Freek de Jonge, 365 dagenquote:
gebeurt.quote:Op zondag 11 december 2016 09:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik hoop dat je moeder een pak slaag krijgt van je vader als dat daadwerkelijk gebeurd.
Zo die zit
Ja. Hij sloeg nogal op tilt toen ik hem uit wilde leggen dat zijn bijdrages aan dit forum schijninzet is.quote:
quote:Op zondag 11 december 2016 09:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Hij sloeg nogal op tilt toen ik hem uit wilde leggen dat zijn bijdrages aan dit forum schijninzet is.
Ik vind het dan ook een beetje een domme weddenschap eigenlijk. Hij had wel heel slecht moeten zijn om niet zo vaak te scoren. Ik ben geen fan van van Geel, maar dat was wel een hele erge miskoop dan.quote:Op zondag 11 december 2016 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Freek de Jonge, 365 dagen
Hij moet er 18 of 19 scoren.. Maar in dit tempo gaat dat gewoon gebeuren
Doe dit nou niet Elan.quote:Op zondag 11 december 2016 09:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Boeiend
Hopen dat Feyenoord verliest
Kutmongool ben je dan hoor
quote:Op zondag 11 december 2016 09:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Boeiend
Misschien moet je eens op mijn PI letten bij een post. Dat schijnt de intonatie weer te geven. Maar jouw bekrompen brein kan dat vast niet verwerken.quote:Op zondag 11 december 2016 09:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Boeiend
Heb het idee dat jij niet zo lang meer door blijft modererenquote:Op zondag 11 december 2016 09:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Hij sloeg nogal op tilt toen ik hem uit wilde leggen dat zijn bijdrages aan dit forum schijninzet is.
Na 4 keer lezen word ik nog niet wijs uit deze post.quote:Op zondag 11 december 2016 09:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind het dan ook een beetje een domme weddenschap eigenlijk. Hij had wel heel slecht moeten zijn om niet zo vaak te scoren. Ik ben geen fan van van Geel, maar dat was wel een hele erge miskoop dan.
die denkt ook wel een beetje dat het forum.tong.nl isquote:Op zondag 11 december 2016 09:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 december 2016 09:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Na 4 keer lezen word ik nog niet wijs uit deze post.
Het spijt me.
Dat gedeelte kon ik ontrafelen ja. Alleen in combinatie met de andere zin werd het wat lastig.quote:
Airplay.quote:Op zondag 11 december 2016 09:59 schreef Typisch het volgende:
Boys, wat gebruiken jullie om je pc naar je tv te streamen?
HDMI-kabeltje.quote:Op zondag 11 december 2016 09:59 schreef Typisch het volgende:
Kan je niet zien op je mobiel hè.quote:Op zondag 11 december 2016 09:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien moet je eens op mijn PI letten bij een post. Dat schijnt de intonatie weer te geven. Maar jouw bekrompen brein kan dat vast niet verwerken.
Chromecastquote:Op zondag 11 december 2016 09:59 schreef Typisch het volgende:
Dat het wel een hele erge miskoop zou zijn als hij niet 18/19 keer in de Nederlandse competitie zou scoren. En dat het dan wel een hele erge miskoop was gebleken, en zelfs ik dat niet van van Geel had verwacht.quote:Op zondag 11 december 2016 09:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat gedeelte kon ik ontrafelen ja. Alleen in combinatie met de andere zin werd het wat lastig.
Ik gebruik ook mac.quote:Op zondag 11 december 2016 09:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Airplay.
Maar da's Mac, en niet PC. PC
goeie vraag, daar moet ik ook wat nieuws voor hebbenquote:Op zondag 11 december 2016 09:59 schreef Typisch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |