Ik ookquote:
Nee.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel als bachelor, in detail kun je je later treden.
Niet met alles, maar met bepaalde studies wel. Ik vind sommig onderscheid - in de economie zie je het trouwens ook veel - ijdele flauwekul. Kan prima samen, waarna je je in een bepaalde richting gaat studeren.quote:
Goed om te weten.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:55 schreef Kurovski het volgende:
Ik ben er uit:
Vooraf: Aubergine carpaccio met Schwarzwalder, blauwe kaas en basilicum;
Main: Koeienpoep (), met een gekookt ei, aardappelen en zelfgemachte gehaktballen.
En ik ga een glühwijn scoren. Is het wel het weer voor.
Dankjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, heb zin in spongecakequote:Op zaterdag 10 december 2016 14:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uiteraard, wil je er een kaassouffleur bii??
Selectief quoten all the way. Wat dat betreft zit er wel een wetenschappelijke carriere voor je in de maak.quote:
SC is gewoon een memo voor me zodat ik het niet vergeet.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:56 schreef xcachet het volgende:
Vandaag precies een jaar geleden. Kijk dat lekkere weerWaarom maak jij stiekem foto's van halfnaakte oude mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag precies een jaar geleden. Kijk dat lekkere weerIk vind in deze maanden kou en donker wel gezellig. Heerlijk lekker warm binnen, buiten donker en guurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
past ook wel bij jequote:Op zaterdag 10 december 2016 14:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind in deze maanden kou en donker wel gezellig. Heerlijk lekker warm binnen, buiten donker en guur.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bijna iedereen in deze sc is een acteur
Ik vind het maar niks.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind in deze maanden kou en donker wel gezellig. Heerlijk lekker warm binnen, buiten donker en guur.
Nou, ik zei eerst zelf "sommige studies" (dus bedoel niet alle studies), waarop jij reageert met bachelor wel.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Selectief quoten all the way. Wat dat betreft zit er wel een wetenschappelijke carriere voor je in de maak.
Vandaag precies een jaar geleden. Kijk dat lekkere weerIs dat Niels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |