quote:
Wat een dom aanstellerig gedoe is dat zeg. Kwam gisteravond met zappen het per ongeluk tegen. Gingen ze de spierballen spannen om elkaar vervolgens heel stoer en dreigend aan te kijkenquote:
Dat is altijd.quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat een dom aanstellerig gedoe is dat zeg. Kwam gisteravond met zappen het per ongeluk tegen. Gingen ze de spierballen spannen om elkaar vervolgens heel stoer en dreigend aan te kijken.
Vind het gewoon mooi om Badr de tyfus ingetrapt te zien wordenquote:Op zaterdag 10 december 2016 13:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat een dom aanstellerig gedoe is dat zeg. Kwam gisteravond met zappen het per ongeluk tegen. Gingen ze de spierballen spannen om elkaar vervolgens heel stoer en dreigend aan te kijken.
Weet ik toch niet, ik heb dat gebeuren nog nooit gezien.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:42 schreef BozeHaas het volgende:
Bradr Hari is veel mooier om te zien
Nou ja, ik vind er niks aan. Het is nog gevaarlijk ook, die klappen tegen je hoofd. Over en door je hersenen lopen vaatjes die dunner zijn dan een haar.quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vind het gewoon mooi om Badr de tyfus ingetrapt te zien worden
Sumoworstelen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:42 schreef BozeHaas het volgende:
Bij Badr zit er alleen maar houtkrul in zijn hersenpanquote:Op zaterdag 10 december 2016 13:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind er niks aan. Het is nog gevaarlijk ook, die klappen tegen je hoofd. Over en door je hersenen lopen vaatjes die dunner zijn dan een haar.
Ik snap eigenlijk waarom het leuk om te zien is dat er 2 figuren elkaar de hersens inslaan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Weet ik toch niet, ik heb dat gebeuren nog nooit gezien.
Zou met jou samen op de bank onder dekentje liggen terwijl jij mijn gezicht likt en ik jou pluizige vacht aai.quote:
Hopelijk word je geroyeerd uit de NMV-club.quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:42 schreef BozeHaas het volgende:
Nou vertel.quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk waarom het leuk om te zien is dat er 2 figuren elkaar de hersens inslaan.
Stare downquote:Op zaterdag 10 december 2016 13:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Weet ik toch niet, ik heb dat gebeuren nog nooit gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |