Ik hoop ook op flink wat kopschoppen wanneer hij al had moeten schoppen. Ik wil niet gewoon een wedstrijd zien, ik wil gewoon sensatie (white) en bloed. Dat krijg je met Badrquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor ongein?
Zolang het badrtje is, prima.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:43 schreef Razor21 het volgende:
Zal wel zonde zijn als één van de 2 binnen 20 seconden knock out gaat. Dat is dan de wedstrijd waar we maanden op hebben zitten wachten![]()
goede postquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:44 schreef Rabieluh het volgende:
Sla die landverrader helemaal de tering in Rico!!!
is hij niet meer dan?quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:44 schreef KingRoland het volgende:
Op zulke momenten mis je GGMM een beetje
Dat zijn teksten.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:44 schreef Rabieluh het volgende:
Sla die landverrader helemaal de tering in Rico!!!
Dat snap ik dat je nu sport ziet op de streams, maar het gaat om de wedstrijd die zo begint...quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:40 schreef Awsom het volgende:
[..]
Euh ja dat zal allemaal wel. Maar dit ziet er uit als ziggo sport.
Badr Marokkoquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
??? hij represent Eindhoven hoor
PSVCL is IS-strijder, dat weet je toch wel.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
??? hij represent Eindhoven hoor
zie dm.quote:
hhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:46 schreef Pascalus het volgende:
[..]
PSVCL is IS-strijder, dat weet je toch wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |