Typischquote:Op maandag 12 december 2016 13:34 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
dit is een verscholen 'ik ben een keer in barca geweest' post
Zou je je posts wat korter kunnen maken? Ik snap er vrij weinig van. Maar nee. 'T leven in Nederland is beter dan in Spanje.quote:Op maandag 12 december 2016 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben jij zo'n typetje dat heel lang pretentieus heeft rondgelopen nadat ze terugkwam uit het buitenland met de meldingen dat ze daar pas echt weten hoe ze moeten leven en dat Nederland maar bleek (hoi sylvana) afsteekt bij je buitenlandje?
Nederlandquote:Op maandag 12 december 2016 13:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou je je posts wat korter kunnen maken? Ik snap er vrij weinig van. Maar nee. 'T leven in Nederland is beter dan in Spanje.
Sowieso kloon ja.quote:geregistreerd op: maandag 12 december 2016 @ 13:09
Echt. Verschrikkelijk.quote:Op maandag 12 december 2016 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben jij zo'n typetje dat heel lang pretentieus heeft rondgelopen nadat ze terugkwam uit het buitenland met de meldingen dat ze daar pas echt weten hoe ze moeten leven en dat Nederland maar bleek (hoi sylvana) afsteekt bij je buitenlandje?
Waaromquote:Op maandag 12 december 2016 13:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik zet voor de zekerheid even een tr
jellyquote:Op maandag 12 december 2016 13:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Ik heb 3 wedstrijden van ze bezocht dit jaar.
wie ben jijquote:Op maandag 12 december 2016 13:42 schreef LordMonochromicorn het volgende:
[..]
Ik was vroeger vet bang voor Kloontje.
quote:Op maandag 12 december 2016 13:43 schreef Amarantha het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ering-check-dit-huis Damn
ohja ik zie hetquote:
quote:
Ik sta op de foto met deze man, wil je me aanraken?quote:Op maandag 12 december 2016 13:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze man versierde zijn huis in Emmen ook altijd helemaal over de top.
Nee.quote:Op maandag 12 december 2016 13:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik sta op de foto met deze man, wil je me aanraken?
wil je mij wel aanraken?quote:
ik welquote:Op maandag 12 december 2016 13:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik sta op de foto met deze man, wil je me aanraken?
misschienquote:
ja kloptquote:
klopt ookquote:
rightquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |