Ach, ik zie in VBL zoveel links gedropt worden van de Frontpage en telkens zitten er weinig mensen op te wachten. Dat is alsof dagelijks Toeterjan door je wijk gaat lopen met een toeter, half zeven in de morgen.quote:Op zondag 11 december 2016 10:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb een link gedropt over de sfeeractie van ADO. Nou nou wat opdringen is dat zeg.
quote:Op zondag 11 december 2016 10:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, ik zie in VBL zoveel links gedropt worden van de Frontpage en telkens zitten er weinig mensen op te wachten. Dat is alsof dagelijks Toeterjan door je wijk gaat lopen met een toeter, half zeven in de morgen.
Typisch kan dit wel hebben.quote:
Dit is dus echt niet waar. Meestal levert het leuke discussies op hier en wordt er onbewust over verder gesproken. Het geeft wat kleur en input. Sorry daarvoor!quote:Op zondag 11 december 2016 10:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, ik zie in VBL zoveel links gedropt worden van de Frontpage en telkens zitten er weinig mensen op te wachten. Dat is alsof dagelijks Toeterjan door je wijk gaat lopen met een toeter, half zeven in de morgen.
Je bent op dreef.quote:Op zondag 11 december 2016 10:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Typisch kan dit wel hebben.
Maar ook de dis aan het adres van Typisch kan ik afstrepen.
Wij houden hier niet van kleur.quote:Op zondag 11 december 2016 10:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dit is dus echt niet waar. Meestal levert het leuke discussies op hier en wordt er onbewust over verder gesproken. Het geeft wat kleur en input. Sorry daarvoor!
Oke opperder.quote:Op zondag 11 december 2016 10:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wij houden hier niet van kleur.
Misschien dat ik dan naar de Pearle moet (zorgverdubbelaar, echte korting), maar ik vind dat eerlijk gezegd wel meevallen. Ik zie alleen GGMM zijn verplichte schijt deponeren en voor de rest loopt iedereen weer verder.quote:Op zondag 11 december 2016 10:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dit is dus echt niet waar. Meestal levert het leuke discussies op hier en wordt er onbewust over verder gesproken. Het geeft wat kleur en input. Sorry daarvoor!
Je moeder was gisterenavond pas op dreef.quote:
Jij verschijnt fris en fruitig op fok en Saind niet... hmm, katertje?quote:Op zondag 11 december 2016 10:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wij houden hier niet van kleur.
Er wordt echt op gereageerd. Maar onbewust valt het je niet op. Je reageert op elkaar, maar eigenlijk reageer je op het artikel.quote:Op zondag 11 december 2016 10:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan naar de Pearle moet (zorgverdubbelaar, echte korting), maar ik vind dat eerlijk gezegd wel meevallen. Ik zie alleen GGMM zijn verplichte schijt deponeren en voor de rest loopt iedereen weer verder.
Nee, we hebben ons goed gedragen.quote:Op zondag 11 december 2016 10:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij verschijnt fris en fruitig op fok en Saind niet... hmm, katertje?
Typischquote:Op zondag 11 december 2016 10:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je moeder was gisterenavond pas op dreef.
Bam.
Ik wel. Whiskyproeverijtje gehad. Knap dat ik toch zulke scherp commentaar plaats hier.quote:Op zondag 11 december 2016 10:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij verschijnt fris en fruitig op fok en Saind niet... hmm, katertje?
quote:Op zondag 11 december 2016 10:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik ga geen moeite doen voor figuren zoals jij die mij een doodsverwensing geven. Daar is geen plek voor daar. Hier kennelijk wel...
Je vergeet haags_kwaltiertje.quote:
Dan houd ik me in over het verschrikkelijke PSV gisteren.quote:Op zondag 11 december 2016 10:47 schreef onlogisch het volgende:
Mensen zullen deze morgen op moeten passen met reacties richting Lans. Hij is on the jazz.
Wat heb je op?quote:Op zondag 11 december 2016 10:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wel. Whiskyproeverijtje gehad. Knap dat ik toch zulke scherp commentaar plaats hier.
beterquote:Op zondag 11 december 2016 10:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, we hebben ons goed gedragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |