SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
Nee joh, die zijn op excursie naar Duitsland, les geven.quote:Op zondag 11 december 2016 00:01 schreef Elan het volgende:
Nederlandse politie zal wel een rustig nachtje hebben nu al het gajes daar zit.
Marokkanen zijn geen ras.quote:Op zondag 11 december 2016 00:03 schreef vincenzo78 het volgende:
Mooie woorden van Badr! Goede setup voor de rematch!
P.s.: tuurlijk Opper geen racist. Zo'n simplistische reactie heb je toch wel eens vaker gehoord. Ik ben het niet met je eens daarom ben je een racist.
P.s.2: Opper racist!!
Misschien moet je niet meer drinken.quote:Op zondag 11 december 2016 00:03 schreef vincenzo78 het volgende:
Mooie woorden van Badr! Goede setup voor de rematch!
P.s.: tuurlijk Opper geen racist. Zo'n simplistische reactie heb je toch wel eens vaker gehoord. Ik ben het niet met je eens daarom ben je een racist.
P.s.2: Opper racist!!
Moet mezelf wel een beetje verdoven voordat ik over je moeder heen kan.quote:Op zondag 11 december 2016 00:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien moet je niet meer drinken.
quote:Op zondag 11 december 2016 00:08 schreef Elan het volgende:
Geen KO's gezien
ANTICLIMAX
Desondanks wel spannender dan de gehele Tour de France
stop toch eens met die achterlijke moeder grappen. Godskolere wat zijn ze slecht.quote:Op zondag 11 december 2016 00:09 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Moet mezelf wel een beetje verdoven voordat ik over je moeder heen kan.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.quote:Op zondag 11 december 2016 00:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
stop toch eens met die achterlijke moeder grappen. Godskolere wat zijn ze slecht.
je moet wel onderscheid maken tussen goede en slechte. Deze was gewoon echt tyfus slecht.quote:Op zondag 11 december 2016 00:17 schreef Elan het volgende:
[..]
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
Je bent bij deze persona non grata
Tjaquote:Op zondag 11 december 2016 00:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je moet wel onderscheid maken tussen goede en slechte. Deze was gewoon echt tyfus slecht.
Zo belangrijk kan het dus zijn.quote:Op zondag 11 december 2016 00:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja
Daar is zelfs een award voor in het leven geroepen moet je maar denken.
Hallo Drizzt.quote:Op zondag 11 december 2016 00:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Moedergrappen zij nou eenmaal moedergrappen.
Ik gaf antwoordquote:Op zondag 11 december 2016 00:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Drizzt.
Ik had je een vraag gesteld in je verjaardagstopic.
Niet gedacht. Denk wel dat Rico het langer had volgehouden.quote:Op zondag 11 december 2016 02:42 schreef Doublepain het volgende:
Wat een geluk van Rico, Badr was veel beter
neequote:Op zondag 11 december 2016 02:42 schreef Doublepain het volgende:
Wat een geluk van Rico, Badr was veel beter
Wie?quote:Op zondag 11 december 2016 09:32 schreef onlogisch het volgende:
Naast Badr is er ons nog een held ontvallen.
Ik treur mee.quote:Op zondag 11 december 2016 09:32 schreef onlogisch het volgende:
Naast Badr is er ons nog een held ontvallen.
Antiqlimaxquote:
GENOTquote:Op zondag 11 december 2016 09:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM
Opdat we niet vergeten.
[ afbeelding ]
Waarom heeft hij een ban?quote:Op zondag 11 december 2016 09:39 schreef onlogisch het volgende:
Zo. Die kreeg je terug vanwege de GGMM-opmerking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |