SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
Nee joh, die zijn op excursie naar Duitsland, les geven.quote:Op zondag 11 december 2016 00:01 schreef Elan het volgende:
Nederlandse politie zal wel een rustig nachtje hebben nu al het gajes daar zit.
Marokkanen zijn geen ras.quote:Op zondag 11 december 2016 00:03 schreef vincenzo78 het volgende:
Mooie woorden van Badr! Goede setup voor de rematch!
P.s.: tuurlijk Opper geen racist. Zo'n simplistische reactie heb je toch wel eens vaker gehoord. Ik ben het niet met je eens daarom ben je een racist.
P.s.2: Opper racist!!
Misschien moet je niet meer drinken.quote:Op zondag 11 december 2016 00:03 schreef vincenzo78 het volgende:
Mooie woorden van Badr! Goede setup voor de rematch!
P.s.: tuurlijk Opper geen racist. Zo'n simplistische reactie heb je toch wel eens vaker gehoord. Ik ben het niet met je eens daarom ben je een racist.
P.s.2: Opper racist!!
Moet mezelf wel een beetje verdoven voordat ik over je moeder heen kan.quote:Op zondag 11 december 2016 00:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien moet je niet meer drinken.
quote:Op zondag 11 december 2016 00:08 schreef Elan het volgende:
Geen KO's gezien
ANTICLIMAX
Desondanks wel spannender dan de gehele Tour de France
stop toch eens met die achterlijke moeder grappen. Godskolere wat zijn ze slecht.quote:Op zondag 11 december 2016 00:09 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Moet mezelf wel een beetje verdoven voordat ik over je moeder heen kan.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.quote:Op zondag 11 december 2016 00:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
stop toch eens met die achterlijke moeder grappen. Godskolere wat zijn ze slecht.
je moet wel onderscheid maken tussen goede en slechte. Deze was gewoon echt tyfus slecht.quote:Op zondag 11 december 2016 00:17 schreef Elan het volgende:
[..]
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
Je bent bij deze persona non grata
Tjaquote:Op zondag 11 december 2016 00:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je moet wel onderscheid maken tussen goede en slechte. Deze was gewoon echt tyfus slecht.
Zo belangrijk kan het dus zijn.quote:Op zondag 11 december 2016 00:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja
Daar is zelfs een award voor in het leven geroepen moet je maar denken.
Hallo Drizzt.quote:Op zondag 11 december 2016 00:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Moedergrappen zij nou eenmaal moedergrappen.
Ik gaf antwoordquote:Op zondag 11 december 2016 00:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Drizzt.
Ik had je een vraag gesteld in je verjaardagstopic.
Niet gedacht. Denk wel dat Rico het langer had volgehouden.quote:Op zondag 11 december 2016 02:42 schreef Doublepain het volgende:
Wat een geluk van Rico, Badr was veel beter
neequote:Op zondag 11 december 2016 02:42 schreef Doublepain het volgende:
Wat een geluk van Rico, Badr was veel beter
Wie?quote:Op zondag 11 december 2016 09:32 schreef onlogisch het volgende:
Naast Badr is er ons nog een held ontvallen.
Ik treur mee.quote:Op zondag 11 december 2016 09:32 schreef onlogisch het volgende:
Naast Badr is er ons nog een held ontvallen.
Antiqlimaxquote:
GENOTquote:Op zondag 11 december 2016 09:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM
Opdat we niet vergeten.
[ afbeelding ]
Waarom heeft hij een ban?quote:Op zondag 11 december 2016 09:39 schreef onlogisch het volgende:
Zo. Die kreeg je terug vanwege de GGMM-opmerking.
Heeft dan zeker te maken met het gevecht van de eeuw.quote:Op zondag 11 december 2016 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM heeft zich niet in VBL misdragen. Derhalve hoef je mij niet neer te sabelen.
Mag ik vragen hoe lang ie ban heeft? Kan nooit lang zijn toch?quote:Op zondag 11 december 2016 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM heeft zich niet in VBL misdragen. Derhalve hoef je mij niet neer te sabelen.
Je gebruik amateuristische gebruik van [s] classificeert je tot een waardeloze user.quote:Op zondag 11 december 2016 09:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heeft dan zeker te maken met het gevecht van de eeuw.
Je bent niet bekend met het banbeleid?quote:Op zondag 11 december 2016 09:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe lang ie ban heeft? Kan nooit lang zijn toch?
Bans worden nooit besproken. Dat weet je.quote:Op zondag 11 december 2016 09:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe lang ie ban heeft? Kan nooit lang zijn toch?
quote:Op zondag 11 december 2016 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je gebruik amateuristische gebruik van classificeert je tot een waardeloze user.
Wanbeleid?quote:Op zondag 11 december 2016 09:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met het banbeleid?
Ah, dat had ik al verwacht. Zoals je weet, heb ik daar ook schijt aan. Wel jammer, had hem vandaag er graag bij gehad op de dag dat wij in Alkmaar winnen.quote:Op zondag 11 december 2016 09:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bans worden nooit besproken. Dat weet je.
Ik heb daar schijt aan, dat weet je ook
Hij is 1 dag afwezig.
Ik hoop alleen niet dat Jorgensen scoortquote:Op zondag 11 december 2016 09:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, dat had ik al verwacht. Zoals je weet, heb ik daar ook schijt aan. Wel jammer, had hem vandaag er graag bij gehad op de dag dat wij in Alkmaar winnen.
Je mag best een indicatie geven, kort, alles onder de week, middellang week tot maand. Lang = maand of langer wegquote:Op zondag 11 december 2016 09:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met het banbeleid?
Tussen nu en 1000 jaar.quote:Op zondag 11 december 2016 09:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Je mag best een indicatie geven, kort, alles onder de week, middellang week tot maand. Lang = maand of langer weg
Lezen is niet je sterkste vak hé.quote:Op zondag 11 december 2016 09:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Je mag best een indicatie geven, kort, alles onder de week, middellang week tot maand. Lang = maand of langer weg
Ik vind het niet nodig om te verantwoorden voor een ban buiten VBL.quote:Op zondag 11 december 2016 09:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een passieve houding neem je weer aan Stijn.
Haha nee, grapje Stijn. Ik ben erg blij met het nieuwe oude banbeleid. Ik denk dat ik daardoor zeker 30% meer heb kunnen posten op FOK! dit jaar, waardoor ik meerdere keren genomineerd ben in jouw (!) awards topicquote:
Volgens het banbeleid wordt er één dag voorgeschreven.quote:Op zondag 11 december 2016 09:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben niet blij met het banbeleid.quote:Op zondag 11 december 2016 09:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha nee, grapje Stijn. Ik ben erg blij met het nieuwe oude banbeleid. Ik denk dat ik daardoor zeker 30% meer heb kunnen posten op FOK! dit jaar, waardoor ik meerdere keren genomineerd ben in jouw (!) awards topic.
Waarom niet?quote:Op zondag 11 december 2016 09:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet blij met het banbeleid.
Omdat Stijn een hekel heeft aan users als Pizzageit Bronson_ etc. Die wil hij gewoon door de shredder zien.quote:
Omdat de echte sfeerverziekers, baggerusers en veelplegers met geen mogelijkheid voor lang weg zijn te krijgen. Zie dan maar eens een feestje te maken van modereren.quote:
Gezellig zo op de zondagochtend tijdens advent. Inso en ik vinden dit raar.quote:Op zondag 11 december 2016 09:51 schreef Vasion het volgende:
Ik kijk een gekke docu over pubers die hun ouders hebben vermoord.
Woensdag winnen jullie wel weer.quote:Op zondag 11 december 2016 09:53 schreef Elan het volgende:
Als Feyenoord weer kut speelt vrees ik ook voor een ban
34 gevechten voor jou dan.quote:Op zondag 11 december 2016 09:53 schreef Elan het volgende:
Ik zeg dit niet graag, maar ik hoop dat Feyenoord vanmiddag dan een pak slaag krijgtquote:Op zondag 11 december 2016 09:53 schreef Elan het volgende:
Dat nieuwe banbeleid is inderdaad lachen. Je moet per case kunnen kijken.quote:Op zondag 11 december 2016 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat de echte sfeerverziekers, baggerusers en veelplegers met geen mogelijkheid voor lang weg zijn te krijgen. Zie dan maar eens een feestje te maken van modereren.
tong bijvquote:Op zondag 11 december 2016 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat de echte sfeerverziekers, baggerusers en veelplegers met geen mogelijkheid voor lang weg zijn te krijgen. Zie dan maar eens een feestje te maken van modereren.
Hij zal nog moeite krijgen met het vinden van kamerledenquote:Op zondag 11 december 2016 09:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit is andersom. De media is niet op de hand van de PVV.
Tong80 is idd net als onkruid.quote:Op zondag 11 december 2016 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar het banbeleid zou toch voorzien in maatregelen voor dat soort users? "In overleg met".quote:Op zondag 11 december 2016 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor de gemeenteraadsverkiezingen zijn er al advertenties geplaatst.quote:Op zondag 11 december 2016 09:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal nog moeite krijgen met het vinden van kamerleden
Wie ben jij?quote:Op zondag 11 december 2016 09:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Tong80 is idd net als onkruid.
Zit je dan aan je UI?quote:Op zondag 11 december 2016 09:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop alleen niet dat Jorgensen scoort
Ik hoop dat je moeder een pak slaag krijgt van je vader als dat daadwerkelijk gebeurd.quote:Op zondag 11 december 2016 09:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zeg dit niet graag, maar ik hoop dat Feyenoord vanmiddag dan een pak slaag krijgt
Haha, Tong er ook aan?quote:Op zondag 11 december 2016 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was weer een groot feestje gisteren.
Freek de Jonge, 365 dagenquote:
gebeurt.quote:Op zondag 11 december 2016 09:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik hoop dat je moeder een pak slaag krijgt van je vader als dat daadwerkelijk gebeurd.
Zo die zit
Ja. Hij sloeg nogal op tilt toen ik hem uit wilde leggen dat zijn bijdrages aan dit forum schijninzet is.quote:
quote:Op zondag 11 december 2016 09:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Hij sloeg nogal op tilt toen ik hem uit wilde leggen dat zijn bijdrages aan dit forum schijninzet is.
Ik vind het dan ook een beetje een domme weddenschap eigenlijk. Hij had wel heel slecht moeten zijn om niet zo vaak te scoren. Ik ben geen fan van van Geel, maar dat was wel een hele erge miskoop dan.quote:Op zondag 11 december 2016 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Freek de Jonge, 365 dagen
Hij moet er 18 of 19 scoren.. Maar in dit tempo gaat dat gewoon gebeuren
Doe dit nou niet Elan.quote:Op zondag 11 december 2016 09:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Boeiend
Hopen dat Feyenoord verliest
Kutmongool ben je dan hoor
quote:Op zondag 11 december 2016 09:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Boeiend
Misschien moet je eens op mijn PI letten bij een post. Dat schijnt de intonatie weer te geven. Maar jouw bekrompen brein kan dat vast niet verwerken.quote:Op zondag 11 december 2016 09:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Boeiend
Heb het idee dat jij niet zo lang meer door blijft modererenquote:Op zondag 11 december 2016 09:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Hij sloeg nogal op tilt toen ik hem uit wilde leggen dat zijn bijdrages aan dit forum schijninzet is.
Na 4 keer lezen word ik nog niet wijs uit deze post.quote:Op zondag 11 december 2016 09:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind het dan ook een beetje een domme weddenschap eigenlijk. Hij had wel heel slecht moeten zijn om niet zo vaak te scoren. Ik ben geen fan van van Geel, maar dat was wel een hele erge miskoop dan.
die denkt ook wel een beetje dat het forum.tong.nl isquote:Op zondag 11 december 2016 09:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 december 2016 09:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Na 4 keer lezen word ik nog niet wijs uit deze post.
Het spijt me.
Dat gedeelte kon ik ontrafelen ja. Alleen in combinatie met de andere zin werd het wat lastig.quote:
Airplay.quote:Op zondag 11 december 2016 09:59 schreef Typisch het volgende:
Boys, wat gebruiken jullie om je pc naar je tv te streamen?
HDMI-kabeltje.quote:Op zondag 11 december 2016 09:59 schreef Typisch het volgende:
Kan je niet zien op je mobiel hè.quote:Op zondag 11 december 2016 09:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien moet je eens op mijn PI letten bij een post. Dat schijnt de intonatie weer te geven. Maar jouw bekrompen brein kan dat vast niet verwerken.
Chromecastquote:Op zondag 11 december 2016 09:59 schreef Typisch het volgende:
Dat het wel een hele erge miskoop zou zijn als hij niet 18/19 keer in de Nederlandse competitie zou scoren. En dat het dan wel een hele erge miskoop was gebleken, en zelfs ik dat niet van van Geel had verwacht.quote:Op zondag 11 december 2016 09:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat gedeelte kon ik ontrafelen ja. Alleen in combinatie met de andere zin werd het wat lastig.
Ik gebruik ook mac.quote:Op zondag 11 december 2016 09:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Airplay.
Maar da's Mac, en niet PC. PC
goeie vraag, daar moet ik ook wat nieuws voor hebbenquote:Op zondag 11 december 2016 09:59 schreef Typisch het volgende:
Ik heb een klein probleempje namelijk. Ik kan best een HDMI doortrekken. Maar de PC staat niet naast mijn tv. Als ik dan een controller aansluit zal die denk ik niet doen wat ik wil als ik bijvoorbeeld naar rechts stuur.quote:Op zondag 11 december 2016 09:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Airplay.
Maar da's Mac, en niet PC. PC
HDMI kabel of Chromecastquote:Op zondag 11 december 2016 09:59 schreef Typisch het volgende:
Aha. Bedankt voor deze duiding. Ik word hier straks 365 dagen aan herinnerd. Tijd genoeg om op de blaren te zittenquote:Op zondag 11 december 2016 10:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat het wel een hele erge miskoop zou zijn als hij niet 18/19 keer in de Nederlandse competitie zou scoren. En dat het dan wel een hele erge miskoop was gebleken, en zelfs ik dat niet van van Geel had verwacht.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHquote:Op zondag 11 december 2016 10:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelul ook, want die zie je gewoon op mobiel.
Twijfel af en toe wel hoor als ik een nieuwe moet halen of ik nog bij mac blijf. Praktisch en ook niet.quote:
Ik wilde dat ook doen maar ik prefereer de beat van Project One.quote:Op zondag 11 december 2016 10:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zet maar even De Tafel van Kees aan.
Hm. Je wilt gamen? Dan zou ik niet gaan streamen.quote:Op zondag 11 december 2016 10:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb een klein probleempje namelijk. Ik kan best een HDMI doortrekken. Maar de PC staat niet naast mijn tv. Als ik dan een controller aansluit zal die denk ik niet doen wat ik wil als ik bijvoorbeeld naar rechts stuur.
Siem de Klaplong zit er.quote:Op zondag 11 december 2016 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde dat ook doen maar ik prefereer de beat van Project One.
Niet op de mijne, halve scherm is verrot.quote:Op zondag 11 december 2016 10:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelul ook, want die zie je gewoon op mobiel.
Des te meer reden om naar de bonkende beats van Headhunterz & Wildstylez te blijven luisteren.quote:
Okay. Wat is dan een goede oplossing? Wat ik dus wil is vrij simpel:quote:Op zondag 11 december 2016 10:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm. Je wilt gamen? Dan zou ik niet gaan streamen.
Apple moet failliet gaan wil ik nog weer terug switchen. Ik kan (oke, ik ben erg koppig) echt niet meer overweg met Windows.quote:Op zondag 11 december 2016 10:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
Twijfel af en toe wel hoor als ik een nieuwe moet halen of ik nog bij mac blijf. Praktisch en ook niet.
Ja neem het vooral even serieus. Wat een klapjosti ben je toch. Godverdomme Elan.quote:Op zondag 11 december 2016 10:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet op de mijne, halve scherm is verrot.
Tevens laag dat je Joods gedrag stimuleert Scrummie.
Welk joods gedrag?quote:Op zondag 11 december 2016 10:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet op de mijne, halve scherm is verrot.
Tevens laag dat je Joods gedrag stimuleert Scrummie.
Je pc verhuizen naar je tv. Of je tv verhuizen naar je pc. Of gewoon volwassen worden en stoppen met spelletjes te spelen? Hoe oud ben je nu?quote:Op zondag 11 december 2016 10:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Okay. Wat is dan een goede oplossing? Wat ik dus wil is vrij simpel:
de controller moet gewoon net zo werken alsof ik recht voor de pc zit.
Windows is ook kut. Maar sommige elementen mis dan wel echt op Apple.quote:Op zondag 11 december 2016 10:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Apple moet failliet gaan wil ik nog weer terug switchen. Ik kan (oke, ik ben erg koppig) echt niet meer overweg met Windows.
Behalve wat verplaatsen zou ik het echt niet wetenquote:Op zondag 11 december 2016 10:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Okay. Wat is dan een goede oplossing? Wat ik dus wil is vrij simpel:
de controller moet gewoon net zo werken alsof ik recht voor de pc zit.
Momenteel alleen de poes van je moederquote:Op zondag 11 december 2016 10:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Elan, hoeveel katers lopen er rond in je woonkamer?
wordt geen makkie vandaag verwacht ikquote:Op zondag 11 december 2016 10:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Onlogisch die hoopt dat Feyenoord verliest, en nu doet alsof hij grapje maakt.
Op de tv wil ik vooral gamen met mijn vriendin. Hoe staat dat bij jou er voor? Samzz al digitaal kunnen verleiden op de foks?quote:Op zondag 11 december 2016 10:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je pc verhuizen naar je tv. Of je tv verhuizen naar je pc. Of gewoon volwassen worden en stoppen met spelletjes te spelen? Hoe oud ben je nu?
Ik las het ook ja. Wat zullen we met hem doen?quote:Op zondag 11 december 2016 10:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zie het ook somber in. Weinig aanknopingspunten na afgelopen donderdag.quote:Op zondag 11 december 2016 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
wordt geen makkie vandaag verwacht ik
Ik denk dat je onlogisch niet goed genoeg kent. Ik ken hem ook niet heel goed, maar ik zou hem nooit verdacht maken van joods gedrag. Dát is namelijk joods gedrag.quote:Op zondag 11 december 2016 10:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Download Plex voor Windows anders eens.quote:Op zondag 11 december 2016 10:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb een klein probleempje namelijk. Ik kan best een HDMI doortrekken. Maar de PC staat niet naast mijn tv. Als ik dan een controller aansluit zal die denk ik niet doen wat ik wil als ik bijvoorbeeld naar rechts stuur.
daar heb ik wat meer koffie voor nodigquote:Op zondag 11 december 2016 10:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat je onlogisch niet goed genoeg kent. Ik ken hem ook niet heel goed, maar ik zou hem nooit verdacht maken van joods gedrag. Dát is namelijk joods gedrag.
Nog een jaar Freek.quote:Op zondag 11 december 2016 10:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik las het ook ja. Wat zullen we met hem doen?
dit heeft iedereen al eerder gelezenquote:Op zondag 11 december 2016 10:07 schreef Vasion het volgende:
ADO strijdt met IJsland en Borussia Dortmund voor FIFA Fan Award
Goed topic jaquote:Op zondag 11 december 2016 10:07 schreef Vasion het volgende:
Frontpage..quote:Op zondag 11 december 2016 10:07 schreef Vasion het volgende:
Over de FP gesproken, die news ticker bovenin het forum laat soms berichten zien van anderhalve week oudquote:Op zondag 11 december 2016 10:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
sterf eens met je frontpage spam
dit heeft iedereen al eerder gelezen
Iedere dag lees ik dat de HTM niet rijdt.quote:Op zondag 11 december 2016 10:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Over de FP gesproken, die news ticker bovenin het forum laat soms berichten zien van anderhalve week oud.
Die filter ik er al uit.quote:Op zondag 11 december 2016 10:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Over de FP gesproken, die news ticker bovenin het forum laat soms berichten zien van anderhalve week oud.
Doodsverwensing. Benieuwd hoe Ajacied hier op ingaat.quote:Op zondag 11 december 2016 10:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
sterf eens met je frontpage spam
dit heeft iedereen al eerder gelezen
Ligt dat niet gewoon aan het internet in Hardenberg?quote:Op zondag 11 december 2016 10:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer van je stokende gedrag.quote:Op zondag 11 december 2016 10:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
Doodsverwensing. Benieuwd hoe Ajacied hier op ingaat.
Ja, precies. Eerder klikte ik er nog wel eens op, maar sinds het zo achterloopt niet meer.quote:Op zondag 11 december 2016 10:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Iedere dag lees ik dat de HTM niet rijdt.
Kun je met dat Plex ook een gamepje streamen naar je PS4?quote:Op zondag 11 december 2016 10:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt dat niet gewoon aan het internet in Hardenberg?
Dat klopt, het niveau is bedroevend. Eigenlijk kan deze hele site niet meer.quote:Op zondag 11 december 2016 10:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die filter ik er al uit.
Als je die hele frontpage op vrijwilligers laat draaien wordt dat nooit wat.
Echt raar dat Danny nog niet loaded is. Heeft ie toch wel wat verkeerd gedaan.quote:Op zondag 11 december 2016 10:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat klopt, het niveau is bedroevend. Eigenlijk kan deze hele site niet meer.
Ik ga deze matige grap negeren.quote:Op zondag 11 december 2016 10:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt dat niet gewoon aan het internet in Hardenberg?
dat kan je wel stellen jaquote:Op zondag 11 december 2016 10:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Echt raar dat Danny nog niet loaded is. Heeft ie toch wel wat verkeerd gedaan.
Geen idee, gok van wel.quote:Op zondag 11 december 2016 10:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kun je met dat Plex ook een gamepje streamen naar je PS4?
Daar ga ik eens naar kijken dan.quote:Op zondag 11 december 2016 10:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen idee, gok van wel.
Gebruik die voor m'n Shield, streaming in 4k
quote:Op zondag 11 december 2016 10:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Echt raar dat Danny nog niet loaded is. Heeft ie toch wel wat verkeerd gedaan.
Technisch is het best prima ja, het forum. Maar het is nog exact hetzelfde idee als in 2001. Topics met berichten. Hij had het gewoon op het hoogtepunt moeten verkopen, had ie best een aardig bedrag kunnen vangen denk ik.quote:Op zondag 11 december 2016 10:11 schreef Typisch het volgende:
Het forum werkt nog wel gewoon lekker vind ik. Posts die automatisch er bij komen e.d.
Jij ookquote:Op zondag 11 december 2016 10:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heeft ie toch wel wat verkeerd gedaan.
Dat snap ik. Ik wil gewoon een game opstarten en even couch co-oppen oid.quote:Op zondag 11 december 2016 10:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Je weet dat je niet online kunt gamen hè?
ook daar kan je gewoon voorbij lopenquote:Op zondag 11 december 2016 10:25 schreef Vasion het volgende:
FP hoort gewoon bij FOK!. Net als dat je naar een kermis gaat en loopt te klagen over de suikerspinkraam.
Je pogingen het hier op te dringen terwijl niemand er op zit te wachten zijn tamelijk irritant.quote:Op zondag 11 december 2016 10:25 schreef Vasion het volgende:
FP hoort gewoon bij FOK!. Net als dat je naar een kermis gaat en loopt te klagen over de suikerspinkraam.
Ja, alleen moet de suikerspinkraam gewoon zijn suikerspin verkopen en niet naar de draaimolen komen om daar wat stukjes in mijn mond te duwen.quote:Op zondag 11 december 2016 10:25 schreef Vasion het volgende:
0.quote:Op zondag 11 december 2016 10:30 schreef Typisch het volgende:
Ik bedoel, welke posts daar zijn nou echt leuk om te lezen en zie je nergens anders?
De columns van tong. Oh nee die zijn niet leuk en altijd copy paste van eerder werk.quote:Op zondag 11 december 2016 10:30 schreef Typisch het volgende:
Ik bedoel, welke posts daar zijn nou echt leuk om te lezen en zie je nergens anders?
quote:Op zondag 11 december 2016 10:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is Koert Westerman vreselijk gênant als hij niet bij RTL7Darts zit.
Altijd lachen om zijn commentaar.quote:Op zondag 11 december 2016 10:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is Koert Westerman vreselijk gênant als hij niet bij RTL7Darts zit.
De coup in Turkije waren we nog up to date bij, bommeldingen, columns over voetbal, politiek, gamereviews, films, weblog, uitslagen.. enzov. enzov. Recente ontwikkelingen worden nauwlettend gevolgd en per x tijd ge-update.quote:Op zondag 11 december 2016 10:30 schreef Typisch het volgende:
Maar serieus... Als je dan achter loopt met het nieuws moet je er toch iets anders mee doen? Laat mensen er hun meninkje bij schrijven op een leuke manier. Maak een grapje, post er een leuk plaatje bij. Nu zijn het gewoon oude nieuwsberichten.quote:Op zondag 11 december 2016 10:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
0.
Of om maar een klassiekertje van stal te halen ; Frontpage meldde de aanslagen van 11 september.... Op 13 september...
Jouw mening staat niet gelijk aan de profetieën van Jezus. Derhalve roep ik je op om je toon te matigen.quote:Op zondag 11 december 2016 10:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet zo recalcitrant Stijn. Jeetje
ZO DAN.quote:Op zondag 11 december 2016 10:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw mening staat niet gelijk aan de profetieën van Jezus. Derhalve roep ik je op om je toon te matigen.
Dat gebeurt ook. Dat is waarom er soms zoveel kritiek is over bepaalde onderwerpen van bepaalde redacteuren.quote:Op zondag 11 december 2016 10:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar serieus... Als je dan achter loopt met het nieuws moet je er toch iets anders mee doen? Laat mensen er hun meninkje bij schrijven op een leuke manier. Maak een grapje, post er een leuk plaatje bij. Nu zijn het gewoon oude nieuwsberichten.
Ik vraag naar specifieke voorbeelden. Laat eens wat zien? Wat is nou het voorbeeld waarvoor wij naar de frontpage moeten komen? En dat is niet het nieuws, dat vertel ik je alvast.quote:Op zondag 11 december 2016 10:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
De coup in Turkije waren we nog up to date bij, bommeldingen, columns over voetbal, politiek, gamereviews, films, weblog, uitslagen.. enzov. enzov. Recente ontwikkelingen worden nauwlettend gevolgd en per x tijd ge-update.
Waaraan?quote:Op zondag 11 december 2016 10:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga zo flink geld uit geven.
Wiens moeder moet je betalen?quote:Op zondag 11 december 2016 10:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga zo flink geld uit geven.
Noem ik net allemaal op.quote:Op zondag 11 december 2016 10:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vraag naar specifieke voorbeelden. Laat eens wat zien? Wat is nou het voorbeeld waarvoor wij naar de frontpage moeten komen? En dat is niet het nieuws, dat vertel ik je alvast.
Jouw moeder.quote:Op zondag 11 december 2016 10:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wiens moeder moet je betalen?
Boh.
oh zo voelt het niet.quote:Op zondag 11 december 2016 10:34 schreef Lange_Lans het volgende:
haags_kwartiertje gedist. Die kan ik weer afstrepen voor vandaag.
Marokkanen.quote:
tong schrijft er, wat verwacht je nou?quote:Op zondag 11 december 2016 10:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je een linkje met een echt goed en leuk geschreven stuk? Ben oprecht benieuwd.
Dat is subjectief he. Kijk er zelf eens rond zou ik zeggen.quote:Op zondag 11 december 2016 10:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je een linkje met een echt goed en leuk geschreven stuk? Ben oprecht benieuwd.
quote:
Jammer dat je hier alleen komt spammen en dan geen artikelen aan kunt dragen die echt het lezen waard zijn.quote:Op zondag 11 december 2016 10:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat is subjectief he. Kijk er zelf eens rond zou ik zeggen.
Absoluut. Weg ermee.quote:
Ik vind tong ook niet sterk. Z'n stijl bevalt me niet en de inhoud ook niet.quote:Op zondag 11 december 2016 10:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
tong schrijft er, wat verwacht je nou?
Frontpage & Vasion in een notendopquote:Op zondag 11 december 2016 10:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jammer dat je hier alleen komt spammen en dan geen artikelen aan kunt dragen die echt het lezen waard zijn.
Waar stel ik dat? Ik stel alleen dat de kwaliteit van de frontpage 0 is juist door figuren als tong.quote:Op zondag 11 december 2016 10:37 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik vind tong ook niet sterk. Z'n stijl bevalt me niet en de inhoud ook niet.Maar waarom zou hij geweigerd worden?
Ik ga geen moeite doen voor figuren zoals jij die mij een doodsverwensing geven. Daar is geen plek voor daar. Hier kennelijk wel...quote:Op zondag 11 december 2016 10:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jammer dat je hier alleen komt spammen en dan geen artikelen aan kunt dragen die echt het lezen waard zijn.
quote:Op zondag 11 december 2016 10:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik ga geen moeite doen voor figuren zoals jij die mij een doodsverwensing geven. Daar is geen plek voor daar. Hier kennelijk wel...
Hij zal het niet zo hebben bedoeld. Typisch is normaal een zacht ei.quote:Op zondag 11 december 2016 10:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik ga geen moeite doen voor figuren zoals jij die mij een doodsverwensing geven. Daar is geen plek voor daar. Hier kennelijk wel...
quote:Op zondag 11 december 2016 10:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij zal het niet zo hebben bedoeld. Typisch is normaal een zacht ei.
quote:Op zondag 11 december 2016 10:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een uitstekende zelfkennis Stijn
Ik heb een link gedropt over de sfeeractie van ADO. Nou nou wat opdringen is dat zeg.quote:Op zondag 11 december 2016 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zal wel gek zijn, maar als niemand erop zit te wachten hoef je het toch niet aan ze op te dringen?
Nieuws is al 2 dagen oud. Wat voegt het toe.quote:Op zondag 11 december 2016 10:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb een link gedropt over de sfeeractie van ADO. Nou nou wat opdringen is dat zeg.
Jij bent de enige die hier altijd frontpagelinks dropt. Gevolgd door een stortvloed aan kritiek van medeposters hier. Kan het dan misschien in je opkomen dat men er hier helemaal niet op zit te wachten of heb je gewoon een grote plaat voor je harses?quote:Op zondag 11 december 2016 10:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb een link gedropt over de sfeeractie van ADO. Nou nou wat opdringen is dat zeg.
De supporters van ADO horen die prijs te winnen.quote:Op zondag 11 december 2016 10:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ach, ik zie in VBL zoveel links gedropt worden van de Frontpage en telkens zitten er weinig mensen op te wachten. Dat is alsof dagelijks Toeterjan door je wijk gaat lopen met een toeter, half zeven in de morgen.quote:Op zondag 11 december 2016 10:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 december 2016 10:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, ik zie in VBL zoveel links gedropt worden van de Frontpage en telkens zitten er weinig mensen op te wachten. Dat is alsof dagelijks Toeterjan door je wijk gaat lopen met een toeter, half zeven in de morgen.
Typisch kan dit wel hebben.quote:
Dit is dus echt niet waar. Meestal levert het leuke discussies op hier en wordt er onbewust over verder gesproken. Het geeft wat kleur en input. Sorry daarvoor!quote:Op zondag 11 december 2016 10:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, ik zie in VBL zoveel links gedropt worden van de Frontpage en telkens zitten er weinig mensen op te wachten. Dat is alsof dagelijks Toeterjan door je wijk gaat lopen met een toeter, half zeven in de morgen.
Je bent op dreef.quote:Op zondag 11 december 2016 10:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Typisch kan dit wel hebben.
Maar ook de dis aan het adres van Typisch kan ik afstrepen.
Wij houden hier niet van kleur.quote:Op zondag 11 december 2016 10:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dit is dus echt niet waar. Meestal levert het leuke discussies op hier en wordt er onbewust over verder gesproken. Het geeft wat kleur en input. Sorry daarvoor!
Oke opperder.quote:Op zondag 11 december 2016 10:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wij houden hier niet van kleur.
Misschien dat ik dan naar de Pearle moet (zorgverdubbelaar, echte korting), maar ik vind dat eerlijk gezegd wel meevallen. Ik zie alleen GGMM zijn verplichte schijt deponeren en voor de rest loopt iedereen weer verder.quote:Op zondag 11 december 2016 10:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dit is dus echt niet waar. Meestal levert het leuke discussies op hier en wordt er onbewust over verder gesproken. Het geeft wat kleur en input. Sorry daarvoor!
Je moeder was gisterenavond pas op dreef.quote:
Jij verschijnt fris en fruitig op fok en Saind niet... hmm, katertje?quote:Op zondag 11 december 2016 10:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wij houden hier niet van kleur.
Er wordt echt op gereageerd. Maar onbewust valt het je niet op. Je reageert op elkaar, maar eigenlijk reageer je op het artikel.quote:Op zondag 11 december 2016 10:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan naar de Pearle moet (zorgverdubbelaar, echte korting), maar ik vind dat eerlijk gezegd wel meevallen. Ik zie alleen GGMM zijn verplichte schijt deponeren en voor de rest loopt iedereen weer verder.
Nee, we hebben ons goed gedragen.quote:Op zondag 11 december 2016 10:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij verschijnt fris en fruitig op fok en Saind niet... hmm, katertje?
Typischquote:Op zondag 11 december 2016 10:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je moeder was gisterenavond pas op dreef.
Bam.
Ik wel. Whiskyproeverijtje gehad. Knap dat ik toch zulke scherp commentaar plaats hier.quote:Op zondag 11 december 2016 10:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij verschijnt fris en fruitig op fok en Saind niet... hmm, katertje?
quote:Op zondag 11 december 2016 10:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je vergeet haags_kwaltiertje.quote:
Dan houd ik me in over het verschrikkelijke PSV gisteren.quote:Op zondag 11 december 2016 10:47 schreef onlogisch het volgende:
Mensen zullen deze morgen op moeten passen met reacties richting Lans. Hij is on the jazz.
Wat heb je op?quote:Op zondag 11 december 2016 10:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wel. Whiskyproeverijtje gehad. Knap dat ik toch zulke scherp commentaar plaats hier.
beterquote:Op zondag 11 december 2016 10:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, we hebben ons goed gedragen.
Wat heb je nu wel?quote:Op zondag 11 december 2016 10:49 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb trek in koffie maar ik heb geen koffiezetapparaat meer.
Koffie.quote:Op zondag 11 december 2016 10:49 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb trek in koffie maar ik heb geen koffiezetapparaat meer.
Jij bent een grote drankorgel.quote:Op zondag 11 december 2016 10:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wel. Whiskyproeverijtje gehad. Knap dat ik toch zulke scherp commentaar plaats hier.
quote:Op zondag 11 december 2016 10:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het vreselijker dat mensen altijd zo nodig moeten opdringen dat ze geen koffie drinken.
Whisky. Eerlijk gezegd staat dat al in die post. Maakt niet uit. Ik leg het met liefde nog een keer uit.quote:
Ik heb al drie bakken koffie op.quote:Op zondag 11 december 2016 10:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het vreselijker dat mensen altijd zo nodig moeten opdringen dat ze geen koffie drinken.
Omdat er geen geld is om de site te onderhouden en eventueel verder te ontwikkelen.quote:Op zondag 11 december 2016 10:51 schreef onlogisch het volgende:
Waarom krijg je tegenwoordig een foutmelding over de database van fok als je te snel achter elkaar wil posten terwijl je voorheen de melding kreeg dat je te snel 2x achter elkaar wilde posten?
#DTV
quote:Op zondag 11 december 2016 10:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Vraag het in BUG.quote:Op zondag 11 december 2016 10:51 schreef onlogisch het volgende:
Waarom krijg je tegenwoordig een foutmelding over de database van fok als je te snel achter elkaar wil posten terwijl je voorheen de melding kreeg dat je te snel 2x achter elkaar wilde posten?
#DTV
Dat had ik toch al voorspeld.quote:Op zondag 11 december 2016 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan houd ik me in over het verschrikkelijke PSV gisteren.
Had Danny geen kanker?quote:Op zondag 11 december 2016 10:52 schreef Typisch het volgende:
Dat zou nou wat moois zijn voor de frontpage. Danny die maandelijks even verteld waar de foks mee bezig is achter de schermen.
Dat zou iets unieks zijn wat je nergens anders ziet.
Heb je je kladblokje bij de hand Vasion?
Wat voor whisky bedoelde ik natuurlijk.quote:Op zondag 11 december 2016 10:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Whisky. Eerlijk gezegd staat dat al in die post. Maakt niet uit. Ik leg het met liefde nog een keer uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |