Dat is subjectief he. Kijk er zelf eens rond zou ik zeggen.quote:Op zondag 11 december 2016 10:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je een linkje met een echt goed en leuk geschreven stuk? Ben oprecht benieuwd.
quote:
Jammer dat je hier alleen komt spammen en dan geen artikelen aan kunt dragen die echt het lezen waard zijn.quote:Op zondag 11 december 2016 10:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat is subjectief he. Kijk er zelf eens rond zou ik zeggen.
Absoluut. Weg ermee.quote:
Ik vind tong ook niet sterk. Z'n stijl bevalt me niet en de inhoud ook niet.quote:Op zondag 11 december 2016 10:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
tong schrijft er, wat verwacht je nou?
Frontpage & Vasion in een notendopquote:Op zondag 11 december 2016 10:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jammer dat je hier alleen komt spammen en dan geen artikelen aan kunt dragen die echt het lezen waard zijn.
Waar stel ik dat? Ik stel alleen dat de kwaliteit van de frontpage 0 is juist door figuren als tong.quote:Op zondag 11 december 2016 10:37 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik vind tong ook niet sterk. Z'n stijl bevalt me niet en de inhoud ook niet.Maar waarom zou hij geweigerd worden?
Ik ga geen moeite doen voor figuren zoals jij die mij een doodsverwensing geven. Daar is geen plek voor daar. Hier kennelijk wel...quote:Op zondag 11 december 2016 10:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jammer dat je hier alleen komt spammen en dan geen artikelen aan kunt dragen die echt het lezen waard zijn.
quote:Op zondag 11 december 2016 10:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik ga geen moeite doen voor figuren zoals jij die mij een doodsverwensing geven. Daar is geen plek voor daar. Hier kennelijk wel...
Hij zal het niet zo hebben bedoeld. Typisch is normaal een zacht ei.quote:Op zondag 11 december 2016 10:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik ga geen moeite doen voor figuren zoals jij die mij een doodsverwensing geven. Daar is geen plek voor daar. Hier kennelijk wel...
quote:Op zondag 11 december 2016 10:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij zal het niet zo hebben bedoeld. Typisch is normaal een zacht ei.
quote:Op zondag 11 december 2016 10:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een uitstekende zelfkennis Stijn
Ik heb een link gedropt over de sfeeractie van ADO. Nou nou wat opdringen is dat zeg.quote:Op zondag 11 december 2016 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zal wel gek zijn, maar als niemand erop zit te wachten hoef je het toch niet aan ze op te dringen?
Nieuws is al 2 dagen oud. Wat voegt het toe.quote:Op zondag 11 december 2016 10:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb een link gedropt over de sfeeractie van ADO. Nou nou wat opdringen is dat zeg.
Jij bent de enige die hier altijd frontpagelinks dropt. Gevolgd door een stortvloed aan kritiek van medeposters hier. Kan het dan misschien in je opkomen dat men er hier helemaal niet op zit te wachten of heb je gewoon een grote plaat voor je harses?quote:Op zondag 11 december 2016 10:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb een link gedropt over de sfeeractie van ADO. Nou nou wat opdringen is dat zeg.
De supporters van ADO horen die prijs te winnen.quote:Op zondag 11 december 2016 10:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |