Door Schilt ben ik gestopt met kijken.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:11 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik kan daar uren naar kijken, Aerts was ook van mijn favorieten. En die Rus Kradinges
Zeker weten dat je in het goede topic zit?quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:58 schreef GGMM het volgende:
Nee Bruggink, de jonge spelers van Ajax zijn gewoon simpelweg veel beter dan die van PSV.
Waar dan? Ik vind dit topic nog vrij rustig gaan; zelfs al is het nog niet begonnen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:11 schreef heywoodu het volgende:
Sowieso wel mooi allemaal trouwens, ik kan me de laatste keer echt niet herinneren dat er zo'n heisa was in Nederland om één gevecht in het boksen/kickboksen/etc. Topics die erdoor vliegen en alles
Onzinquote:Op zaterdag 10 december 2016 18:58 schreef GGMM het volgende:
Nee Bruggink, de jonge spelers van Ajax zijn gewoon simpelweg veel beter dan die van PSV.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:27 schreef THEFXR het volgende:
Hoe kan het als je met allemaal toppers traint, dat je als coach zo ontzettend zwaar bent, je bent de hele dag in beweging?
Nee hoor geen onzin.quote:
Nou ja, niet letterlijk, maar voor een vechtsport gaat het toch best rap vandaagquote:Op zaterdag 10 december 2016 19:00 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Waar dan? Ik vind dit topic nog vrij rustig gaan; zelfs al is het nog niet begonnen.
Zie OP onderaan, die zenden het uit, maar of dat in NL beschikbaar is is nog niet zeker.quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:06 schreef Pakspul het volgende:
Heeft iemand nog een mooi steampje voor vanavond?
haha, die zijn al vergeven aan de criminelen, johquote:Op zaterdag 10 december 2016 18:33 schreef kibo het volgende:
Weet iemand of het nog mogelijk is om een tafel aan de ring te reserveren?
ufc fightpass zend de prelims uit.quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kak ben wel benieuwd dat wordt stream zoeken
quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ufc fightpass zend de prelims uit.
Hij heeft een zieke track record en kan best een potje knokken. Ik zal er ook niet raar van staan te kijken dat Rico verliest. Badr zal het gevecht echt niet onvoorbereid ingaan. Het is een straatvechter en dat neemt hij echt wel mee de ring in.quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
wrm geeft iedereen badr zoveel credit? Sinds ie uit de bak is stelt ie toch niet zo veel meer voor?
En dan ook nog zelf weigeren om de mic te nemen. Typisch gevalletje kortsluiting bij Badr en vertoon van zijn karakter.quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:15 schreef pmponer het volgende:
wat een sportman wat een grootheid
vanaf 4.17
Mike Tyson gedragquote:Op zaterdag 10 december 2016 19:15 schreef pmponer het volgende:
wat een sportman wat een grootheid
vanaf 4.17
Inderdaad, binnen vijf maanden al een topic vol.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:11 schreef heywoodu het volgende:
Sowieso wel mooi allemaal trouwens, ik kan me de laatste keer echt niet herinneren dat er zo'n heisa was in Nederland om één gevecht in het boksen/kickboksen/etc. Topics die erdoor vliegen en alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |