Dat is niet waar.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:26 schreef Fokker89 het volgende:
Verhoeven daagde Hari drie maanden geleden uit voor een gevecht.
Sowieso het volk waar het kickboks volk op afkomt, hier in de stad ook eens zo'n gala geweest, nadat het was afgelopen konden alle kroegen de deuren wel dichthouden, want het is 1 grote puinhoop dan, iedereen vol agressie, en er zijn die avond ook diverse vechtpartijen en vernielingen geweest.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:28 schreef Eklasse het volgende:
Fokker89, dat is hetzelfde volk meestal
Ok, waar berust jij dat op?
Maar dat is toch altijd met die kickbox gala's? Ofwel je kan het niet van elkaar scheiden. Het volk wat er op afkomt, verdienen hun geld niet op legale wijzequote:Op zaterdag 10 december 2016 17:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Sowieso het volk waar het kickboks volk op afkomt, hier in de stad ook eens zo'n gala geweest, nadat het was afgelopen konden alle kroegen de deuren wel dichthouden, want het is 1 grote puinhoop dan, iedereen vol agressie, en er zijn die avond ook diverse vechtpartijen en vernielingen geweest.
Dat klopt, alleen denk ik dat de aanhang van Badr wel wat meer agressiviteit toont, zie je ook al op social media ed.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:35 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Maar dat is toch altijd met die kickbox gala's? Ofwel je kan het niet van elkaar scheiden. Het volk wat er op afkomt, verdienen hun geld niet op legale wijze
Dat hele sport deugt niet.
Nee, wou net vragen om een reeksje, maar een geweldige mod heeft dat al gedaan zie ikquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat moeten we natuurlijk met z'n allen niet willen
Kan iedereen overkomen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:40 schreef hiburg het volgende:
Keurige jongen die Badr maar wel een fenomeen in de ring, het is wat dat betreft niet anders:
http://panorama.nl/blog/m(...)enden-badr-hari.html
- brandstichting in een flat in Amsterdam Zuid bij een ex-vriendin van een top crimineel die er intussen niet meer is. Is ie overigens nooit voor veroordeeld want men kreeg het bewijs niet rond, alleen weten de insiders wel beter...
- contacten met de Hells Angels, was een loopjongen / incasseur voor allerlei ' lopende schulden'.
- aanrijding van een oudere vrouw op de Albert Cuyp waarna hij doorreed. - diverse mishandelingen in het uitgaansgebied van Amsterdam (zaak loopt nog), mishandeling Koen Everink
Als je dit alles los kunt zien van de sportman dan is het een fenomeen, alleen dat kan bijna niemand meer wat op zich ook wel te begrijpen is. En dan nog het probleem dat ie zich altijd vrij apart gedraagt in de media: zie de persconferentie en de stare down van gisteren. Het is wat dat betreft jammer dat hij dat altijd op de een of andere manier nodig heeft om zich te profileren.
Wat een onzin zegquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat klopt, alleen denk ik dat de aanhang van Badr wel wat meer agressiviteit toont, zie je ook al op social media ed.
Wel Groninger worst mag ik hopen?quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:41 schreef PreiKaas het volgende:
Bier staat koud, droge worst en kaas staat klaar.
Nu wachten tot het begint.
Jij snapt het :0quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:41 schreef PreiKaas het volgende:
Bier staat koud, droge worst en kaas staat klaar.
Nu wachten tot het begint.
Drentse, is lekkerder.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wel Groninger worst mag ik hopen?
Ik heb hier een daar wat voorbij zien komen, maar Marokkanen schijnen nogal fanatiek te zijn in agressie tonen voor Badr, dat is wat ik voorbij heb zien komen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:41 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg![]()
Overigens als je het hebt over instagram, man man dat zijn kleine kinderen die nog net tot 20.00 mogen op blijven. Check eens hun profielen, overigens ook de aanhang van Rico zijn niet vies van provocaties en schelden. Maar goed, reacties lezen op social media is sowieso
![]()
Of lees je ze ook op YouTube?
Wedstrijd van Ben Saddik is ook lekker om te zien, geen grapjes met die gastquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:43 schreef PreiKaas het volgende:
[..]
Drentse, is lekkerder.
Ik hoop wel dat ze het 3 ronden uit gaan houden. Een knock-out in de derde ronde is het mooiste.
Fenomeen? Ook als je het los bekijkt van zijn criminele gedrag, was hij gewoon één van de goede vechters uit zijn tijd, maar zeker niet de beste. Dat hij spektakel bracht klopt, maar door zijn alles of niets stijl ging het ook nogal eens dom fout.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:40 schreef hiburg het volgende:
Keurige jongen die Badr maar wel een fenomeen in de ring, het is wat dat betreft niet anders:
http://panorama.nl/blog/m(...)enden-badr-hari.html
- brandstichting in een flat in Amsterdam Zuid bij een ex-vriendin van een top crimineel die er intussen niet meer is. Is ie overigens nooit voor veroordeeld want men kreeg het bewijs niet rond, alleen weten de insiders wel beter...
- contacten met de Hells Angels, was een loopjongen / incasseur voor allerlei ' lopende schulden'.
- aanrijding van een oudere vrouw op de Albert Cuyp waarna hij doorreed. - diverse mishandelingen in het uitgaansgebied van Amsterdam (zaak loopt nog), mishandeling Koen Everink
Als je dit alles los kunt zien van de sportman dan is het een fenomeen, alleen dat kan bijna niemand meer wat op zich ook wel te begrijpen is. En dan nog het probleem dat ie zich altijd vrij apart gedraagt in de media: zie de persconferentie en de stare down van gisteren. Het is wat dat betreft jammer dat hij dat altijd op de een of andere manier nodig heeft om zich te profileren.
Het is wederzijds, zie de commments bij Rico. Dat is toch ook niet normaal? Men scheldt hem daar uit voor **** Marokkaan. Kom op zeg, wat een niveauquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb hier een daar wat voorbij zien komen, maar Marokkanen schijnen nogal fanatiek te zijn in agressie tonen voor Badr, dat is wat ik voorbij heb zien komen.
Ach, je hebt ook wel gelijk, het niveau van de ''ekte'' is sowieso al niet om naar huis te schrijven.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:46 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Het is wederzijds, zie de commments bij Rico. Dat is toch ook niet normaal? Men scheld hem daar uit voor **** Marokkaan. Kom op zeg, wat een niveau
Klopt , maar voor spektakel komen de mensen nu eenmaal en wat dat betreft is het wel een publiekstrekker. Maar hij had er veel meer uit kunnen halen in het verleden dat ben ik met je eens. Want eerlijk is eerlijk: Hari bracht toch meer spektakel dan bijv. Rémy Bonjasky die eigenlijk altijd alleen maar verdedigde. Ik vond dat nooit echt leuk om te zien moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Fenomeen? Ook als je het los bekijkt van zijn criminele gedrag, was hij gewoon één van de goede vechters uit zijn tijd, maar zeker niet de beste. Dat hij spektakel bracht klopt, maar door zijn alles of niets stijl ging het ook nogal eens dom fout.
Doe mij toch maar Ernesto Hoost. Prachtige stijl had die man.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:02 schreef hiburg het volgende:
[..]
Klopt , maar voor spektakel komen de mensen nu eenmaal en wat dat betreft is het wel een publiekstrekker. Maar hij had er veel meer uit kunnen halen in het verleden dat ben ik met je eens. Want eerlijk is eerlijk: Hari bracht toch meer spektakel dan bijv. Rémy Bonjasky die eigenlijk altijd alleen maar verdedigde. Ik vond dat nooit echt leuk om te zien moet ik zeggen.
De Hari van begin 20 toen hij nog een stuk lichter was was eigenlijk het spectaculairst.
Vorige keer was het nog een Turk dus vast een Irakees.quote:
Ik kan daar uren naar kijken, Aerts was ook van mijn favorieten. En die Rus Kradingesquote:Op zaterdag 10 december 2016 18:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Doe mij toch maar Ernesto Hoost. Prachtige stijl had die man.
Door Schilt ben ik gestopt met kijken.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:11 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik kan daar uren naar kijken, Aerts was ook van mijn favorieten. En die Rus Kradinges
Zeker weten dat je in het goede topic zit?quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:58 schreef GGMM het volgende:
Nee Bruggink, de jonge spelers van Ajax zijn gewoon simpelweg veel beter dan die van PSV.
Waar dan? Ik vind dit topic nog vrij rustig gaan; zelfs al is het nog niet begonnen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:11 schreef heywoodu het volgende:
Sowieso wel mooi allemaal trouwens, ik kan me de laatste keer echt niet herinneren dat er zo'n heisa was in Nederland om één gevecht in het boksen/kickboksen/etc. Topics die erdoor vliegen en alles
Onzinquote:Op zaterdag 10 december 2016 18:58 schreef GGMM het volgende:
Nee Bruggink, de jonge spelers van Ajax zijn gewoon simpelweg veel beter dan die van PSV.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:27 schreef THEFXR het volgende:
Hoe kan het als je met allemaal toppers traint, dat je als coach zo ontzettend zwaar bent, je bent de hele dag in beweging?
Nou ja, niet letterlijk, maar voor een vechtsport gaat het toch best rap vandaagquote:Op zaterdag 10 december 2016 19:00 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Waar dan? Ik vind dit topic nog vrij rustig gaan; zelfs al is het nog niet begonnen.
Zie OP onderaan, die zenden het uit, maar of dat in NL beschikbaar is is nog niet zeker.quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:06 schreef Pakspul het volgende:
Heeft iemand nog een mooi steampje voor vanavond?
haha, die zijn al vergeven aan de criminelen, johquote:Op zaterdag 10 december 2016 18:33 schreef kibo het volgende:
Weet iemand of het nog mogelijk is om een tafel aan de ring te reserveren?
ufc fightpass zend de prelims uit.quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kak ben wel benieuwd dat wordt stream zoeken
quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ufc fightpass zend de prelims uit.
Hij heeft een zieke track record en kan best een potje knokken. Ik zal er ook niet raar van staan te kijken dat Rico verliest. Badr zal het gevecht echt niet onvoorbereid ingaan. Het is een straatvechter en dat neemt hij echt wel mee de ring in.quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
wrm geeft iedereen badr zoveel credit? Sinds ie uit de bak is stelt ie toch niet zo veel meer voor?
En dan ook nog zelf weigeren om de mic te nemen. Typisch gevalletje kortsluiting bij Badr en vertoon van zijn karakter.quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:15 schreef pmponer het volgende:
wat een sportman wat een grootheid
vanaf 4.17
Mike Tyson gedragquote:Op zaterdag 10 december 2016 19:15 schreef pmponer het volgende:
wat een sportman wat een grootheid
vanaf 4.17
Inderdaad, binnen vijf maanden al een topic vol.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:11 schreef heywoodu het volgende:
Sowieso wel mooi allemaal trouwens, ik kan me de laatste keer echt niet herinneren dat er zo'n heisa was in Nederland om één gevecht in het boksen/kickboksen/etc. Topics die erdoor vliegen en alles
Niet zo letterlijk nemenquote:Op zaterdag 10 december 2016 19:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, binnen vijf maanden al een topic vol.
omdat marketing werkt. heb er ook veel zien janken dat ze geen ziggo hebben en waar het dan te zien is. kan ook de volgende dag gedownload worden of het komt op spike.quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
wrm geeft iedereen badr zoveel credit? Sinds ie uit de bak is stelt ie toch niet zo veel meer voor?
De gemiddelde marokkaan dus.quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En dan ook nog zelf weigeren om de mic te nemen. Typisch gevalletje kortsluiting bij Badr en vertoon van zijn karakter.
Uiteraard is Rico de favoriet, maar het niveau van de K1 was in de tijd van Badr veel hogerquote:Op zaterdag 10 december 2016 19:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Badr komt uit de tijd dat de K1 nog iets voorstelde.quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Bedankt ouwe reus!quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:07 schreef THEFXR het volgende:
grats hd stream glory!
https://www.ufc.tv/video/(...)&utm_medium=RedAlert
Een ziek track record ja... van een paar jaar terug. Ze laatste wedstrijd was bijna anderhalf jaar geleden (en partijen daarvoor uit 2014). Die won ie close, waarbij duidelijk werd dat zn form niks meer was. Tuurlijk zal ie hard trainen voor deze pot en tuurlijk kan badr een potje matten, maar Rico is in zn prime & in een goed wedstrijdritme. Tenzij rico vroeg naar de vloer gaat heeft badr geen kans.quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:31 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Hij heeft een zieke track record en kan best een potje knokken. Ik zal er ook niet raar van staan te kijken dat Rico verliest. Badr zal het gevecht echt niet onvoorbereid ingaan. Het is een straatvechter en dat neemt hij echt wel mee de ring in.
ja, kan niet ontkennen dat badr de boel goed weet te hypen..quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
omdat marketing werkt. heb er ook veel zien janken dat ze geen ziggo hebben en waar het dan te zien is. kan ook de volgende dag gedownload worden of het komt op spike.
U meneer bent Fok!King held!!! Goede HD streamquote:Op zaterdag 10 december 2016 20:07 schreef THEFXR het volgende:
grats hd stream glory!
Zie je wel dat Badr homo is. Wel lullig dat hij hier een blauwtje loopt.quote:
met de buurman, die ziggo heeft knuffelen?quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:24 schreef RobinaHoed het volgende:
geen ziggo en ook geen creditcard voor glory stream, wat nu?
hoe werkt dit?quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:37 schreef Pakspul het volgende:
[..]
U meneer bent Fok!King held!!! Goede HD stream
Is alleen voor de prelimsquote:Op zaterdag 10 december 2016 20:37 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Geen enkelequote:Op zaterdag 10 december 2016 20:52 schreef gniffie het volgende:
tegen welke echte grootheden heeft rico gewonnen? beetje een federer geval, maar die is wel echt goed
ik heb geen beeld?quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon op klikken
ligt aan de rest he, 23 uur ongeveer?quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:08 schreef radeloosje1987 het volgende:
Hoe laat begint gevecht zelf buiten tv uitzending om?
Maar ehm, dit is toch heul iets anders?quote:Voordat je reageert
Stream: https://www.ufc.tv/video/glory-collision-prelims
Rico vs. Badr zou rond 2145 zijn? Ik ben ook wel benieuwd naar het gevecht van Nickyquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:09 schreef pmponer het volgende:
[..]
ligt aan de rest he, 23 uur ongeveer?
casual gespotquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar ehm, dit is toch heul iets anders?
Dat kost je wel 25 euro.quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:37 schreef Pakspul het volgende:
[..]
er zitten nog 3 wedstrijden voor rico vs badr en dat begint denk ik rond 22 uurquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:11 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Rico vs. Badr zou rond 2145 zijn? Ik ben ook wel benieuwd naar het gevecht van Nicky
waarom kijk ik dan al de heletijd zonder enige betaling?quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:14 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Dat kost je wel 25 euro.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:16 schreef Pakspul het volgende:
[..]
waarom kijk ik dan al de heletijd zonder enige betaling?
werkt hier ook primaquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:16 schreef Pakspul het volgende:
[..]
waarom kijk ik dan al de heletijd zonder enige betaling?
Bij mij nu ook...de (premium) wedstrijden die straks komen moeten betaald worden om te zien. Plaatje heb ik hierboven gepost.quote:
Lquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:23 schreef Awsom het volgende:
Wat gaan ze eigenlijk doen?Kickbox? MMA?
Als ik het goed begrepen heb kan ik dat niet zien zonder te betalen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:23 schreef superniger het volgende:
[..]
Badr/Rico gaan dit niet overtreffen
worstelen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:23 schreef Awsom het volgende:
Wat gaan ze eigenlijk doen?Kickbox? MMA?
die tweede streamquote:
Klopt, zie de tekst in de gif:quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb kan ik dat niet zien zonder te betalen.
Huulnquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:27 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Klopt, zie de tekst in de gif:
[ afbeelding ]
inmiddels gevonden? ik zoek ookquote:Op zaterdag 10 december 2016 18:00 schreef Awsom het volgende:
Heeft iemand een acestream linkje voor me?
ff paar posts naar boven scrollen, verschillende linkjes met een stream al voorbijgekomenquote:
Ziggo Sport zend de wedstrijd niet op de streams uitquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:30 schreef Awsom het volgende:
[..]
acestream niet, ziggo sport stream staat paar posts hierboven
Maar toch wel op de gratis Ziggo Sport op tv?quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:34 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ziggo Sport zend de wedstrijd niet op de streams uit![]()
[ afbeelding ]
fixedquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:36 schreef THEFXR het volgende:
luie bange BADR wilde geen 5 ronden, dus het is niet voor de titel!
quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:36 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Maar toch wel op de gratis Ziggo Sport op tv?
Jaquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:36 schreef Razor21 het volgende:
[..]
uuh dus niet via ziggogo.tv? :quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:36 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Euh ja dat zal allemaal wel. Maar dit ziet er uit als ziggo sport.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:34 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ziggo Sport zend de wedstrijd niet op de streams uit![]()
[ afbeelding ]
cl is mocro..quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
??? hij represent Eindhoven hoor
Ik hoop ook op flink wat kopschoppen wanneer hij al had moeten schoppen. Ik wil niet gewoon een wedstrijd zien, ik wil gewoon sensatie (white) en bloed. Dat krijg je met Badrquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor ongein?
Zolang het badrtje is, prima.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:43 schreef Razor21 het volgende:
Zal wel zonde zijn als één van de 2 binnen 20 seconden knock out gaat. Dat is dan de wedstrijd waar we maanden op hebben zitten wachten![]()
goede postquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:44 schreef Rabieluh het volgende:
Sla die landverrader helemaal de tering in Rico!!!
is hij niet meer dan?quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:44 schreef KingRoland het volgende:
Op zulke momenten mis je GGMM een beetje
Dat zijn teksten.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:44 schreef Rabieluh het volgende:
Sla die landverrader helemaal de tering in Rico!!!
Dat snap ik dat je nu sport ziet op de streams, maar het gaat om de wedstrijd die zo begint...quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:40 schreef Awsom het volgende:
[..]
Euh ja dat zal allemaal wel. Maar dit ziet er uit als ziggo sport.
Badr Marokkoquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
PSVCL is IS-strijder, dat weet je toch wel.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zie dm.quote:
hhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:46 schreef Pascalus het volgende:
[..]
PSVCL is IS-strijder, dat weet je toch wel.
Net een jood die Badr, die lopen ook altijd weg.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:48 schreef skysherrif het volgende:
hihi badr durfde rico niet aan te kijken, typisch weer
sowwwquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Net een jood die Badr, die lopen ook altijd weg.
Zie DMquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:49 schreef Attitude het volgende:
ik volg via youtube stream maar dat loopt schokkering nu... beter dan niets...
Straks ziet Rico er helemaal niet meer uit.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:48 schreef timmmmm het volgende:
Rico ziet er verstandelijk gehandicapt uit
Goeie opmerking Rickertman.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
http://sebn.sc/sebn-9.phpquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:49 schreef Attitude het volgende:
ik volg via youtube stream maar dat loopt schokkering nu... beter dan niets...
klaar hequote:Op zaterdag 10 december 2016 21:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
kom vegte danquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:49 schreef Barlexus het volgende:
IK BEN VOOR DIE FUKKING MAROKKAAN. Heeft iemand daar problemen mee behalve geert wilders?
Die neus is veel te groot om scheef te gaan staan, dat gun ik hem nietquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Straks ziet Rico er helemaal niet meer uit.
Geert is ook voor Badr.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:49 schreef Barlexus het volgende:
IK BEN VOOR DIE FUKKING MAROKKAAN. Heeft iemand daar problemen mee behalve geert wilders?
pfoe hij is wel weer afgetraind hoorquote:
Af en toe nog een partij in een hotellobby of een discotheek.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft toch jaren geen gevecht meer geleverd...?
Ik zie jou ook overal.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:52 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Af en toe nog een partij in een hotellobby of een discotheek.
Duidelijk geen enkel verstand van kickboksen jij.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:52 schreef Barlexus het volgende:
Die Verhoeven is gewoon een lachertje.
Blanke die gaan kickboxen effe serieus. Dat hoort niet. Die marokkaan heeft 10 keer zoveel agressie in zijn lijf.
Oh ja daarom verblijft ie ook altijd in het buitenland en is het gevecht ook niet in Nederland...quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:52 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Af en toe nog een partij in een hotellobby of een discotheek.
PSVCL is er klaar voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:52 schreef Barlexus het volgende:
Blanke die gaan kickboxen effe serieus. Dat hoort niet. Die marokkaan heeft 10 keer zoveel agressie in zijn lijf.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:52 schreef Barlexus het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:53 schreef Nerdslayer het volgende:
Ik volg het niet: zijn de eerste gevechten al afgedaan? Zo ja waar op het schema zijn wen u? En hoe laat zijn Badr en Rico?
Dus Londt, Mircea and Lins zijn nog bezig of wat? En weetj e of Ziggo ook Doumbe en Holzken uitzendt?quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
PSVCL is er klaar voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lekker hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:54 schreef timmmmm het volgende:
Corries slip is weer doorweekt, ik hoor het al
buiten de ring wel hoor, hij moet nu geld verdienen om schulden aan zijn advocaat en slachtoffers te betalen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft toch jaren geen gevecht meer geleverd...?
http://www.hesgoal.com/ne(...)en_vs_Badr_Hari.htmlquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:55 schreef MMaRsu het volgende:
Yo heeft iemand de goede NL stream van ziggo gratis?
Nog 3 partijen volgens mij.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:53 schreef Nerdslayer het volgende:
Ik volg het niet: zijn de eerste gevechten al afgedaan? Zo ja waar op het schema zijn wen u? En hoe laat zijn Badr en Rico?
Zie dm.quote:
http://www.hesgoal.com/ne(...)en_vs_Badr_Hari.htmlquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:57 schreef Attitude het volgende:
http://sebn.sc/sebn-9.php deze werkt nu bij mij niet meer... stream not found
Werkt hier gewoon prima.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:57 schreef Attitude het volgende:
Hier ookquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:57 schreef Attitude het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:58 schreef Ties02 het volgende:
Als het begint knallen al die streams eruit let maar op
Aightquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:57 schreef Klummie het volgende:
[..]
http://www.hesgoal.com/ne(...)en_vs_Badr_Hari.html
rtquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:58 schreef Ties02 het volgende:
Dit jaquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso is Remy een stijlvolle en hele correcte vent.
de YouTube stream doet het nog redelijk... Maar schokt somsquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:58 schreef Ties02 het volgende:
Remy Lacroix?quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso is Remy een stijlvolle en hele correcte vent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |