Wil niet mooier worden, wel slimmer. Maar nu zijn de hersenen al aan het aftakelen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:34 schreef zeer het volgende:
[..]
vind vrouwen alleen maar mooier worden als ze ouder worden eigenlijk
Shirts van de buren roken ook naar wietquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Die kwam savonds langs en blowde dan.
Ah, ja maar ik zou gewoon voor de PS gaan. Dat internet werkt ook makkelijk, of misschien is dat bij de Xbox one veranderd, dat weet ik niet. Met de xbox moet je altijd van die kaarten kopen, PS sluit je gewoon op je normale internet en kun je gebruiken als computer.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ben juist meer een type die nog die oude spellen moet spelen. GTA IV, RDD enzo. Die speel ik nu voor een prikkie.
Zo lang er geen kort kapsel komt met een rare kleur.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:34 schreef zeer het volgende:
[..]
vind vrouwen alleen maar mooier worden als ze ouder worden eigenlijk
Op de Uni niet, die kregen alleen theorie, dus ze konden er vaak geen hol van. Ik ben blij dat ik een hbo-bachelor heb gedaan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh, dat is wel leuk.
Studenten kunnen toch ook wel wat zelf? Of was het echt een drama?
Been there, done thatquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo lang er geen kort kapsel komt met een rare kleur.
Geen idee, ik heb er maar 2 jaar gezeten, maar ik heb ze nooit gezien.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:29 schreef Chai het volgende:
[..]
JezusHadden ze de oude dan weggegooid? Heel lang dezelfde gebruiken is wel goor, maar beter dan helemaal niks.
Je bedoeld Gold abo? Ja dat hoeft niet, je hebt ook gratis, is met minder mogelijkheden maar als je geen multiplayer fanaat bent maakt het niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, ja maar ik zou gewoon voor de PS gaan. Dat internet werkt ook makkelijk, of misschien is dat bij de Xbox one veranderd, dat weet ik niet. Met de xbox moet je altijd van die kaarten kopen, PS sluit je gewoon op je normale internet en kun je gebruiken als computer.
Kijk echt uit naar de the last of us 2 btw.
je kunt je brein wel beter leren te benuttenquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wil niet mooier worden, wel slimmer. Maar nu zijn de hersenen al aan het aftakelen.
En daar kijken bepaalde figuren soms nog op neer ook.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Op de Uni niet, die kregen alleen theorie, dus ze konden er vaak geen hol van. Ik ben blij dat ik een hbo-bachelor heb gedaan.
dat zijn geen vrouwenquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo lang er geen kort kapsel komt met een rare kleur.
O, nou dan is aan jou de keuze, maar het lijkt erop dat je voor de One gaat.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar XOne heeft betere backwards compability he
Die laatste uncharted met de kapiteinschatten is echt geweldigquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je bedoeld Gold abo? Ja dat hoeft niet, je hebt ook gratis, is met minder mogelijkheden maar als je geen multiplayer fanaat bent maakt het niet zoveel uit.
Mhm. Twijfels. Uncharted zou ik ook erg graag willen spelen, maar die zijn weer deels voor de PS3 en die kan je op de PS4 niet afspelen. Dat probleem heb je niet met XBox.
meeste hbo bachelors stellen ook geen reet voorquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En daar kijken bepaalde figuren soms nog op neer ook.
Kon best hoorquote:
Ja maar ik wil verdomme ook Uncharted en FFX (nostalgie!) spelenquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
O, nou dan is aan jou de keuze, maar het lijkt erop dat je voor de One gaat.
Ja, maar takelt nog steeds afquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:38 schreef zeer het volgende:
[..]
je kunt je brein wel beter leren te benutten
Ik wilde laatst Gold aanschaffen. Ik snap er geen hol van, maar dat kon volgens mij alleen met Credit Card of Paypal (en dan had je in PayPal weer een Credit Card nodig). Misschien dat CK het weet, maar ik was er eigenlijk al meteen weer klaar mee.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, ja maar ik zou gewoon voor de PS gaan. Dat internet werkt ook makkelijk, of misschien is dat bij de Xbox one veranderd, dat weet ik niet. Met de xbox moet je altijd van die kaarten kopen, PS sluit je gewoon op je normale internet en kun je gebruiken als computer.
Kijk echt uit naar de the last of us 2 btw.
The fuck, ik wil echt niet (w)eten waar jij werktquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:39 schreef Willoow het volgende:
O, heb trouwens wel keer bij cateringbaan vanaf paard doorgegaan, Chai. En probeerde dat zwart nog onder nagels vandaan te wassen, maar lukte niet helemaal.
ja want alleen als eten in aanraking komt met paarden bacterien komen er bacterien opquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:41 schreef MAHL het volgende:
[..]
The fuck, ik wil echt niet (w)eten waar jij werkt
Slips ja.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Shirts van de buren roken ook naar wiet
Nouja meeste paarden zijn wel van die bacteriologisch geïnfecteerde stinkbeestenquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:41 schreef zeer het volgende:
[..]
ja want alleen als eten in aanraking komt met paarden bacterien komen er bacterien op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |