Dat zijn teksten.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:44 schreef Rabieluh het volgende:
Sla die landverrader helemaal de tering in Rico!!!
Dat snap ik dat je nu sport ziet op de streams, maar het gaat om de wedstrijd die zo begint...quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:40 schreef Awsom het volgende:
[..]
Euh ja dat zal allemaal wel. Maar dit ziet er uit als ziggo sport.
Badr Marokkoquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
??? hij represent Eindhoven hoor
PSVCL is IS-strijder, dat weet je toch wel.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
??? hij represent Eindhoven hoor
zie dm.quote:
hhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:46 schreef Pascalus het volgende:
[..]
PSVCL is IS-strijder, dat weet je toch wel.
Net een jood die Badr, die lopen ook altijd weg.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:48 schreef skysherrif het volgende:
hihi badr durfde rico niet aan te kijken, typisch weer
sowwwquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Net een jood die Badr, die lopen ook altijd weg.
Zie DMquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:49 schreef Attitude het volgende:
ik volg via youtube stream maar dat loopt schokkering nu... beter dan niets...
Straks ziet Rico er helemaal niet meer uit.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:48 schreef timmmmm het volgende:
Rico ziet er verstandelijk gehandicapt uit
Goeie opmerking Rickertman.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
http://sebn.sc/sebn-9.phpquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:49 schreef Attitude het volgende:
ik volg via youtube stream maar dat loopt schokkering nu... beter dan niets...
klaar hequote:Op zaterdag 10 december 2016 21:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
kom vegte danquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:49 schreef Barlexus het volgende:
IK BEN VOOR DIE FUKKING MAROKKAAN. Heeft iemand daar problemen mee behalve geert wilders?
Die neus is veel te groot om scheef te gaan staan, dat gun ik hem nietquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Straks ziet Rico er helemaal niet meer uit.
Geert is ook voor Badr.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:49 schreef Barlexus het volgende:
IK BEN VOOR DIE FUKKING MAROKKAAN. Heeft iemand daar problemen mee behalve geert wilders?
pfoe hij is wel weer afgetraind hoorquote:
Af en toe nog een partij in een hotellobby of een discotheek.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft toch jaren geen gevecht meer geleverd...?
Ik zie jou ook overal.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:52 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Af en toe nog een partij in een hotellobby of een discotheek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |