was dat zijn pener zelf?quote:Op maandag 12 december 2016 11:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dima poste ooit een foto van zijn bal omdat daar een raar bultje op zat
Dan heeft hij wel laag zelfvertrouwenquote:Op maandag 12 december 2016 11:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Straks is hij geen homo en voelt hij zich minder mannelijk door jouw vraag
haal wegquote:Op maandag 12 december 2016 11:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Straks is hij geen homo en voelt hij zich minder mannelijk door jouw vraag
Goed. Moet de wachttijd en procestijd meten van 100 klanten. Ergens. Denk dat ik daarvoor naar de supermarkt ga.quote:Op maandag 12 december 2016 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar hoe gaat het met je wachttijdtheorie cachie?
Je hebt vast fantastische formules gekregen waarmee je het kan berekenenquote:Op maandag 12 december 2016 11:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goed. Moet de wachttijd en procestijd meten van 100 klanten. Ergens. Denk dat ik daarvoor naar de supermarkt ga.
ingegroeide haar.quote:Op maandag 12 december 2016 11:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dima poste ooit een foto van zijn bal omdat daar een raar bultje op zat
Ja, echt 450 al zeg ik het zelfquote:Op maandag 12 december 2016 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt vast fantastische formules gekregen waarmee je het kan berekenen
jammer johquote:
Vraag het Dimaquote:Op maandag 12 december 2016 11:54 schreef wise het volgende:
[..]
ingegroeide haar.
Maar waarom zou je dat posten
Jups, is best leuk als je het begrijpt. Levert toch wel relevante informatie op, altijd interessant.quote:Op maandag 12 december 2016 11:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind t stiekem een erg leuke opdracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |