Iets in de praktijk brengen vind ik ook veel leuker dan abstracte wiskunde waarbij je moet uitrekenen wat een letter is en verder niks.quote:Op maandag 12 december 2016 11:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jups, is best leuk als je het begrijpt. Levert toch wel relevante informatie op, altijd interessant.
Nee want homo's verzorgen zichzelf over het algemeen vrij goedquote:
sowquote:Op maandag 12 december 2016 11:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Nee want homo's verzorgen zichzelf over het algemeen vrij goed
Jups, dan heb je iig het gevoel dat je iets hebt geleerd. In plaats van bereken de sigma haha ja je kan er niks mee haha lekker boeiendquote:Op maandag 12 december 2016 11:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Iets in de praktijk brengen vind ik ook veel leuker dan abstracte wiskunde waarbij je moet uitrekenen wat een letter is en verder niks.![]()
Bedanktquote:Op maandag 12 december 2016 11:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Nee want homo's verzorgen zichzelf over het algemeen vrij goed
zo dom zal hans niet zijnquote:Op maandag 12 december 2016 11:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Straks is hij geen homo en voelt hij zich minder mannelijk door jouw vraag
Ja precies dat jaquote:Op maandag 12 december 2016 12:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jups, dan heb je iig het gevoel dat je iets hebt geleerd. In plaats van bereken de sigma haha ja je kan er niks mee haha lekker boeiend
Hjbquote:Op maandag 12 december 2016 12:03 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik knakworst jullie de moeder
Hou je knakworstbek over mijn moederquote:Op maandag 12 december 2016 12:03 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik knakworst jullie de moeder
sow! zo door gaan en dan bokworst ik jullie de moederquote:
Jup, hoezo?quote:Op maandag 12 december 2016 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn er mensen hier die wel eens op de FP komen?
okquote:Op maandag 12 december 2016 12:04 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Hou je knakworstbek over mijn moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |