Klopt , maar voor spektakel komen de mensen nu eenmaal en wat dat betreft is het wel een publiekstrekker. Maar hij had er veel meer uit kunnen halen in het verleden dat ben ik met je eens. Want eerlijk is eerlijk: Hari bracht toch meer spektakel dan bijv. Rémy Bonjasky die eigenlijk altijd alleen maar verdedigde. Ik vond dat nooit echt leuk om te zien moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Fenomeen? Ook als je het los bekijkt van zijn criminele gedrag, was hij gewoon één van de goede vechters uit zijn tijd, maar zeker niet de beste. Dat hij spektakel bracht klopt, maar door zijn alles of niets stijl ging het ook nogal eens dom fout.
Doe mij toch maar Ernesto Hoost. Prachtige stijl had die man.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:02 schreef hiburg het volgende:
[..]
Klopt , maar voor spektakel komen de mensen nu eenmaal en wat dat betreft is het wel een publiekstrekker. Maar hij had er veel meer uit kunnen halen in het verleden dat ben ik met je eens. Want eerlijk is eerlijk: Hari bracht toch meer spektakel dan bijv. Rémy Bonjasky die eigenlijk altijd alleen maar verdedigde. Ik vond dat nooit echt leuk om te zien moet ik zeggen.
De Hari van begin 20 toen hij nog een stuk lichter was was eigenlijk het spectaculairst.
Vorige keer was het nog een Turk dus vast een Irakees.quote:
Ik kan daar uren naar kijken, Aerts was ook van mijn favorieten. En die Rus Kradingesquote:Op zaterdag 10 december 2016 18:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Doe mij toch maar Ernesto Hoost. Prachtige stijl had die man.
Door Schilt ben ik gestopt met kijken.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:11 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik kan daar uren naar kijken, Aerts was ook van mijn favorieten. En die Rus Kradinges
Zeker weten dat je in het goede topic zit?quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:58 schreef GGMM het volgende:
Nee Bruggink, de jonge spelers van Ajax zijn gewoon simpelweg veel beter dan die van PSV.
Waar dan? Ik vind dit topic nog vrij rustig gaan; zelfs al is het nog niet begonnen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:11 schreef heywoodu het volgende:
Sowieso wel mooi allemaal trouwens, ik kan me de laatste keer echt niet herinneren dat er zo'n heisa was in Nederland om één gevecht in het boksen/kickboksen/etc. Topics die erdoor vliegen en alles
Onzinquote:Op zaterdag 10 december 2016 18:58 schreef GGMM het volgende:
Nee Bruggink, de jonge spelers van Ajax zijn gewoon simpelweg veel beter dan die van PSV.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:27 schreef THEFXR het volgende:
Hoe kan het als je met allemaal toppers traint, dat je als coach zo ontzettend zwaar bent, je bent de hele dag in beweging?
Nee hoor geen onzin.quote:
Nou ja, niet letterlijk, maar voor een vechtsport gaat het toch best rap vandaagquote:Op zaterdag 10 december 2016 19:00 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Waar dan? Ik vind dit topic nog vrij rustig gaan; zelfs al is het nog niet begonnen.
Zie OP onderaan, die zenden het uit, maar of dat in NL beschikbaar is is nog niet zeker.quote:Op zaterdag 10 december 2016 19:06 schreef Pakspul het volgende:
Heeft iemand nog een mooi steampje voor vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |