quote:Op maandag 12 december 2016 12:38 schreef madeliefff het volgende:
gvd man. ik logeerde bij mijn ouders omdat ik kerstkoekjes ging bakken met moeders dit weekend.
ik wil vandaag weg rijden, zit een opbergvak onder mijn dashboard vol met water (er heeft iets gelekt). ik moet echter om 1300 uur op mn werk zijn dus ik leen heel slim de auto van mijn ma....k zou eerst nog langs ikea om iets te retourneren...sta ik bij ikea met mijn goede gedrag, ben ik het artikel in mijn eigen auto vergeten:') verspilde moeite dus. nu maar op weg naar het werk.
lief dagboekquote:Op maandag 12 december 2016 12:38 schreef madeliefff het volgende:
gvd man. ik logeerde bij mijn ouders omdat ik kerstkoekjes ging bakken met moeders dit weekend.
ik wil vandaag weg rijden, zit een opbergvak onder mijn dashboard vol met water (er heeft iets gelekt). ik moet echter om 1300 uur op mn werk zijn dus ik leen heel slim de auto van mijn ma....k zou eerst nog langs ikea om iets te retourneren...sta ik bij ikea met mijn goede gedrag, ben ik het artikel in mijn eigen auto vergeten:') verspilde moeite dus. nu maar op weg naar het werk.
sterkte, klinkt kut jaquote:Op maandag 12 december 2016 12:38 schreef madeliefff het volgende:
Als het zo makkelijk is, kunnen jullie dan niet de baggerusers in KLB richting ONZ duwen?quote:Op maandag 12 december 2016 12:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
is ook omdat het hier makkelijker te modden is
Een laat die pedo-opmerkingen eens achterwege, dingetje
zuur vind ik dat, die groep die dan over zo een opmerking blijft dooretteren en het werk van die persoon er bij betrekt terwijl dat in deze situatie totaal niet relevant isquote:Op maandag 12 december 2016 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeps, het is killing als je het laat aanmodderen en grote groep op social media je totaal afbrandt. Dan kan je beter er op tijd bij zijn en degene eruit schoppen
Iwanius heeft immuniteitquote:Op maandag 12 december 2016 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk is, kunnen jullie dan niet de baggerusers in KLB richting ONZ duwen?
(Als ik dit vragen mag....)
quote:Op maandag 12 december 2016 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk is, kunnen jullie dan niet de baggerusers in KLB richting ONZ duwen?
Jij zat nog in je proeftijdquote:Op maandag 12 december 2016 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Soms wel, soms ook niet. In principe is het uitgangspunt dat iedereen overal zou moeten kunnen postenquote:Op maandag 12 december 2016 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, je kan tegenwoordig wel een lijstje van 20 mensen maken. Dan heb ik het niet over mensen in KLB SCquote:
Niet alles dat over kinderen of spelen gaat is pedo-gerelateerd, miepkees.quote:Op maandag 12 december 2016 12:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
is ook omdat het hier makkelijker te modden is
Een laat die pedo-opmerkingen eens achterwege, dingetje
uhuquote:Op maandag 12 december 2016 12:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet alles dat over kinderen of spelen gaat is pedo-gerelateerd, miepkees.
BEHALVE IK IN YNGquote:Op maandag 12 december 2016 12:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Soms wel, soms ook niet. In principe is het uitgangspunt dat iedereen overal zou moeten kunnen posten
Dat snap ik, dat juich ik ook toe. Al zie ik ook soms users in topics waarvan ik denk jemig dat jij nog vrij mag rondlopenquote:Op maandag 12 december 2016 12:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Soms wel, soms ook niet. In principe is het uitgangspunt dat iedereen overal zou moeten kunnen posten
Ja, dat denk ik ook weleensquote:Op maandag 12 december 2016 12:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat snap ik, dat juich ik ook toe. Al zie ik ook soms users in topics waarvan ik denk jemig dat jij nog vrij mag rondlopen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |