Dat laatste is een goed idee.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:55 schreef Kurovski het volgende:
Ik ben er uit:
Vooraf: Aubergine carpaccio met Schwarzwalder, blauwe kaas en basilicum;
Main: Koeienpoep (), met een gekookt ei, aardappelen en zelfgemachte gehaktballen.
En ik ga een glühwijn scoren. Is het wel het weer voor.
Ik vind het echt gezelligquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:56 schreef xcachet het volgende:
Vandaag precies een jaar geleden. Kijk dat lekkere weerWelk derdewereldland is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:56 schreef xcachet het volgende:
Vandaag precies een jaar geleden. Kijk dat lekkere weerAhh zon zee strandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
Mmm. Touché. Vervelende wijsneus.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nou, ik zei eerst zelf "sommige studies" (dus bedoel niet alle studies), waarop jij reageert met bachelor wel.
En nu zeg je wel "niet met alles". Dan moet je maar meteen je antwoorden correct verwoorden, Frank.
Het mag nu wel weer lente worden van mij.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het echt gezellig. Alleen jammer van januari en februari, dat zijn echt pure ongezellige aidsmaanden.
Is Frank metalhead?quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
donker en guur van de buitenkant, lekker warm vanbinnen
Eerder gangsterrapperquote:
Hopelijk heb je je onderzoeken wat beter onder woorden gebracht.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mmm. Touché. Vervelende wijsneus.
Wat een neger.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee Frank is meer van de gangstahrap
quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hopelijk heb je je onderzoeken wat beter onder woorden gebracht.
geheel conform verwachtingquote:Op zaterdag 10 december 2016 15:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]. Jajaja.
Beetje dom van mij.
Meen het echt hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]. Jajaja.
Beetje dom van mij.
En je date dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |