Altijd lachen om zijn commentaar.quote:Op zondag 11 december 2016 10:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is Koert Westerman vreselijk gênant als hij niet bij RTL7Darts zit.
De coup in Turkije waren we nog up to date bij, bommeldingen, columns over voetbal, politiek, gamereviews, films, weblog, uitslagen.. enzov. enzov. Recente ontwikkelingen worden nauwlettend gevolgd en per x tijd ge-update.quote:Op zondag 11 december 2016 10:30 schreef Typisch het volgende:
Ik bedoel, welke posts daar zijn nou echt leuk om te lezen en zie je nergens anders?
Maar serieus... Als je dan achter loopt met het nieuws moet je er toch iets anders mee doen? Laat mensen er hun meninkje bij schrijven op een leuke manier. Maak een grapje, post er een leuk plaatje bij. Nu zijn het gewoon oude nieuwsberichten.quote:Op zondag 11 december 2016 10:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
0.
Of om maar een klassiekertje van stal te halen ; Frontpage meldde de aanslagen van 11 september.... Op 13 september...
Jouw mening staat niet gelijk aan de profetieën van Jezus. Derhalve roep ik je op om je toon te matigen.quote:Op zondag 11 december 2016 10:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet zo recalcitrant Stijn. Jeetje
ZO DAN.quote:Op zondag 11 december 2016 10:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw mening staat niet gelijk aan de profetieën van Jezus. Derhalve roep ik je op om je toon te matigen.
Dat gebeurt ook. Dat is waarom er soms zoveel kritiek is over bepaalde onderwerpen van bepaalde redacteuren.quote:Op zondag 11 december 2016 10:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar serieus... Als je dan achter loopt met het nieuws moet je er toch iets anders mee doen? Laat mensen er hun meninkje bij schrijven op een leuke manier. Maak een grapje, post er een leuk plaatje bij. Nu zijn het gewoon oude nieuwsberichten.
Ik vraag naar specifieke voorbeelden. Laat eens wat zien? Wat is nou het voorbeeld waarvoor wij naar de frontpage moeten komen? En dat is niet het nieuws, dat vertel ik je alvast.quote:Op zondag 11 december 2016 10:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
De coup in Turkije waren we nog up to date bij, bommeldingen, columns over voetbal, politiek, gamereviews, films, weblog, uitslagen.. enzov. enzov. Recente ontwikkelingen worden nauwlettend gevolgd en per x tijd ge-update.
Waaraan?quote:Op zondag 11 december 2016 10:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga zo flink geld uit geven.
Wiens moeder moet je betalen?quote:Op zondag 11 december 2016 10:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga zo flink geld uit geven.
Noem ik net allemaal op.quote:Op zondag 11 december 2016 10:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vraag naar specifieke voorbeelden. Laat eens wat zien? Wat is nou het voorbeeld waarvoor wij naar de frontpage moeten komen? En dat is niet het nieuws, dat vertel ik je alvast.
Jouw moeder.quote:Op zondag 11 december 2016 10:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wiens moeder moet je betalen?
Boh.
oh zo voelt het niet.quote:Op zondag 11 december 2016 10:34 schreef Lange_Lans het volgende:
haags_kwartiertje gedist. Die kan ik weer afstrepen voor vandaag.
Marokkanen.quote:
tong schrijft er, wat verwacht je nou?quote:Op zondag 11 december 2016 10:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je een linkje met een echt goed en leuk geschreven stuk? Ben oprecht benieuwd.
Dat is subjectief he. Kijk er zelf eens rond zou ik zeggen.quote:Op zondag 11 december 2016 10:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je een linkje met een echt goed en leuk geschreven stuk? Ben oprecht benieuwd.
quote:
Jammer dat je hier alleen komt spammen en dan geen artikelen aan kunt dragen die echt het lezen waard zijn.quote:Op zondag 11 december 2016 10:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat is subjectief he. Kijk er zelf eens rond zou ik zeggen.
Absoluut. Weg ermee.quote:
Ik vind tong ook niet sterk. Z'n stijl bevalt me niet en de inhoud ook niet.quote:Op zondag 11 december 2016 10:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
tong schrijft er, wat verwacht je nou?
Frontpage & Vasion in een notendopquote:Op zondag 11 december 2016 10:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jammer dat je hier alleen komt spammen en dan geen artikelen aan kunt dragen die echt het lezen waard zijn.
Waar stel ik dat? Ik stel alleen dat de kwaliteit van de frontpage 0 is juist door figuren als tong.quote:Op zondag 11 december 2016 10:37 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik vind tong ook niet sterk. Z'n stijl bevalt me niet en de inhoud ook niet.Maar waarom zou hij geweigerd worden?
Ik ga geen moeite doen voor figuren zoals jij die mij een doodsverwensing geven. Daar is geen plek voor daar. Hier kennelijk wel...quote:Op zondag 11 december 2016 10:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jammer dat je hier alleen komt spammen en dan geen artikelen aan kunt dragen die echt het lezen waard zijn.
quote:Op zondag 11 december 2016 10:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik ga geen moeite doen voor figuren zoals jij die mij een doodsverwensing geven. Daar is geen plek voor daar. Hier kennelijk wel...
Hij zal het niet zo hebben bedoeld. Typisch is normaal een zacht ei.quote:Op zondag 11 december 2016 10:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik ga geen moeite doen voor figuren zoals jij die mij een doodsverwensing geven. Daar is geen plek voor daar. Hier kennelijk wel...
quote:Op zondag 11 december 2016 10:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij zal het niet zo hebben bedoeld. Typisch is normaal een zacht ei.
quote:Op zondag 11 december 2016 10:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een uitstekende zelfkennis Stijn
Ik heb een link gedropt over de sfeeractie van ADO. Nou nou wat opdringen is dat zeg.quote:Op zondag 11 december 2016 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zal wel gek zijn, maar als niemand erop zit te wachten hoef je het toch niet aan ze op te dringen?
Nieuws is al 2 dagen oud. Wat voegt het toe.quote:Op zondag 11 december 2016 10:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb een link gedropt over de sfeeractie van ADO. Nou nou wat opdringen is dat zeg.
Jij bent de enige die hier altijd frontpagelinks dropt. Gevolgd door een stortvloed aan kritiek van medeposters hier. Kan het dan misschien in je opkomen dat men er hier helemaal niet op zit te wachten of heb je gewoon een grote plaat voor je harses?quote:Op zondag 11 december 2016 10:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb een link gedropt over de sfeeractie van ADO. Nou nou wat opdringen is dat zeg.
De supporters van ADO horen die prijs te winnen.quote:Op zondag 11 december 2016 10:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |