DIe UI veroorzaakt pure verwarring, haas.quote:
Het zal je verbazen dat je stukken beter niet kan schrijven zoals je op FOK! schrijft. Om nog maar te zwijgen over het überhaupt FOK!ken zelf.quote:
Laat eens een stuk zien dan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het zal je verbazen dat je stukken beter niet kan schrijven zoals je op FOK! schrijft. Om nog maar te zwijgen over het überhaupt FOK!ken zelf.
Dat zijn toch hzaw woordenquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
BozeHaas met een Hermann-UI en WCH-woorden.
Ja, iedereen die elkaars woorden gebruikt hier in het toneelspel, ik weet het dan niet meer.quote:
Dan is het wel erg makkelijk maken om iermand's naam te achterhalen. Kan ik net zo goed mijn naam foto en weet ik het wat neerzetten.quote:
En dan laat je me vogelgriep oplopen zekerquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kom hier door de duinen lopen en dan gaan we schaapjes tellen.
het was nog lang onrustig in de scquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
BozeHaas met een Hermann-UI en WCH-woorden.
Oké, fair enough.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan is het wel erg makkelijk maken om iermand's naam te achterhalen. Kan ik net zo goed mijn naam foto en weet ik het wat neerzetten.
Ik weet het, zei dat tegen HZAW, maar toen had ik iets te veel wijntjes op.
Was dat het maar.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:17 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
het was nog lang onrustig in de sc
Die kale kneiter moet terugkomen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:17 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
het was nog lang onrustig in de sc
Niks is zomaarquote:
In denk dat iets anders in je laat lopen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
En dan laat je me vogelgriep oplopen zeker
Therodynamische processen die je in een bakje koffie kunt aantreffen zijn zomaar.quote:
Had laatst op, maar zag er uit als een clown. Hoe maak jij het mooi?quote:
Zo'n sterke vrouw als jij is daar toch wel immuun voor?quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
En dan laat je me vogelgriep oplopen zeker
Neequote:Op zaterdag 10 december 2016 15:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Therodynamische processen die je in een bakje koffie kunt aantreffen zijn zomaar.
Nee. Gewoon nee.quote:
Hoe vaak je ook nee zegt, ik zeg lekker altijd een keer meer wel dan jij.quote:
Doe altijd zo'n look danquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Had laatst op, maar zag er uit als een clown. Hoe maak jij het mooi?
Wordt eens verstandig en volwassen frankquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe vaak je ook nee zegt, ik zeg lekker altijd een keer meer wel dan jij.
Ik vind de kleur van die lippenstift eigenlijk totaal niet staan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Doe altijd zo'n look dan
neutraal de ogen zonder poespas, bruine matte tint in crease en beige matte tint op ogen. Winged liner en mooie lashes
en beste geen blush of heel lichtjes meer peachy achtige kleur anders is snel clown ish ja
[ afbeelding ]
Saaiquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wordt eens verstandig en volwassen frank
We doen ons best.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wordt eens verstandig en volwassen frank
is kwestie van voorkeurquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind de kleur van die lippenstift eigenlijk totaal niet staan.
Hmm ja.. denk dat mijn huid er gewoon niet goed voor is, heb hele lichte huid.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Doe altijd zo'n look dan
neutraal de ogen zonder poespas, bruine matte tint in crease en beige matte tint op ogen. Winged liner en mooie lashes
en beste geen blush of heel lichtjes meer peachy achtige kleur anders is snel clown ish ja
[ afbeelding ]
Nee, rare Chineesquote:
Ja, maar ik bedoel bij de rest. Vloekt een beetje. En inderdaad, over smaak valt te twisten.quote:
Ahh nicequote:Op zaterdag 10 december 2016 15:33 schreef Crip het volgende:
heb deze kleur van colourpop willow
Climax heet ie
[ afbeelding ]
Vind blauw mooier. . Of paarsquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:36 schreef Crip het volgende:
ben aan het twijfelen of ik niet gewoon nu ga makeuppen
heb ook een groene btw
[ afbeelding ]
huh hoe dan. ze heeft alleen zwart en bruin tintenquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel bij de rest. Vloekt een beetje. En inderdaad, over smaak valt te twisten.
doe jij mascara op je onderste wimpers? vind dat bij sommige echt niet mooi, zoals op dat plaatjequote:Op zaterdag 10 december 2016 15:36 schreef Crip het volgende:
ben aan het twijfelen of ik niet gewoon nu ga makeuppen
heb ook een groene btw
[ afbeelding ]
Oke interessantquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:35 schreef HPLC het volgende:
Ik had gisteren een loempia op het werk, maar die van een echte Vietnamees zijn toch lekkerder.
paars is ook cool ja. heb ik ook een hele felle shiny lipstick van.quote:
Oh zonde. Grijs is ook cool.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:37 schreef Crip het volgende:
[..]
paars is ook cool ja. heb ik ook een hele felle shiny lipstick van.
ben wel mn grijze stone lipstick van mac kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |