Ik treur mee.quote:Op zondag 11 december 2016 09:32 schreef onlogisch het volgende:
Naast Badr is er ons nog een held ontvallen.
Antiqlimaxquote:
GENOTquote:Op zondag 11 december 2016 09:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM
Opdat we niet vergeten.
[ afbeelding ]
Waarom heeft hij een ban?quote:Op zondag 11 december 2016 09:39 schreef onlogisch het volgende:
Zo. Die kreeg je terug vanwege de GGMM-opmerking.
Heeft dan zeker te maken met het gevecht van de eeuw.quote:Op zondag 11 december 2016 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM heeft zich niet in VBL misdragen. Derhalve hoef je mij niet neer te sabelen.
Mag ik vragen hoe lang ie ban heeft? Kan nooit lang zijn toch?quote:Op zondag 11 december 2016 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM heeft zich niet in VBL misdragen. Derhalve hoef je mij niet neer te sabelen.
Je gebruik amateuristische gebruik van [s] classificeert je tot een waardeloze user.quote:Op zondag 11 december 2016 09:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heeft dan zeker te maken met het gevecht van de eeuw.
Je bent niet bekend met het banbeleid?quote:Op zondag 11 december 2016 09:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe lang ie ban heeft? Kan nooit lang zijn toch?
Bans worden nooit besproken. Dat weet je.quote:Op zondag 11 december 2016 09:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe lang ie ban heeft? Kan nooit lang zijn toch?
quote:Op zondag 11 december 2016 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je gebruik amateuristische gebruik van classificeert je tot een waardeloze user.
Wanbeleid?quote:Op zondag 11 december 2016 09:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met het banbeleid?
Ah, dat had ik al verwacht. Zoals je weet, heb ik daar ook schijt aan. Wel jammer, had hem vandaag er graag bij gehad op de dag dat wij in Alkmaar winnen.quote:Op zondag 11 december 2016 09:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bans worden nooit besproken. Dat weet je.
Ik heb daar schijt aan, dat weet je ook
Hij is 1 dag afwezig.
Ik hoop alleen niet dat Jorgensen scoortquote:Op zondag 11 december 2016 09:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, dat had ik al verwacht. Zoals je weet, heb ik daar ook schijt aan. Wel jammer, had hem vandaag er graag bij gehad op de dag dat wij in Alkmaar winnen.
Je mag best een indicatie geven, kort, alles onder de week, middellang week tot maand. Lang = maand of langer wegquote:Op zondag 11 december 2016 09:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met het banbeleid?
Tussen nu en 1000 jaar.quote:Op zondag 11 december 2016 09:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Je mag best een indicatie geven, kort, alles onder de week, middellang week tot maand. Lang = maand of langer weg
Lezen is niet je sterkste vak hé.quote:Op zondag 11 december 2016 09:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Je mag best een indicatie geven, kort, alles onder de week, middellang week tot maand. Lang = maand of langer weg
Ik vind het niet nodig om te verantwoorden voor een ban buiten VBL.quote:Op zondag 11 december 2016 09:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een passieve houding neem je weer aan Stijn.
Haha nee, grapje Stijn. Ik ben erg blij met het nieuwe oude banbeleid. Ik denk dat ik daardoor zeker 30% meer heb kunnen posten op FOK! dit jaar, waardoor ik meerdere keren genomineerd ben in jouw (!) awards topicquote:
Volgens het banbeleid wordt er één dag voorgeschreven.quote:Op zondag 11 december 2016 09:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben niet blij met het banbeleid.quote:Op zondag 11 december 2016 09:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha nee, grapje Stijn. Ik ben erg blij met het nieuwe oude banbeleid. Ik denk dat ik daardoor zeker 30% meer heb kunnen posten op FOK! dit jaar, waardoor ik meerdere keren genomineerd ben in jouw (!) awards topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |