Chili cheese nuggetsquote:Op maandag 12 december 2016 13:01 schreef wise het volgende:
users die posten in YNG
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, ik vind het niks aanquote:Op maandag 12 december 2016 12:59 schreef Kurovski het volgende:
Lijkt de goede kant op te gaan met de olieprijs. 20% erbij in een maand tijd.
Zal nog wat verder moeten stijgen. Brent staat vandaag op $56. Vanaf $90 is offshore olie rendabel.quote:
Vertel meer.quote:Op maandag 12 december 2016 13:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zal nog wat verder moeten stijgen. Brent staat vandaag op $56. Vanaf $90 is offshore olie rendabel.
vette troepquote:
Nou, van 56 naar 90 is een stijging van 60%. De benzineprijs is voor 1/7e afhankelijk van de olieprijs dus de prijsstijging aan de pomp zal dan ongeveer 10% zijn. Voor elke dollar die de prijs stijgt onstaan 100 banen in de bedrijfstak.quote:
En hoe voel ik dat in mijn portemonnee?quote:Op maandag 12 december 2016 13:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou, van 56 naar 90 is een stijging van 60%. De benzineprijs is voor 1/7e afhankelijk van de olieprijs dus de prijsstijging aan de pomp zal dan ongeveer 10% zijn. Voor elke dollar die de prijs stijgt onstaan 100 banen in de bedrijfstak.
Dat is een keer berekend in de OE (Offshore Engineer tijdschrift).
wat was de loting¿quote:Op maandag 12 december 2016 13:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Totaal geen doorgestoken kaart natuurlijk die CL loting
Geen idee hoe jij dat in je portemonnaie voelt.quote:Op maandag 12 december 2016 13:17 schreef LordMonochromicorn het volgende:
Ik zei dus: HOE VOEL IK DAT IN MIJN PORTEMONNEE?
napoliquote:Op maandag 12 december 2016 13:18 schreef wise het volgende:
[..]
wat was de loting¿
RM weer tegen de makkelijkste zoals vaak
quote:Op maandag 12 december 2016 13:17 schreef LordMonochromicorn het volgende:
Ik zei dus: HOE VOEL IK DAT IN MIJN PORTEMONNEE?
ze hadden slechter kunnen treffenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |