Wat heb je nu wel?quote:Op zondag 11 december 2016 10:49 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb trek in koffie maar ik heb geen koffiezetapparaat meer.
Koffie.quote:Op zondag 11 december 2016 10:49 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb trek in koffie maar ik heb geen koffiezetapparaat meer.
Jij bent een grote drankorgel.quote:Op zondag 11 december 2016 10:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wel. Whiskyproeverijtje gehad. Knap dat ik toch zulke scherp commentaar plaats hier.
quote:Op zondag 11 december 2016 10:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het vreselijker dat mensen altijd zo nodig moeten opdringen dat ze geen koffie drinken.
Whisky. Eerlijk gezegd staat dat al in die post. Maakt niet uit. Ik leg het met liefde nog een keer uit.quote:
Ik heb al drie bakken koffie op.quote:Op zondag 11 december 2016 10:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het vreselijker dat mensen altijd zo nodig moeten opdringen dat ze geen koffie drinken.
Omdat er geen geld is om de site te onderhouden en eventueel verder te ontwikkelen.quote:Op zondag 11 december 2016 10:51 schreef onlogisch het volgende:
Waarom krijg je tegenwoordig een foutmelding over de database van fok als je te snel achter elkaar wil posten terwijl je voorheen de melding kreeg dat je te snel 2x achter elkaar wilde posten?
#DTV
quote:Op zondag 11 december 2016 10:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Vraag het in BUG.quote:Op zondag 11 december 2016 10:51 schreef onlogisch het volgende:
Waarom krijg je tegenwoordig een foutmelding over de database van fok als je te snel achter elkaar wil posten terwijl je voorheen de melding kreeg dat je te snel 2x achter elkaar wilde posten?
#DTV
Dat had ik toch al voorspeld.quote:Op zondag 11 december 2016 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan houd ik me in over het verschrikkelijke PSV gisteren.
Had Danny geen kanker?quote:Op zondag 11 december 2016 10:52 schreef Typisch het volgende:
Dat zou nou wat moois zijn voor de frontpage. Danny die maandelijks even verteld waar de foks mee bezig is achter de schermen.
Dat zou iets unieks zijn wat je nergens anders ziet.
Heb je je kladblokje bij de hand Vasion?
Wat voor whisky bedoelde ik natuurlijk.quote:Op zondag 11 december 2016 10:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Whisky. Eerlijk gezegd staat dat al in die post. Maakt niet uit. Ik leg het met liefde nog een keer uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |