Ahh dus..quote:Op maandag 12 december 2016 13:21 schreef wise het volgende:
[..]
ze hadden slechter kunnen treffen
[ afbeelding ]
Het zal wel aan mij liggen, maar hier zit echt geen één spannende wedstrijd tussen. Vind de CL echt kut geworden.quote:Op maandag 12 december 2016 13:21 schreef wise het volgende:
[..]
ze hadden slechter kunnen treffen
[ afbeelding ]
ga je ook minder rondrijden op je zundapp dan?quote:
Ik rij sowieso bijna niet dus dat komt goed uit. Ik wil gewoon een mooi antwoord van deze user die Kurovski heet.quote:
Ja dit dus. Hooguit 1 uitzondering en vervolgens staat er weer een Spaanse finalequote:Op maandag 12 december 2016 13:22 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ahh dus..
City
Real
Borussia
Bayern
Juventus
Atletico
Barca
Sevilla
het bekende rijtje...
Clubvoetbalquote:
maffia instituut dat UEFA. De halve finales kan je al weer invullen.quote:Op maandag 12 december 2016 13:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar hier zit echt geen één spannende wedstrijd tussen. Vind de CL echt kut geworden.
quote:Op maandag 12 december 2016 13:25 schreef LordMonochromicorn het volgende:
[..]
Ik rij sowieso bijna niet dus dat komt goed uit. Ik wil gewoon een mooi antwoord van deze user die Kurovski heet.
Wat kom je haten. Je kent mij niet eens.quote:Op maandag 12 december 2016 13:27 schreef LordMonochromicorn het volgende:
[..]
Clubvoetbalen dan nog juichen voor een buitenlands team waar je verder nul affiniteit mee hebt ook. Lekker hoor.
Ach die twee blauwe maandagen dat je daar was.quote:Op maandag 12 december 2016 13:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat kom je haten. Je kent mij niet eens.
Excuses ik bedoelde er niets vervelends mee. Ik projecteerde slechts mijn slechte verstandshouding met clubvoetbal op jou. Ik neem het terug.quote:Op maandag 12 december 2016 13:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hallo kloontjequote:Op maandag 12 december 2016 13:27 schreef LordMonochromicorn het volgende:
[..]
Clubvoetbalen dan nog juichen voor een buitenlands team waar je verder nul affiniteit mee hebt ook. Lekker hoor.
Ben jij zo'n typetje dat heel lang pretentieus heeft rondgelopen nadat ze terugkwam uit het buitenland met de meldingen dat ze daar pas echt weten hoe ze moeten leven en dat Nederland maar bleek (hoi sylvana) afsteekt bij je buitenlandje?quote:Op maandag 12 december 2016 13:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Ik heb 3 wedstrijden van ze bezocht dit jaar.quote:Op maandag 12 december 2016 13:31 schreef LordMonochromicorn het volgende:
[..]
Excuses ik bedoelde er niets vervelends mee. Ik projecteerde slechts mijn slechte verstandshouding met clubvoetbal op jou. Ik neem het terug.
Ik niet.quote:Op maandag 12 december 2016 13:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Ik heb 3 wedstrijden van ze bezocht dit jaar.
quote:
dit is een verscholen 'ik ben een keer in barca geweest' postquote:Op maandag 12 december 2016 13:27 schreef LordMonochromicorn het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |