je bent ook grieperigquote:Op zaterdag 10 december 2016 13:10 schreef Oberkullie het volgende:
Zal ik mijn date afzeggen, ben er nog niet aan toe
Denk je nog te veel aan Prof? Aan keer goed door laten smeren kan helpen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:10 schreef Oberkullie het volgende:
Nee, want dat roep je al 2 jaar.quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:10 schreef Oberkullie het volgende:
Eens, ik schijt ook altijd mijn broek vol als ik denk aan naar buiten gaan om gezellig te moeten doen met iemand.quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat zijn zenuwen. Hoort er allemaal bij.
herkenbaarquote:Op zaterdag 10 december 2016 13:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eens, ik schijt ook altijd mijn broek vol als ik denk aan naar buiten gaan om gezellig te moeten doen met iemand.
quote:
quote:
Wat een dom aanstellerig gedoe is dat zeg. Kwam gisteravond met zappen het per ongeluk tegen. Gingen ze de spierballen spannen om elkaar vervolgens heel stoer en dreigend aan te kijkenquote:
Dat is altijd.quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat een dom aanstellerig gedoe is dat zeg. Kwam gisteravond met zappen het per ongeluk tegen. Gingen ze de spierballen spannen om elkaar vervolgens heel stoer en dreigend aan te kijken.
Vind het gewoon mooi om Badr de tyfus ingetrapt te zien wordenquote:Op zaterdag 10 december 2016 13:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat een dom aanstellerig gedoe is dat zeg. Kwam gisteravond met zappen het per ongeluk tegen. Gingen ze de spierballen spannen om elkaar vervolgens heel stoer en dreigend aan te kijken.
Weet ik toch niet, ik heb dat gebeuren nog nooit gezien.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:42 schreef BozeHaas het volgende:
Bradr Hari is veel mooier om te zien
Nou ja, ik vind er niks aan. Het is nog gevaarlijk ook, die klappen tegen je hoofd. Over en door je hersenen lopen vaatjes die dunner zijn dan een haar.quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vind het gewoon mooi om Badr de tyfus ingetrapt te zien worden
Sumoworstelen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:42 schreef BozeHaas het volgende:
Bij Badr zit er alleen maar houtkrul in zijn hersenpanquote:Op zaterdag 10 december 2016 13:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind er niks aan. Het is nog gevaarlijk ook, die klappen tegen je hoofd. Over en door je hersenen lopen vaatjes die dunner zijn dan een haar.
Ik snap eigenlijk waarom het leuk om te zien is dat er 2 figuren elkaar de hersens inslaan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Weet ik toch niet, ik heb dat gebeuren nog nooit gezien.
Zou met jou samen op de bank onder dekentje liggen terwijl jij mijn gezicht likt en ik jou pluizige vacht aai.quote:
Hopelijk word je geroyeerd uit de NMV-club.quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:42 schreef BozeHaas het volgende:
Nou vertel.quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk waarom het leuk om te zien is dat er 2 figuren elkaar de hersens inslaan.
Stare downquote:Op zaterdag 10 december 2016 13:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Weet ik toch niet, ik heb dat gebeuren nog nooit gezien.
Get a roomquote:Op zaterdag 10 december 2016 13:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zou met jou samen op de bank onder dekentje liggen terwijl jij mijn gezicht likt en ik jou pluizige vacht aai.
Dat is sport.quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk waarom het leuk om te zien is dat er 2 figuren elkaar de hersens inslaan.
Eigenlijk snap ik het helemaal niet.quote:
Jij bent gewoon jaloers. Jij wil ook met haas onder dekentje.quote:
Nee hoor. Ik wil gewoon met hem kontenbonken boven een deken.quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers. Jij wil ook met haas onder dekentje.
Precies mijn idee.quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
wow krijg het ineens heel warm hier en er groeit ietsquote:Op zaterdag 10 december 2016 13:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zou met jou samen op de bank onder dekentje liggen terwijl jij mijn gezicht likt en ik jou pluizige vacht aai.
Oh.quote:
Waar is jouw romantiek in deze warme dagen gebleven?quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik wil gewoon met hem kontenbonken boven een deken.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
wow krijg het ineens heel warm hier en er groeit iets
Bij jou blijft zeker geen familie tot na nieuwjaarsdag slapen?quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Waar is jouw romantiek in deze warme dagen gebleven?
Mijn broer komt nog wel hoor. Maar dat is leukquote:Op zaterdag 10 december 2016 13:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bij jou blijft zeker geen familie tot na nieuwjaarsdag slapen?
Zoek je eigen haas.quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:49 schreef Remqo het volgende:
Maar ik wil ook haasje over spelen met haas.
Heb ik zojuist geloosd in een tissuequote:Op zaterdag 10 december 2016 13:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Waar is jouw romantiek in deze warme dagen gebleven?
Ik vraag Hermann welquote:
Viespeukquote:Op zaterdag 10 december 2016 13:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb ik zojuist geloosd in een tissue
Die hoort ook al bij mijquote:
Dat is wel leuk ja. Ik heb hier familie uit drie landen, die hier een tijd blijven. Dat klinkt heel gezellig maar je hebt figuren er tussen zitten die zonder wat aan slapen en kennelijk hun stoelgang zo ingesteld hebben dat ze rond een uur of 6 op de plee zitten. Ik kan je vertellen dat dikke harige lichamen niet echt een plaatje zijn om te mogen aanschouwen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mijn broer komt nog wel hoor. Maar dat is leuk
Nee jij dan met je karper.quote:
dat klinkt zonder uitleg al helemaal niet gezelligquote:Op zaterdag 10 december 2016 13:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja. Ik heb hier familie uit drie landen, die hier een tijd blijven. Dat klinkt heel gezellig maar je hebt figuren er tussen zitten die zonder wat aan slapen en kennelijk hun stoelgang zo ingesteld hebben dat ze rond een uur of 6 op de plee zitten. Ik kan je vertellen dat dikke harige lichamen niet echt een plaatje zijn om te mogen aanschouwen.
Dan moet je ze maar niet uitnodigenquote:Op zaterdag 10 december 2016 13:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja. Ik heb hier familie uit drie landen, die hier een tijd blijven. Dat klinkt heel gezellig maar je hebt figuren er tussen zitten die zonder wat aan slapen en kennelijk hun stoelgang zo ingesteld hebben dat ze rond een uur of 6 op de plee zitten. Ik kan je vertellen dat dikke harige lichamen niet echt een plaatje zijn om te mogen aanschouwen.
Ik hoop dat je een sidderaal vangt.quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
leugens. Ik vang alleen gladde alen.
Dat is het ook niet. En we hebben een paar aparte huisjes waar ze kunnen slapen, gewoon met wc en douche, maar die smerige klerelijers zitten altijd op mijn toilet te schijten.quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat klinkt zonder uitleg al helemaal niet gezellig
TRquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een sidderaal vangt.
zeker aangetrouwde familie aan je omschrijving te zien?quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is het ook niet. En we hebben een paar aparte huisjes waar ze kunnen slapen, gewoon met wc en douche, maar die smerige klerelijers zitten altijd op mijn toilet te schijten.
lolquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is het ook niet. En we hebben een paar aparte huisjes waar ze kunnen slapen, gewoon met wc en douche, maar die smerige klerelijers zitten altijd op mijn toilet te schijten.
Als ze maar wc papier op de bril leggen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Bekend probleem?quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
zeker aangetrouwde familie aan je omschrijving te zien?
Deze snap ik nietquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ze maar wc papier op de bril leggen.
Ik wilde iets zeggen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:07 schreef Catkiller het volgende:
Klinkt als een rasdebieltokkiefamilie zeg
Dat is zo smerig. Aan de kant van de weg heb je nog weleens van die wc's. Sommige mensen trekken kennelijk ook gewoon niet door.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:06 schreef Willoow het volgende:
Goorste ever wat ik ooit heb gezien is wc ondergescheten en dat ook hele bril en alles onder zat. En ik vind niet veel vies, maar dat.
quote:
Als het op de bril zit kan je het moeilijk doortrekkenquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is zo smerig. Aan de kant van de weg heb je nog weleens van die wc's. Sommige mensen trekken kennelijk ook gewoon niet door.
Weet ik veel, niet omdat ze zo charmant of afgetraind zijn in ieder geval.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:09 schreef Willoow het volgende:
Waarom zou je trouwens naakt door andermans huis lopen?
Heb jij ook nog leuke familie?quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Weet ik veel, niet omdat ze zo charmant of afgetraind zijn in ieder geval.
Wat al best een prestatie is, want het gat is groot genoeg. Maar daar kom ik ook niet bij in de buurt nee.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als het op de bril zit kan je het moeilijk doortrekken
Mijn ouders, voor de rest ben ik er niet zo weg van.quote:
Hmm.. dat is niet veel.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn ouders, voor de rest ben ik er niet zo weg van.
ik hoorde dat dit allemaal een act is van jou Frankquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een Playstation, dan zet ik een headset op en trek ik me terug. Dead Rising 4 werkt wel goed om af te reageren denk ik, lekker zombies in stukken hakken en schieten met een gandelf of een blambow.quote:
Zo lang je maar niet overact, dan ga je op Hansie lijken.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik hoorde dat dit allemaal een act is van jou Frank
Je kan ze ook niet uitnodigenquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een Playstation, dan zet ik een headset op en trek ik me terug. Dead Rising 4 werkt wel goed om af te reageren denk ik, lekker zombies in stukken hakken en schieten met een gandelf of een blambow.
Alsof Frank thuis wat in te brengen heeft.quote:
Nee dat nietquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Bekend probleem?
Zit te overwegen om een PS4 of XBox One te kopen. Welke zou jij aanraden?quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een Playstation, dan zet ik een headset op en trek ik me terug. Dead Rising 4 werkt wel goed om af te reageren denk ik, lekker zombies in stukken hakken en schieten met een gandelf of een blambow.
Vast wel.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Alsof Frank thuis wat in te brengen heeft.
Ik liep 2 jaar geleden stage op een universiteit. Daar hadden ze waarschijnlijk vanwege bezuinigingen geen wc-borstels. Verdere details bespaar ik jequote:Op zaterdag 10 december 2016 14:06 schreef Willoow het volgende:
Goorste ever wat ik ooit heb gezien is wc ondergescheten en dat ook hele bril en alles onder zat. En ik vind niet veel vies, maar dat.
Brrrr..quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik liep 2 jaar geleden stage op een universiteit. Daar hadden ze waarschijnlijk vanwege bezuinigingen geen wc-borstels. Verdere details bespaar ik je
Steek in de rug weer dit.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo lang je maar niet overact, dan ga je op Hansie lijken.
Ja, dat is ook weer zoiets. Het gaat al ieder jaar zo.quote:
Zou gewoon voor de PS gaan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zit te overwegen om een PS4 of XBox One te kopen. Welke zou jij aanraden?
Lijkt zo mooi.. maar ik ben ook gewoon afgewezen bij de Mac.quote:
Gaf je daar les?quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik liep 2 jaar geleden stage op een universiteit. Daar hadden ze waarschijnlijk vanwege bezuinigingen geen wc-borstels. Verdere details bespaar ik je
Dan doe je het jezelf aan hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer zoiets. Het gaat al ieder jaar zo.
[..]
Zou gewoon voor de PS gaan.
Maar XONe heeft betere controller imoquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer zoiets. Het gaat al ieder jaar zo.
[..]
Zou gewoon voor de PS gaan.
Leeftijdssdiscriminatie?quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Lijkt zo mooi.. maar ik ben ook gewoon afgewezen bij de Mac.
Nee, want was wel op gesprek en alles.. is paar jaar terug.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar XONe heeft betere controller imo
[..]
Leeftijdssdiscriminatie?
Niet iedereen is docent, maar ik hielp een phd-student daar met haar onderzoek. Ik heb wel een paar keer geassisteerd daar in een laboratorium, op zich wel leuk, maar dodelijk vermoeiend. Ik kreeg meteen medelijden en respect voor alle docenten.quote:
Dat is gewoon gewenning. Ik vind zelf die xbox controllers een beetje groot en plomp.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik heb alleen de one voor Gears of War en Halo, dus als je daar niet veel mee hebt dan kan je beter voor PS4 gaan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
[..]
Leeftijdssdiscriminatie?
Oh, dat is wel leuk.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet iedereen is docent, maar ik hielp een phd-student daar met haar onderzoek. Ik heb wel een paar keer geassisteerd daar in een laboratorium, op zich wel leuk, maar dodelijk vermoeiend. Ik kreeg meteen medelijden en respect voor alle docenten.
Jezusquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan ga ik die nu even terug kijken.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:25 schreef Oberkullie het volgende:
Meester Visser doet uitspraak van afgelopen maandag![]()
Lijkt me stiekem wel heerlijk, hele dag niets doen en beetje blowenquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:25 schreef Oberkullie het volgende:
Meester Visser doet uitspraak van afgelopen maandag![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, want was wel op gesprek en alles.. is paar jaar terug.
Bloemen/planten verpotten.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:25 schreef HPLC het volgende:
Wat ga ik doen: bloemen verpotten, de kerstboom optuigen, gamen of FOK!ken?
Vind het juist wel prettig, aangezien ik redelijk grote handen heb.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is gewoon gewenning. Ik vind zelf die xbox controllers een beetje groot en plomp.
Maar XOne heeft betere backwards compability hequote:Op zaterdag 10 december 2016 14:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb alleen de one voor Gears of War en Halo, dus als je daar niet veel mee hebt dan kan je beter voor PS4 gaan.
Pet werkt gewoon overdag hoor. Net als jij en ik.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Lijkt me stiekem wel heerlijk, hele dag niets doen en beetje blowen
En heel veel vreemde mannen die binnenkomen he
18 ofzoquote:
Nou ja, buiten dat zie ik eerlijk geen enkele reden waarom je voor een xbox zou gaan. Bijna alle spellen die de moeite waard zijn, kun je als eerste op de PS spelen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vind het juist wel prettig, aangezien ik redelijk grote handen heb.
22.quote:
Mijn oom heeft voor zijn lunchroom een keer een meisje afgewezen die van plan was van haar paard direct door naar haar werk te gaan. Misschien waren ze daar bij jou ook bang voor.quote:
Ja, oud en versletenquote:
Ga je twee vriendinnen meenemen?quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:30 schreef xcachet het volgende:
MAHL, wanneer doen we een dubbeldate ?
Wat deed Pet dan? Heb het met een half oog gezienquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Pet werkt gewoon overdag hoor. Net als jij en ik.
Oh, dat zou wel kunnenquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn oom heeft voor zijn lunchroom een keer een meisje afgewezen die van plan was van haar paard direct door naar haar werk te gaan. Misschien waren ze daar bij jou ook bang voor.
Die kwam savonds langs en blowde dan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat deed Pet dan? Heb het met een half oog gezien
Ben juist meer een type die nog die oude spellen moet spelen. GTA IV, RDD enzo. Die speel ik nu voor een prikkie.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, buiten dat zie ik eerlijk geen enkele reden waarom je voor een xbox zou gaan. Bijna alle spellen die de moeite waard zijn, kun je als eerste op de PS spelen.
Wil niet mooier worden, wel slimmer. Maar nu zijn de hersenen al aan het aftakelen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:34 schreef zeer het volgende:
[..]
vind vrouwen alleen maar mooier worden als ze ouder worden eigenlijk
Shirts van de buren roken ook naar wietquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Die kwam savonds langs en blowde dan.
Ah, ja maar ik zou gewoon voor de PS gaan. Dat internet werkt ook makkelijk, of misschien is dat bij de Xbox one veranderd, dat weet ik niet. Met de xbox moet je altijd van die kaarten kopen, PS sluit je gewoon op je normale internet en kun je gebruiken als computer.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ben juist meer een type die nog die oude spellen moet spelen. GTA IV, RDD enzo. Die speel ik nu voor een prikkie.
Zo lang er geen kort kapsel komt met een rare kleur.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:34 schreef zeer het volgende:
[..]
vind vrouwen alleen maar mooier worden als ze ouder worden eigenlijk
Op de Uni niet, die kregen alleen theorie, dus ze konden er vaak geen hol van. Ik ben blij dat ik een hbo-bachelor heb gedaan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh, dat is wel leuk.
Studenten kunnen toch ook wel wat zelf? Of was het echt een drama?
Been there, done thatquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo lang er geen kort kapsel komt met een rare kleur.
Geen idee, ik heb er maar 2 jaar gezeten, maar ik heb ze nooit gezien.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:29 schreef Chai het volgende:
[..]
JezusHadden ze de oude dan weggegooid? Heel lang dezelfde gebruiken is wel goor, maar beter dan helemaal niks.
Je bedoeld Gold abo? Ja dat hoeft niet, je hebt ook gratis, is met minder mogelijkheden maar als je geen multiplayer fanaat bent maakt het niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, ja maar ik zou gewoon voor de PS gaan. Dat internet werkt ook makkelijk, of misschien is dat bij de Xbox one veranderd, dat weet ik niet. Met de xbox moet je altijd van die kaarten kopen, PS sluit je gewoon op je normale internet en kun je gebruiken als computer.
Kijk echt uit naar de the last of us 2 btw.
je kunt je brein wel beter leren te benuttenquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wil niet mooier worden, wel slimmer. Maar nu zijn de hersenen al aan het aftakelen.
En daar kijken bepaalde figuren soms nog op neer ook.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Op de Uni niet, die kregen alleen theorie, dus ze konden er vaak geen hol van. Ik ben blij dat ik een hbo-bachelor heb gedaan.
dat zijn geen vrouwenquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo lang er geen kort kapsel komt met een rare kleur.
O, nou dan is aan jou de keuze, maar het lijkt erop dat je voor de One gaat.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar XOne heeft betere backwards compability he
Die laatste uncharted met de kapiteinschatten is echt geweldigquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je bedoeld Gold abo? Ja dat hoeft niet, je hebt ook gratis, is met minder mogelijkheden maar als je geen multiplayer fanaat bent maakt het niet zoveel uit.
Mhm. Twijfels. Uncharted zou ik ook erg graag willen spelen, maar die zijn weer deels voor de PS3 en die kan je op de PS4 niet afspelen. Dat probleem heb je niet met XBox.
meeste hbo bachelors stellen ook geen reet voorquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En daar kijken bepaalde figuren soms nog op neer ook.
Kon best hoorquote:
Ja maar ik wil verdomme ook Uncharted en FFX (nostalgie!) spelenquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
O, nou dan is aan jou de keuze, maar het lijkt erop dat je voor de One gaat.
Ja, maar takelt nog steeds afquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:38 schreef zeer het volgende:
[..]
je kunt je brein wel beter leren te benutten
Ik wilde laatst Gold aanschaffen. Ik snap er geen hol van, maar dat kon volgens mij alleen met Credit Card of Paypal (en dan had je in PayPal weer een Credit Card nodig). Misschien dat CK het weet, maar ik was er eigenlijk al meteen weer klaar mee.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, ja maar ik zou gewoon voor de PS gaan. Dat internet werkt ook makkelijk, of misschien is dat bij de Xbox one veranderd, dat weet ik niet. Met de xbox moet je altijd van die kaarten kopen, PS sluit je gewoon op je normale internet en kun je gebruiken als computer.
Kijk echt uit naar de the last of us 2 btw.
The fuck, ik wil echt niet (w)eten waar jij werktquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:39 schreef Willoow het volgende:
O, heb trouwens wel keer bij cateringbaan vanaf paard doorgegaan, Chai. En probeerde dat zwart nog onder nagels vandaan te wassen, maar lukte niet helemaal.
ja want alleen als eten in aanraking komt met paarden bacterien komen er bacterien opquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:41 schreef MAHL het volgende:
[..]
The fuck, ik wil echt niet (w)eten waar jij werkt
Slips ja.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Shirts van de buren roken ook naar wiet
Nouja meeste paarden zijn wel van die bacteriologisch geïnfecteerde stinkbeestenquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:41 schreef zeer het volgende:
[..]
ja want alleen als eten in aanraking komt met paarden bacterien komen er bacterien op
quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:39 schreef Willoow het volgende:
O, heb trouwens wel keer bij cateringbaan vanaf paard doorgegaan, Chai. En probeerde dat zwart nog onder nagels vandaan te wassen, maar lukte niet helemaal.
O, ja, die liepen daar genoeg rond hoor. Toch presteerden de hbo'ers die een master kwamen doen minimaal net zo goed en dan heb je nog meer praktische ervaring ook. Ik heb in ieder geval geen spijt van mijn keuze.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En daar kijken bepaalde figuren soms nog op neer ook.
je wilt van nergens weten hoe eten gemaakt wordtquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:41 schreef MAHL het volgende:
[..]
The fuck, ik wil echt niet (w)eten waar jij werkt
Kan op gegeven moment niet meerquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:41 schreef zeer het volgende:
[..]
je mentale ontwikkeling moet dus sneller gaan dan je fysieke afbraak
alle bacterien zijn er altijd en over alquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nouja meeste paarden zijn wel van die bacteriologisch geïnfecteerde stinkbeesten
inb4 boze paardenmeisjes
Heb je meester Visser gezien?quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Die kwam savonds langs en blowde dan.
Echt een zeldzaamheid als het mooi staat. Sommigen komen er inderdaad prima mee weg, maar over het algemeen vind ik lang haar toch beter staan. Maar kort haar is ook een beetje aan een zeker stereotype onderhevig.quote:
Je hebt zoveel flauwekulstudies op het hbo. Maar technische studies zijn over het algemeen wel pittig heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:39 schreef zeer het volgende:
[..]
meeste hbo bachelors stellen ook geen reet voor
Daarom is een PS ook makkelijker. En in principe kun je dat ding ook gewoon als computer gebruiken, al doet niemand dat volgens mij.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik wilde laatst Gold aanschaffen. Ik snap er geen hol van, maar dat kon volgens mij alleen met Credit Card of Paypal (en dan had je in PayPal weer een Credit Card nodig). Misschien dat CK het weet, maar ik was er eigenlijk al meteen weer klaar mee.
wat vind je van een man bun Frank?quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Echt een zeldzaamheid als het mooi staat. Sommigen komen er inderdaad prima mee weg, maar over het algemeen vind ik lang haar toch beter staan. Maar kort haar is ook een beetje aan een zeker stereotype onderhevig.
[..]
Ik vind dieren eigenlijk schoner dan de meeste mensen. Een lik krijgen of stront opruimen is niet zo erg, maar van een mens zou ik dat niet willen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nouja meeste paarden zijn wel van die bacteriologisch geïnfecteerde stinkbeesten
inb4 boze paardenmeisjes
Jij kijkt naar het verkeerde voorbeeld.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Echt een zeldzaamheid als het mooi staat. Sommigen komen er inderdaad prima mee weg, maar over het algemeen vind ik lang haar toch beter staan. Maar kort haar is ook een beetje aan een zeker stereotype onderhevig.
[..]
Je hebt zoveel flauwekulstudies op het hbo. Maar technische studies zijn over het algemeen wel pittig heb ik begrepen.
Afgrijselijk. Al zag ik donderdag dat bij Karsdorp het knippen niet echt heeft geholpen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat vind je van een man bun Frank?
Dat klopt. Het wordt imo ook allemaal wat te gedetailleerd, 20% van de studies zou je prima kunnen samenvoegen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij kijkt naar het verkeerde voorbeeld.
Die heb je op de uni ook.
Sommige 'detailstudies' moet je niet gaan samenvoegenquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt. Het wordt imo ook allemaal wat te gedetailleerd, 20% van de studies zou je prima kunnen samenvoegen.
Bijna iedereen in deze sc is een acteurquote:
vind ik erg jammerquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bijna iedereen in deze sc is een acteur
Wel als bachelor, in detail kun je je later treden.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Sommige 'detailstudies' moet je niet gaan samenvoegen
Ik ookquote:
Nee.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel als bachelor, in detail kun je je later treden.
Niet met alles, maar met bepaalde studies wel. Ik vind sommig onderscheid - in de economie zie je het trouwens ook veel - ijdele flauwekul. Kan prima samen, waarna je je in een bepaalde richting gaat studeren.quote:
Goed om te weten.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:55 schreef Kurovski het volgende:
Ik ben er uit:
Vooraf: Aubergine carpaccio met Schwarzwalder, blauwe kaas en basilicum;
Main: Koeienpoep (), met een gekookt ei, aardappelen en zelfgemachte gehaktballen.
En ik ga een glühwijn scoren. Is het wel het weer voor.
Dankjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, heb zin in spongecakequote:Op zaterdag 10 december 2016 14:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uiteraard, wil je er een kaassouffleur bii??
Selectief quoten all the way. Wat dat betreft zit er wel een wetenschappelijke carriere voor je in de maak.quote:
SC is gewoon een memo voor me zodat ik het niet vergeet.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:56 schreef xcachet het volgende:
Vandaag precies een jaar geleden. Kijk dat lekkere weerWaarom maak jij stiekem foto's van halfnaakte oude mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag precies een jaar geleden. Kijk dat lekkere weerIk vind in deze maanden kou en donker wel gezellig. Heerlijk lekker warm binnen, buiten donker en guurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
past ook wel bij jequote:Op zaterdag 10 december 2016 14:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind in deze maanden kou en donker wel gezellig. Heerlijk lekker warm binnen, buiten donker en guur.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bijna iedereen in deze sc is een acteur
Ik vind het maar niks.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind in deze maanden kou en donker wel gezellig. Heerlijk lekker warm binnen, buiten donker en guur.
Nou, ik zei eerst zelf "sommige studies" (dus bedoel niet alle studies), waarop jij reageert met bachelor wel.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Selectief quoten all the way. Wat dat betreft zit er wel een wetenschappelijke carriere voor je in de maak.
Vandaag precies een jaar geleden. Kijk dat lekkere weerIs dat Niels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste is een goed idee.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:55 schreef Kurovski het volgende:
Ik ben er uit:
Vooraf: Aubergine carpaccio met Schwarzwalder, blauwe kaas en basilicum;
Main: Koeienpoep (), met een gekookt ei, aardappelen en zelfgemachte gehaktballen.
En ik ga een glühwijn scoren. Is het wel het weer voor.
Ik vind het echt gezelligquote:
Vandaag precies een jaar geleden. Kijk dat lekkere weerWelk derdewereldland is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaag precies een jaar geleden. Kijk dat lekkere weerAhh zon zee strandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
Mmm. Touché. Vervelende wijsneus.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nou, ik zei eerst zelf "sommige studies" (dus bedoel niet alle studies), waarop jij reageert met bachelor wel.
En nu zeg je wel "niet met alles". Dan moet je maar meteen je antwoorden correct verwoorden, Frank.
Het mag nu wel weer lente worden van mij.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het echt gezellig. Alleen jammer van januari en februari, dat zijn echt pure ongezellige aidsmaanden.
Is Frank metalhead?quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
donker en guur van de buitenkant, lekker warm vanbinnen
Eerder gangsterrapperquote:
Hopelijk heb je je onderzoeken wat beter onder woorden gebracht.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mmm. Touché. Vervelende wijsneus.
Wat een neger.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee Frank is meer van de gangstahrap
quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hopelijk heb je je onderzoeken wat beter onder woorden gebracht.
geheel conform verwachtingquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]. Jajaja.
Beetje dom van mij.
Meen het echt hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]. Jajaja.
Beetje dom van mij.
En je date dan?quote:
DIe UI veroorzaakt pure verwarring, haas.quote:
Het zal je verbazen dat je stukken beter niet kan schrijven zoals je op FOK! schrijft. Om nog maar te zwijgen over het überhaupt FOK!ken zelf.quote:
Laat eens een stuk zien dan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het zal je verbazen dat je stukken beter niet kan schrijven zoals je op FOK! schrijft. Om nog maar te zwijgen over het überhaupt FOK!ken zelf.
Dat zijn toch hzaw woordenquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
BozeHaas met een Hermann-UI en WCH-woorden.
Ja, iedereen die elkaars woorden gebruikt hier in het toneelspel, ik weet het dan niet meer.quote:
Dan is het wel erg makkelijk maken om iermand's naam te achterhalen. Kan ik net zo goed mijn naam foto en weet ik het wat neerzetten.quote:
En dan laat je me vogelgriep oplopen zekerquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kom hier door de duinen lopen en dan gaan we schaapjes tellen.
het was nog lang onrustig in de scquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
BozeHaas met een Hermann-UI en WCH-woorden.
Oké, fair enough.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan is het wel erg makkelijk maken om iermand's naam te achterhalen. Kan ik net zo goed mijn naam foto en weet ik het wat neerzetten.
Ik weet het, zei dat tegen HZAW, maar toen had ik iets te veel wijntjes op.
Was dat het maar.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:17 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
het was nog lang onrustig in de sc
Die kale kneiter moet terugkomen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:17 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
het was nog lang onrustig in de sc
Niks is zomaarquote:
In denk dat iets anders in je laat lopen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
En dan laat je me vogelgriep oplopen zeker
Therodynamische processen die je in een bakje koffie kunt aantreffen zijn zomaar.quote:
Had laatst op, maar zag er uit als een clown. Hoe maak jij het mooi?quote:
Zo'n sterke vrouw als jij is daar toch wel immuun voor?quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
En dan laat je me vogelgriep oplopen zeker
Neequote:Op zaterdag 10 december 2016 15:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Therodynamische processen die je in een bakje koffie kunt aantreffen zijn zomaar.
Nee. Gewoon nee.quote:
Hoe vaak je ook nee zegt, ik zeg lekker altijd een keer meer wel dan jij.quote:
Doe altijd zo'n look danquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Had laatst op, maar zag er uit als een clown. Hoe maak jij het mooi?
Wordt eens verstandig en volwassen frankquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe vaak je ook nee zegt, ik zeg lekker altijd een keer meer wel dan jij.
Ik vind de kleur van die lippenstift eigenlijk totaal niet staan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Doe altijd zo'n look dan
neutraal de ogen zonder poespas, bruine matte tint in crease en beige matte tint op ogen. Winged liner en mooie lashes
en beste geen blush of heel lichtjes meer peachy achtige kleur anders is snel clown ish ja
[ afbeelding ]
Saaiquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wordt eens verstandig en volwassen frank
We doen ons best.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wordt eens verstandig en volwassen frank
is kwestie van voorkeurquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind de kleur van die lippenstift eigenlijk totaal niet staan.
Hmm ja.. denk dat mijn huid er gewoon niet goed voor is, heb hele lichte huid.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Doe altijd zo'n look dan
neutraal de ogen zonder poespas, bruine matte tint in crease en beige matte tint op ogen. Winged liner en mooie lashes
en beste geen blush of heel lichtjes meer peachy achtige kleur anders is snel clown ish ja
[ afbeelding ]
Nee, rare Chineesquote:
Ja, maar ik bedoel bij de rest. Vloekt een beetje. En inderdaad, over smaak valt te twisten.quote:
Ahh nicequote:Op zaterdag 10 december 2016 15:33 schreef Crip het volgende:
heb deze kleur van colourpop willow
Climax heet ie
[ afbeelding ]
Vind blauw mooier. . Of paarsquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:36 schreef Crip het volgende:
ben aan het twijfelen of ik niet gewoon nu ga makeuppen
heb ook een groene btw
[ afbeelding ]
huh hoe dan. ze heeft alleen zwart en bruin tintenquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel bij de rest. Vloekt een beetje. En inderdaad, over smaak valt te twisten.
doe jij mascara op je onderste wimpers? vind dat bij sommige echt niet mooi, zoals op dat plaatjequote:Op zaterdag 10 december 2016 15:36 schreef Crip het volgende:
ben aan het twijfelen of ik niet gewoon nu ga makeuppen
heb ook een groene btw
[ afbeelding ]
Oke interessantquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:35 schreef HPLC het volgende:
Ik had gisteren een loempia op het werk, maar die van een echte Vietnamees zijn toch lekkerder.
paars is ook cool ja. heb ik ook een hele felle shiny lipstick van.quote:
Oh zonde. Grijs is ook cool.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:37 schreef Crip het volgende:
[..]
paars is ook cool ja. heb ik ook een hele felle shiny lipstick van.
ben wel mn grijze stone lipstick van mac kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |