Ik ook, dekselse agrariėrquote:Op maandag 12 december 2016 09:41 schreef zeer het volgende:
[..]
blij dat je geen ban meer hebt heftruckboy
nou ik had er anders eentje die reed niet als een slak. Ik stond gewoon voor het stoplicht maar aan zijn gerem te horen had hij niet in de gaten dat het stoplicht op rood stond. Dat ging net goed anders had ik ineens iemand op de achterbank gehadquote:Op maandag 12 december 2016 09:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Iedereen ook als een slak rijden vanmorgen met die mist
Dit dus. Liever wat langzamer rijden dan als een idioot.quote:Op maandag 12 december 2016 09:55 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
nou ik had er anders eentje die reed niet als een slak. Ik stond gewoon voor het stoplicht maar aan zijn gerem te horen had hij niet in de gaten dat het stoplicht op rood stond. Dat ging net goed anders had ik ineens iemand op de achterbank gehad
Ben jij die gast in je FoBo?quote:Op maandag 12 december 2016 10:00 schreef wise het volgende:
[..]
Dit dus. Liever wat langzamer rijden dan als een idioot.
Er staat zo een auto voor je
das de zanger van The Doors, jim morrisonquote:
las penisquote:
Jaquote:Op maandag 12 december 2016 10:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met je schoolopdrachten gisteren?
Jij leest ook maar wat je wilquote:
trutjequote:
is ook verboden om zonder licht te fietsen, of bellen in de auto.quote:Op maandag 12 december 2016 09:43 schreef Kurovski het volgende:
Bellen/appen op de fiets wordt verboden.
sorryquote:Op maandag 12 december 2016 10:18 schreef Pensylvania het volgende:
ohh man wat is die collega tegenover mij toch een ranzige aap..
Nu zit ie weer een of andere vrucht uit te zuigen.. die gast kan echt niet normaal eten vieze holbewoner. Al zo vaak van iets gezegd maar volgens mij is ie gehandicapt ofzo
kruip gewoon ff onder mijn bureau andersquote:
vogeltjesdans?quote:Op maandag 12 december 2016 10:29 schreef HPLC het volgende:
Wat een leuke topics worden er weer geopend
haha ja okquote:Op maandag 12 december 2016 10:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOUUUUUUUUUU
JINGLE BELLLLLLLL JINGLE BELLLLL JINGLE ALL THE WAYYYYYYYYY IEDEREEN KAN VOETBALLEN BEHALVE PSVVVVVVV HEEEEJJJJJJJquote:
Ben je van herenliefde?quote:Op maandag 12 december 2016 10:26 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
kruip gewoon ff onder mijn bureau anders
quote:Op maandag 12 december 2016 10:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan doe je iets verkeerd.quote:Op maandag 12 december 2016 10:46 schreef Oberkullie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb nog helemaal geen kerstliedjes gehoord
mja, weer clean sheet ja tochquote:Op maandag 12 december 2016 10:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JINGLE BELLLLLLLL JINGLE BELLLLL JINGLE ALL THE WAYYYYYYYYY IEDEREEN KAN VOETBALLEN BEHALVE PSVVVVVVV HEEEEJJJJJJJ
Je krijgt wel weinig goals tegen ja.quote:Op maandag 12 december 2016 10:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mja, weer clean sheet ja toch
Ja luister ook nooit radio ha haquote:Op maandag 12 december 2016 10:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd.
Echt kutste kerstliedje ooitquote:Op maandag 12 december 2016 10:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
nee maar als ik het niet zie maakt het toch vrij weinig uit. alst maar goed isquote:
Lamprou al 4 op rij!quote:Op maandag 12 december 2016 10:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mja, weer clean sheet ja toch
Kom dan 1 vs. 1quote:Op maandag 12 december 2016 11:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kijk jongens daar is de Grinch
GVD WEER GEMISTquote:
Was best schattige foto. Snap ook niet waarom je hem plaatst en een halve minuut later weer weghaalt. Dan vraag je eigenlijk wel een beetje om een repost.quote:
haal wegquote:Op maandag 12 december 2016 11:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was best schattige foto. Snap ook niet waarom je hem plaatst en een halve minuut later weer weghaalt. Dan vraag je eigenlijk wel een beetje om een repost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |