Naja hij vraagt nergens om, dat is zijn eigen zaak en zal die vast redenen voor hebben.quote:Op maandag 12 december 2016 11:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was best schattige foto. Snap ook niet waarom je hem plaatst en een halve minuut later weer weghaalt. Dan vraag je eigenlijk wel een beetje om een repost.
sterk verhaalquote:Op maandag 12 december 2016 11:42 schreef xcachet het volgende:
Gvd, wat is dit
Trein komt 5 minuten te vroeg aan en vertrekt ook dood leuk 5 minuten te vroeg. Gaan de deuren voor m'n neus dicht. Is het vrijdag de 13e of zo
En nee, geen nieuwe dienstregeling.
Moet je maar vroeger op station komenquote:Op maandag 12 december 2016 11:42 schreef xcachet het volgende:
Gvd, wat is dit
Trein komt 5 minuten te vroeg aan en vertrekt ook dood leuk 5 minuten te vroeg. Gaan de deuren voor m'n neus dicht. Is het vrijdag de 13e of zo
En nee, geen nieuwe dienstregeling.
Vind 5 minuten van te voren vroeg zat. Fml.quote:Op maandag 12 december 2016 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet je maar vroeger op station komen
welke?quote:Op maandag 12 december 2016 11:45 schreef Oberkullie het volgende:
Godverdomme kom ik weer te laat voor de pics
Hoeveel heb je van mijquote:Op maandag 12 december 2016 11:46 schreef Crip het volgende:
wie pic wil moe tmij dmen.
ik sla alles op
stuur es zipjequote:Op maandag 12 december 2016 11:46 schreef Crip het volgende:
wie pic wil moe tmij dmen.
ik sla alles op
Dima poste ooit een foto van zijn bal omdat daar een raar bultje op zatquote:Op maandag 12 december 2016 11:46 schreef Pensylvania het volgende:
waarom baalt iedereen dat ze de foto's niet gezien hebben?
Ben ik de enige die niet zit te wachten op een foto van Dima?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |