Naja hij vraagt nergens om, dat is zijn eigen zaak en zal die vast redenen voor hebben.quote:Op maandag 12 december 2016 11:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was best schattige foto. Snap ook niet waarom je hem plaatst en een halve minuut later weer weghaalt. Dan vraag je eigenlijk wel een beetje om een repost.
sterk verhaalquote:Op maandag 12 december 2016 11:42 schreef xcachet het volgende:
Gvd, wat is dit
Trein komt 5 minuten te vroeg aan en vertrekt ook dood leuk 5 minuten te vroeg. Gaan de deuren voor m'n neus dicht. Is het vrijdag de 13e of zo
En nee, geen nieuwe dienstregeling.
Moet je maar vroeger op station komenquote:Op maandag 12 december 2016 11:42 schreef xcachet het volgende:
Gvd, wat is dit
Trein komt 5 minuten te vroeg aan en vertrekt ook dood leuk 5 minuten te vroeg. Gaan de deuren voor m'n neus dicht. Is het vrijdag de 13e of zo
En nee, geen nieuwe dienstregeling.
Vind 5 minuten van te voren vroeg zat. Fml.quote:Op maandag 12 december 2016 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet je maar vroeger op station komen
welke?quote:Op maandag 12 december 2016 11:45 schreef Oberkullie het volgende:
Godverdomme kom ik weer te laat voor de pics
Hoeveel heb je van mijquote:Op maandag 12 december 2016 11:46 schreef Crip het volgende:
wie pic wil moe tmij dmen.
ik sla alles op
stuur es zipjequote:Op maandag 12 december 2016 11:46 schreef Crip het volgende:
wie pic wil moe tmij dmen.
ik sla alles op
Dima poste ooit een foto van zijn bal omdat daar een raar bultje op zatquote:Op maandag 12 december 2016 11:46 schreef Pensylvania het volgende:
waarom baalt iedereen dat ze de foto's niet gezien hebben?
Ben ik de enige die niet zit te wachten op een foto van Dima?
was dat zijn pener zelf?quote:Op maandag 12 december 2016 11:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dima poste ooit een foto van zijn bal omdat daar een raar bultje op zat
Dan heeft hij wel laag zelfvertrouwenquote:Op maandag 12 december 2016 11:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Straks is hij geen homo en voelt hij zich minder mannelijk door jouw vraag
haal wegquote:Op maandag 12 december 2016 11:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goed. Moet de wachttijd en procestijd meten van 100 klanten. Ergens. Denk dat ik daarvoor naar de supermarkt ga.quote:Op maandag 12 december 2016 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar hoe gaat het met je wachttijdtheorie cachie?
Je hebt vast fantastische formules gekregen waarmee je het kan berekenenquote:Op maandag 12 december 2016 11:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goed. Moet de wachttijd en procestijd meten van 100 klanten. Ergens. Denk dat ik daarvoor naar de supermarkt ga.
ingegroeide haar.quote:Op maandag 12 december 2016 11:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dima poste ooit een foto van zijn bal omdat daar een raar bultje op zat
Ja, echt 450 al zeg ik het zelfquote:Op maandag 12 december 2016 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt vast fantastische formules gekregen waarmee je het kan berekenen
jammer johquote:
Vraag het Dimaquote:Op maandag 12 december 2016 11:54 schreef wise het volgende:
[..]
ingegroeide haar.
Maar waarom zou je dat posten
Jups, is best leuk als je het begrijpt. Levert toch wel relevante informatie op, altijd interessant.quote:Op maandag 12 december 2016 11:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind t stiekem een erg leuke opdracht
Iets in de praktijk brengen vind ik ook veel leuker dan abstracte wiskunde waarbij je moet uitrekenen wat een letter is en verder niks.quote:Op maandag 12 december 2016 11:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jups, is best leuk als je het begrijpt. Levert toch wel relevante informatie op, altijd interessant.
Nee want homo's verzorgen zichzelf over het algemeen vrij goedquote:
sowquote:Op maandag 12 december 2016 11:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Nee want homo's verzorgen zichzelf over het algemeen vrij goed
Jups, dan heb je iig het gevoel dat je iets hebt geleerd. In plaats van bereken de sigma haha ja je kan er niks mee haha lekker boeiendquote:Op maandag 12 december 2016 11:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Iets in de praktijk brengen vind ik ook veel leuker dan abstracte wiskunde waarbij je moet uitrekenen wat een letter is en verder niks.![]()
Bedanktquote:Op maandag 12 december 2016 11:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Nee want homo's verzorgen zichzelf over het algemeen vrij goed
zo dom zal hans niet zijnquote:Op maandag 12 december 2016 11:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja precies dat jaquote:Op maandag 12 december 2016 12:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jups, dan heb je iig het gevoel dat je iets hebt geleerd. In plaats van bereken de sigma haha ja je kan er niks mee haha lekker boeiend
Hjbquote:Op maandag 12 december 2016 12:03 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik knakworst jullie de moeder
Hou je knakworstbek over mijn moederquote:Op maandag 12 december 2016 12:03 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik knakworst jullie de moeder
sow! zo door gaan en dan bokworst ik jullie de moederquote:
Jup, hoezo?quote:Op maandag 12 december 2016 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn er mensen hier die wel eens op de FP komen?
okquote:Op maandag 12 december 2016 12:04 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Hou je knakworstbek over mijn moeder
Is bij jou die linkerbalk ook weg met alle nieuwsberichten?quote:
nopequote:Op maandag 12 december 2016 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is bij jou die linkerbalk ook weg met alle nieuwsberichten?
terecht ontslagquote:Op maandag 12 december 2016 12:12 schreef Crip het volgende:
blijkbaar iemand bij post nl ontslagen omdat hij op fb had geplaatst dat die 29 doden in turkije wel meer mochten zijn.
Netjes. Zouden meer werkgevers moeten doen.quote:Op maandag 12 december 2016 12:12 schreef Crip het volgende:
blijkbaar iemand bij post nl ontslagen omdat hij op fb had geplaatst dat die 29 doden in turkije wel meer mochten zijn.
en terecht (ontslagen bedoel ik dan)quote:Op maandag 12 december 2016 12:12 schreef Crip het volgende:
vind van nietquote:Op maandag 12 december 2016 12:15 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
en terecht (ontslagen bedoel ik dan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |