vermaak
Zulke domme werknemers moet je niet willen hebben, best handig zo tegenwoordig. Gewoon zonder extra kosten een contract verscheurenquote:Op maandag 12 december 2016 12:19 schreef jamesdeen het volgende:
werkgevers zijn als de dood om imagoschade op te lopen, al dat gelul over dat moet niet kunnen normen en waarden bla bla
Dat is toch knakworstrelaxed man zo op het balkon die 5 minuten en dan zo een geleidelijke highquote:
moet je maar beter nadenken voordat je de keyboard warrior speeltquote:Op maandag 12 december 2016 12:19 schreef jamesdeen het volgende:
werkgevers zijn als de dood om imagoschade op te lopen, al dat gelul over dat moet niet kunnen normen en waarden bla bla
Ja af en toe.quote:Op maandag 12 december 2016 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
Dit. En toch genoeg keuze. Prachtig altijd als men zichzelf in de vingers zit te snijden mbh social mediaquote:Op maandag 12 december 2016 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zulke domme werknemers moet je niet willen hebben, best handig zo tegenwoordig. Gewoon zonder extra kosten een contract verscheuren
de fpquote:Op maandag 12 december 2016 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
Altijd wel leuk om jou of anderen van hier daar tegen het lijf te lopen. Heel gek gevoel.quote:
Maar misschien doet hij ook wel werk van laag niveau waarmee hij bij postNL goed op zijn plek is. Vind dat ergens wel zuur.quote:Op maandag 12 december 2016 12:13 schreef Crip het volgende:
[..]
je hebt van die beppies die daarom boos zijn
Ik vind het altijd wel grappig hoe betuttelend men behandeld wordt op dit forum terwijl de FP qua reacties echt een grote kankerende ravage is. De FP is echt een een giftige plek, wij zijn echt Speeltuin 'Het Zonnestraaltje' vergeleken met die plek. Toch kijk ik.quote:Op maandag 12 december 2016 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Altijd wel leuk om jou of anderen van hier daar tegen het lijf te lopen. Heel gek gevoel.
weet eerlijk gezegd niet of werkgevers daar altijd zo blij mee zijn.quote:Op maandag 12 december 2016 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zulke domme werknemers moet je niet willen hebben, best handig zo tegenwoordig. Gewoon zonder extra kosten een contract verscheuren
Misschien, maar als je ergens gaat solliciteren en ze vinden zoiets van tevoren word je ook niet aangenomen. PostNL voor het bedrijfsimago alleen maar baat hier afstand van te nemen.quote:Op maandag 12 december 2016 12:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar misschien doet hij ook wel werk van laag niveau waarmee hij bij postNL goed op zijn plek is. Vind dat ergens wel zuur.
Ik vroeg me al af wat Niels hier zo vaak kwam doenquote:Op maandag 12 december 2016 12:25 schreef TARDIS. het volgende:
wij zijn echt Speeltuin 'Het Zonnestraaltje' vergeleken met die plek.
oei ik voorspel een boze dm van pharkusquote:Op maandag 12 december 2016 12:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat Niels hier zo vaak kwam doen
Nou idd, gekke daarbij is nog dat dit wat meer 'verborgen' is en de FP denk ik ook meer bezocht word door gasten en je dan juist zou denken dat het wat meer gemodderd zou worden.quote:Op maandag 12 december 2016 12:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel grappig hoe betuttelend men behandeld wordt op dit forum terwijl de FP qua reacties echt een grote kankerende ravage is. De FP is echt een een giftige plek, wij zijn echt Speeltuin 'Het Zonnestraaltje' vergeleken met die plek. Toch kijk ik.
Ja goed, levert beetje slecht imago op. Maar voor een bijna monopolist als PostNL zal er niet zoveel veranderenquote:Op maandag 12 december 2016 12:25 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
weet eerlijk gezegd niet of werkgevers daar altijd zo blij mee zijn.
klopt, maar ergens toch wel zorgwekkend dat zo een berichtje zulke grote gevolgen kan hebbenquote:Op maandag 12 december 2016 12:21 schreef Crip het volgende:
[..]
moet je maar beter nadenken voordat je de keyboard warrior speelt
quote:Op maandag 12 december 2016 12:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
oei ik voorspel een boze dm van pharkus
Het past juist wel in het bedrijfsimago van een sociale werkplaats en het uitbuiten van ZZP'ers.quote:Op maandag 12 december 2016 12:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Misschien, maar als je ergens gaat solliciteren en ze vinden zoiets van tevoren word je ook niet aangenomen. PostNL voor het bedrijfsimago alleen maar baat hier afstand van te nemen.
Je zou verwachten dat de FP iets meer het visitekaartje is van FOK! dan het forum inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2016 12:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou idd, gekke daarbij is nog dat dit wat meer 'verborgen' is en de FP denk ik ook meer bezocht word door gasten en je dan juist zou denken dat het wat meer gemodderd zou worden.
Precies. Misschien juist daarom nu zoquote:Op maandag 12 december 2016 12:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat de FP iets meer het visitekaartje is van FOK! dan het forum inderdaad.
Is het toch ook?quote:Op maandag 12 december 2016 12:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat de FP iets meer het visitekaartje is van FOK! dan het forum inderdaad.
tabak en verbranden is letterlijke kankerquote:Op maandag 12 december 2016 12:21 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Dat is toch knakworstrelaxed man zo op het balkon die 5 minuten en dan zo een geleidelijke high
Blijkbaar beïnvloedt deze situatie het imago van postnl wel want hogerop zijn ze erom gaan caren en ermee naar de media gegaanquote:Op maandag 12 december 2016 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja goed, levert beetje slecht imago op. Maar voor een bijna monopolist als PostNL zal er niet zoveel veranderen
Ja, dit heb ik ook. Hetzelfde geldt voor vi, terwijl dat tegenwoordig ook bagger isquote:Op maandag 12 december 2016 12:22 schreef TARDIS. het volgende:
Ik om eigenlijk best vaak op de FP, komt omdat het tien jaar geleden mijn niewsbron was. Het zit nog steeds een beetje in mijn achterhoofd in het rijtje standaard te bezoeken websites.
Ja, maar kennelijk kan daar alles gezegd worden terwijl hier actief met de scepter gezwaaid wordt om het imago van FOK! en de gevoelens van de users te beschermen.quote:
k#nk#rlekker jaquote:Op maandag 12 december 2016 12:32 schreef Drug het volgende:
[..]
tabak en verbranden is letterlijke kanker
Zo rol jequote:Op maandag 12 december 2016 12:32 schreef Kurovski het volgende:
Ik kom weer precies op tijd binnen zie ik.
is ook omdat het hier makkelijker te modden isquote:Op maandag 12 december 2016 12:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel grappig hoe betuttelend men behandeld wordt op dit forum terwijl de FP qua reacties echt een grote kankerende ravage is. De FP is echt een een giftige plek, wij zijn echt Speeltuin 'Het Zonnestraaltje' vergeleken met die plek. Toch kijk ik.
achjaquote:Op maandag 12 december 2016 12:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja, maar kennelijk kan daar alles gezegd worden terwijl hier actief met de scepter gezwaaid wordt om het imago van FOK! en de gevoelens van de users te beschermen.
Het enige dat ik me kan voorstellen is dat het forum gewoon veel meer pagina's heeft en derhalve veel meer gevonden wordt op Google en dat je dan bepaalde woorden of uitspraken wil weren.
Dat verklaart overigens niet waarom je een ban krijgt wanneer je uitlicht dat de kwaliteit van topics bedroevend is.
Dankje!!quote:Op maandag 12 december 2016 12:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bedankt, vriendin. Ik vind jou ook 100% hetero.
midden, een laat.quote:Op maandag 12 december 2016 12:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
is ook omdat het hier makkelijker te midden is
Een laat die pedo-opmerkingen eens achterwege, dingetje
ja mijn telefoon denkt soms dat ik wat anders wil zeggenquote:Op maandag 12 december 2016 12:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
midden, een laat.
Dat is dan spellchecker.
goeie serie welquote:Op maandag 12 december 2016 12:36 schreef Drug het volgende:
haha ik moet wel lachen met black mirror
vrouwen en verhalen....quote:Op maandag 12 december 2016 12:38 schreef madeliefff het volgende:
gvd man. ik logeerde bij mijn ouders omdat ik kerstkoekjes ging bakken met moeders dit weekend.
ik wil vandaag weg rijden, zit een opbergvak onder mijn dashboard vol met water (er heeft iets gelekt). ik moet echter om 1300 uur op mn werk zijn dus ik leen heel slim de auto van mijn ma....k zou eerst nog langs ikea om iets te retourneren...sta ik bij ikea met mijn goede gedrag, ben ik het artikel in mijn eigen auto vergeten:') verspilde moeite dus. nu maar op weg naar het werk.
Jeps, het is killing als je het laat aanmodderen en grote groep op social media je totaal afbrandt. Dan kan je beter er op tijd bij zijn en degene eruit schoppenquote:Op maandag 12 december 2016 12:32 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Blijkbaar beïnvloedt deze situatie het imago van postnl wel want hogerop zijn ze erom gaan caren en ermee naar de media gegaan
quote:Op maandag 12 december 2016 12:38 schreef madeliefff het volgende:
gvd man. ik logeerde bij mijn ouders omdat ik kerstkoekjes ging bakken met moeders dit weekend.
ik wil vandaag weg rijden, zit een opbergvak onder mijn dashboard vol met water (er heeft iets gelekt). ik moet echter om 1300 uur op mn werk zijn dus ik leen heel slim de auto van mijn ma....k zou eerst nog langs ikea om iets te retourneren...sta ik bij ikea met mijn goede gedrag, ben ik het artikel in mijn eigen auto vergeten:') verspilde moeite dus. nu maar op weg naar het werk.
lief dagboekquote:Op maandag 12 december 2016 12:38 schreef madeliefff het volgende:
sterkte, klinkt kut jaquote:Op maandag 12 december 2016 12:38 schreef madeliefff het volgende:
Als het zo makkelijk is, kunnen jullie dan niet de baggerusers in KLB richting ONZ duwen?quote:Op maandag 12 december 2016 12:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
is ook omdat het hier makkelijker te modden is
zuur vind ik dat, die groep die dan over zo een opmerking blijft dooretteren en het werk van die persoon er bij betrekt terwijl dat in deze situatie totaal niet relevant isquote:Op maandag 12 december 2016 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeps, het is killing als je het laat aanmodderen en grote groep op social media je totaal afbrandt. Dan kan je beter er op tijd bij zijn en degene eruit schoppen
Iwanius heeft immuniteitquote:Op maandag 12 december 2016 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk is, kunnen jullie dan niet de baggerusers in KLB richting ONZ duwen?
(Als ik dit vragen mag....)
quote:Op maandag 12 december 2016 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk is, kunnen jullie dan niet de baggerusers in KLB richting ONZ duwen?
Jij zat nog in je proeftijdquote:Op maandag 12 december 2016 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Soms wel, soms ook niet. In principe is het uitgangspunt dat iedereen overal zou moeten kunnen postenquote:Op maandag 12 december 2016 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, je kan tegenwoordig wel een lijstje van 20 mensen maken. Dan heb ik het niet over mensen in KLB SCquote:
Niet alles dat over kinderen of spelen gaat is pedo-gerelateerd, miepkees.quote:Op maandag 12 december 2016 12:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
is ook omdat het hier makkelijker te modden is
uhuquote:Op maandag 12 december 2016 12:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet alles dat over kinderen of spelen gaat is pedo-gerelateerd, miepkees.
BEHALVE IK IN YNGquote:Op maandag 12 december 2016 12:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Soms wel, soms ook niet. In principe is het uitgangspunt dat iedereen overal zou moeten kunnen posten
Dat snap ik, dat juich ik ook toe. Al zie ik ook soms users in topics waarvan ik denk jemig dat jij nog vrij mag rondlopenquote:Op maandag 12 december 2016 12:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Soms wel, soms ook niet. In principe is het uitgangspunt dat iedereen overal zou moeten kunnen posten
Ja, dat denk ik ook weleensquote:Op maandag 12 december 2016 12:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat snap ik, dat juich ik ook toe. Al zie ik ook soms users in topics waarvan ik denk jemig dat jij nog vrij mag rondlopen
quote:
Jij niet. Dingetjequote:Op maandag 12 december 2016 12:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]dan niet joh, ik probeerde gewoon een gezellig groepje van jongens en meisjes die in een kringetje onder een regenboog probeerde te schetsen maar leg vooral woorden in mijn mond
Mag ik vragen als jij kaal bentquote:Op maandag 12 december 2016 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat Fylax. Conflict met de user leidt al tot bans, laat staan met zijn hele subforum.quote:Op maandag 12 december 2016 12:51 schreef Crip het volgende:
ja waarom hebben sommige mensen echt keisnel ban gekregen in yng
Ja sorry Huge ik probeerde goedkoop te scorenquote:Op maandag 12 december 2016 12:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jij niet. Dingetje
Ober dus, geloof ik
OHquote:Op maandag 12 december 2016 12:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jij niet. Dingetje
Ober dus, geloof ik
Net zoals ik bij jou toen hahahaquote:Op maandag 12 december 2016 12:54 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja sorry Huge ik probeerde goedkoop te scoren
of*quote:Op maandag 12 december 2016 12:53 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Mag ik vragen als jij kaal bent
En elkaar kerstkransjes voeren?quote:Op maandag 12 december 2016 12:56 schreef Oberkullie het volgende:
Ik wil sneeuw en kou en kerstliedjes
Jaaa voor een haardvuurquote:Op maandag 12 december 2016 12:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En elkaar kerstkransjes voeren?
Alleen te zien in filmsquote:Op maandag 12 december 2016 12:56 schreef Oberkullie het volgende:
Ik wil sneeuw en kou en kerstliedjes
Ik zal je een witte kerst gevenquote:Op maandag 12 december 2016 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen te zien in filmsKan me niet herinneren dat ik in afgelopen 10 jaar een witte kerst heb gehad
Ja 1 zo'n zielig laagje zodat het 1 dag leuk wit is en 3 weken daarna vies drassigquote:Op maandag 12 december 2016 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen te zien in filmsKan me niet herinneren dat ik in afgelopen 10 jaar een witte kerst heb gehad
wrm ;squote:Op maandag 12 december 2016 12:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uhuh ik pas als je het niet erg vindt
quote:Op maandag 12 december 2016 12:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja 1 zo'n zielig laagje zodat het 1 dag leuk wit is en 3 weken daarna vies drassig
In 2009 en 2010 nog hoorquote:Op maandag 12 december 2016 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 12 december 2016 12:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja 1 zo'n zielig laagje zodat het 1 dag leuk wit is en 3 weken daarna vies drassig
hplc heeft wel interessequote:
Chili cheese nuggetsquote:Op maandag 12 december 2016 13:01 schreef wise het volgende:
users die posten in YNG
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, ik vind het niks aanquote:Op maandag 12 december 2016 12:59 schreef Kurovski het volgende:
Lijkt de goede kant op te gaan met de olieprijs. 20% erbij in een maand tijd.
Zal nog wat verder moeten stijgen. Brent staat vandaag op $56. Vanaf $90 is offshore olie rendabel.quote:
Vertel meer.quote:Op maandag 12 december 2016 13:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zal nog wat verder moeten stijgen. Brent staat vandaag op $56. Vanaf $90 is offshore olie rendabel.
vette troepquote:
Nou, van 56 naar 90 is een stijging van 60%. De benzineprijs is voor 1/7e afhankelijk van de olieprijs dus de prijsstijging aan de pomp zal dan ongeveer 10% zijn. Voor elke dollar die de prijs stijgt onstaan 100 banen in de bedrijfstak.quote:
En hoe voel ik dat in mijn portemonnee?quote:Op maandag 12 december 2016 13:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou, van 56 naar 90 is een stijging van 60%. De benzineprijs is voor 1/7e afhankelijk van de olieprijs dus de prijsstijging aan de pomp zal dan ongeveer 10% zijn. Voor elke dollar die de prijs stijgt onstaan 100 banen in de bedrijfstak.
Dat is een keer berekend in de OE (Offshore Engineer tijdschrift).
wat was de lotingżquote:Op maandag 12 december 2016 13:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Totaal geen doorgestoken kaart natuurlijk die CL loting
Geen idee hoe jij dat in je portemonnaie voelt.quote:Op maandag 12 december 2016 13:17 schreef LordMonochromicorn het volgende:
Ik zei dus: HOE VOEL IK DAT IN MIJN PORTEMONNEE?
napoliquote:Op maandag 12 december 2016 13:18 schreef wise het volgende:
[..]
wat was de lotingż
RM weer tegen de makkelijkste zoals vaak
quote:Op maandag 12 december 2016 13:17 schreef LordMonochromicorn het volgende:
Ik zei dus: HOE VOEL IK DAT IN MIJN PORTEMONNEE?
ze hadden slechter kunnen treffenquote:
Ahh dus..quote:Op maandag 12 december 2016 13:21 schreef wise het volgende:
[..]
ze hadden slechter kunnen treffen
[ afbeelding ]
Het zal wel aan mij liggen, maar hier zit echt geen één spannende wedstrijd tussen. Vind de CL echt kut geworden.quote:Op maandag 12 december 2016 13:21 schreef wise het volgende:
[..]
ze hadden slechter kunnen treffen
[ afbeelding ]
ga je ook minder rondrijden op je zundapp dan?quote:
Ik rij sowieso bijna niet dus dat komt goed uit. Ik wil gewoon een mooi antwoord van deze user die Kurovski heet.quote:
Ja dit dus. Hooguit 1 uitzondering en vervolgens staat er weer een Spaanse finalequote:Op maandag 12 december 2016 13:22 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ahh dus..
City
Real
Borussia
Bayern
Juventus
Atletico
Barca
Sevilla
het bekende rijtje...
Clubvoetbalquote:
maffia instituut dat UEFA. De halve finales kan je al weer invullen.quote:Op maandag 12 december 2016 13:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar hier zit echt geen één spannende wedstrijd tussen. Vind de CL echt kut geworden.
quote:Op maandag 12 december 2016 13:25 schreef LordMonochromicorn het volgende:
[..]
Ik rij sowieso bijna niet dus dat komt goed uit. Ik wil gewoon een mooi antwoord van deze user die Kurovski heet.
Wat kom je haten. Je kent mij niet eens.quote:Op maandag 12 december 2016 13:27 schreef LordMonochromicorn het volgende:
[..]
Clubvoetbalen dan nog juichen voor een buitenlands team waar je verder nul affiniteit mee hebt ook. Lekker hoor.
Ach die twee blauwe maandagen dat je daar was.quote:Op maandag 12 december 2016 13:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat kom je haten. Je kent mij niet eens.
Excuses ik bedoelde er niets vervelends mee. Ik projecteerde slechts mijn slechte verstandshouding met clubvoetbal op jou. Ik neem het terug.quote:Op maandag 12 december 2016 13:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hallo kloontjequote:Op maandag 12 december 2016 13:27 schreef LordMonochromicorn het volgende:
[..]
Clubvoetbalen dan nog juichen voor een buitenlands team waar je verder nul affiniteit mee hebt ook. Lekker hoor.
Ben jij zo'n typetje dat heel lang pretentieus heeft rondgelopen nadat ze terugkwam uit het buitenland met de meldingen dat ze daar pas echt weten hoe ze moeten leven en dat Nederland maar bleek (hoi sylvana) afsteekt bij je buitenlandje?quote:Op maandag 12 december 2016 13:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Ik heb 3 wedstrijden van ze bezocht dit jaar.quote:Op maandag 12 december 2016 13:31 schreef LordMonochromicorn het volgende:
[..]
Excuses ik bedoelde er niets vervelends mee. Ik projecteerde slechts mijn slechte verstandshouding met clubvoetbal op jou. Ik neem het terug.
Ik niet.quote:Op maandag 12 december 2016 13:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Ik heb 3 wedstrijden van ze bezocht dit jaar.
quote:
dit is een verscholen 'ik ben een keer in barca geweest' postquote:Op maandag 12 december 2016 13:27 schreef LordMonochromicorn het volgende:
[..]
Typischquote:Op maandag 12 december 2016 13:34 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
dit is een verscholen 'ik ben een keer in barca geweest' post
Zou je je posts wat korter kunnen maken? Ik snap er vrij weinig van. Maar nee. 'T leven in Nederland is beter dan in Spanje.quote:Op maandag 12 december 2016 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben jij zo'n typetje dat heel lang pretentieus heeft rondgelopen nadat ze terugkwam uit het buitenland met de meldingen dat ze daar pas echt weten hoe ze moeten leven en dat Nederland maar bleek (hoi sylvana) afsteekt bij je buitenlandje?
Nederlandquote:Op maandag 12 december 2016 13:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou je je posts wat korter kunnen maken? Ik snap er vrij weinig van. Maar nee. 'T leven in Nederland is beter dan in Spanje.
Sowieso kloon ja.quote:geregistreerd op: maandag 12 december 2016 @ 13:09
Echt. Verschrikkelijk.quote:Op maandag 12 december 2016 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben jij zo'n typetje dat heel lang pretentieus heeft rondgelopen nadat ze terugkwam uit het buitenland met de meldingen dat ze daar pas echt weten hoe ze moeten leven en dat Nederland maar bleek (hoi sylvana) afsteekt bij je buitenlandje?
Waaromquote:Op maandag 12 december 2016 13:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik zet voor de zekerheid even een tr
jellyquote:Op maandag 12 december 2016 13:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Ik heb 3 wedstrijden van ze bezocht dit jaar.
wie ben jijquote:Op maandag 12 december 2016 13:42 schreef LordMonochromicorn het volgende:
[..]
Ik was vroeger vet bang voor Kloontje.
quote:Op maandag 12 december 2016 13:43 schreef Amarantha het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ering-check-dit-huis Damn
ohja ik zie hetquote:
quote:
Ik sta op de foto met deze man, wil je me aanraken?quote:Op maandag 12 december 2016 13:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze man versierde zijn huis in Emmen ook altijd helemaal over de top.
Nee.quote:Op maandag 12 december 2016 13:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik sta op de foto met deze man, wil je me aanraken?
wil je mij wel aanraken?quote:
ik welquote:Op maandag 12 december 2016 13:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik sta op de foto met deze man, wil je me aanraken?
misschienquote:
ja kloptquote:
klopt ookquote:
rightquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |