ik hoorde dat dit allemaal een act is van jou Frankquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is het ook niet. En we hebben een paar aparte huisjes waar ze kunnen slapen, gewoon met wc en douche, maar die smerige klerelijers zitten altijd op mijn toilet te schijten.
Gelukkig heb ik een Playstation, dan zet ik een headset op en trek ik me terug. Dead Rising 4 werkt wel goed om af te reageren denk ik, lekker zombies in stukken hakken en schieten met een gandelf of een blambow.quote:
Zo lang je maar niet overact, dan ga je op Hansie lijken.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik hoorde dat dit allemaal een act is van jou Frank
Je kan ze ook niet uitnodigenquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een Playstation, dan zet ik een headset op en trek ik me terug. Dead Rising 4 werkt wel goed om af te reageren denk ik, lekker zombies in stukken hakken en schieten met een gandelf of een blambow.
Alsof Frank thuis wat in te brengen heeft.quote:
Nee dat nietquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Bekend probleem?
Zit te overwegen om een PS4 of XBox One te kopen. Welke zou jij aanraden?quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een Playstation, dan zet ik een headset op en trek ik me terug. Dead Rising 4 werkt wel goed om af te reageren denk ik, lekker zombies in stukken hakken en schieten met een gandelf of een blambow.
Vast wel.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Alsof Frank thuis wat in te brengen heeft.
Ik liep 2 jaar geleden stage op een universiteit. Daar hadden ze waarschijnlijk vanwege bezuinigingen geen wc-borstels. Verdere details bespaar ik jequote:Op zaterdag 10 december 2016 14:06 schreef Willoow het volgende:
Goorste ever wat ik ooit heb gezien is wc ondergescheten en dat ook hele bril en alles onder zat. En ik vind niet veel vies, maar dat.
Brrrr..quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik liep 2 jaar geleden stage op een universiteit. Daar hadden ze waarschijnlijk vanwege bezuinigingen geen wc-borstels. Verdere details bespaar ik je
Steek in de rug weer dit.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo lang je maar niet overact, dan ga je op Hansie lijken.
Ja, dat is ook weer zoiets. Het gaat al ieder jaar zo.quote:
Zou gewoon voor de PS gaan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zit te overwegen om een PS4 of XBox One te kopen. Welke zou jij aanraden?
Lijkt zo mooi.. maar ik ben ook gewoon afgewezen bij de Mac.quote:
Gaf je daar les?quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik liep 2 jaar geleden stage op een universiteit. Daar hadden ze waarschijnlijk vanwege bezuinigingen geen wc-borstels. Verdere details bespaar ik je
Dan doe je het jezelf aan hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer zoiets. Het gaat al ieder jaar zo.
[..]
Zou gewoon voor de PS gaan.
Maar XONe heeft betere controller imoquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer zoiets. Het gaat al ieder jaar zo.
[..]
Zou gewoon voor de PS gaan.
Leeftijdssdiscriminatie?quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Lijkt zo mooi.. maar ik ben ook gewoon afgewezen bij de Mac.
Nee, want was wel op gesprek en alles.. is paar jaar terug.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar XONe heeft betere controller imo
[..]
Leeftijdssdiscriminatie?
Niet iedereen is docent, maar ik hielp een phd-student daar met haar onderzoek. Ik heb wel een paar keer geassisteerd daar in een laboratorium, op zich wel leuk, maar dodelijk vermoeiend. Ik kreeg meteen medelijden en respect voor alle docenten.quote:
Dat is gewoon gewenning. Ik vind zelf die xbox controllers een beetje groot en plomp.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik heb alleen de one voor Gears of War en Halo, dus als je daar niet veel mee hebt dan kan je beter voor PS4 gaan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
[..]
Leeftijdssdiscriminatie?
Oh, dat is wel leuk.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet iedereen is docent, maar ik hielp een phd-student daar met haar onderzoek. Ik heb wel een paar keer geassisteerd daar in een laboratorium, op zich wel leuk, maar dodelijk vermoeiend. Ik kreeg meteen medelijden en respect voor alle docenten.
Jezusquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan ga ik die nu even terug kijken.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:25 schreef Oberkullie het volgende:
Meester Visser doet uitspraak van afgelopen maandag![]()
Lijkt me stiekem wel heerlijk, hele dag niets doen en beetje blowenquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:25 schreef Oberkullie het volgende:
Meester Visser doet uitspraak van afgelopen maandag![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, want was wel op gesprek en alles.. is paar jaar terug.
Bloemen/planten verpotten.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:25 schreef HPLC het volgende:
Wat ga ik doen: bloemen verpotten, de kerstboom optuigen, gamen of FOK!ken?
Vind het juist wel prettig, aangezien ik redelijk grote handen heb.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is gewoon gewenning. Ik vind zelf die xbox controllers een beetje groot en plomp.
Maar XOne heeft betere backwards compability hequote:Op zaterdag 10 december 2016 14:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb alleen de one voor Gears of War en Halo, dus als je daar niet veel mee hebt dan kan je beter voor PS4 gaan.
Pet werkt gewoon overdag hoor. Net als jij en ik.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Lijkt me stiekem wel heerlijk, hele dag niets doen en beetje blowen
En heel veel vreemde mannen die binnenkomen he
18 ofzoquote:
Nou ja, buiten dat zie ik eerlijk geen enkele reden waarom je voor een xbox zou gaan. Bijna alle spellen die de moeite waard zijn, kun je als eerste op de PS spelen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vind het juist wel prettig, aangezien ik redelijk grote handen heb.
22.quote:
Mijn oom heeft voor zijn lunchroom een keer een meisje afgewezen die van plan was van haar paard direct door naar haar werk te gaan. Misschien waren ze daar bij jou ook bang voor.quote:
Ja, oud en versletenquote:
Ga je twee vriendinnen meenemen?quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:30 schreef xcachet het volgende:
MAHL, wanneer doen we een dubbeldate ?
Wat deed Pet dan? Heb het met een half oog gezienquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Pet werkt gewoon overdag hoor. Net als jij en ik.
Oh, dat zou wel kunnenquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn oom heeft voor zijn lunchroom een keer een meisje afgewezen die van plan was van haar paard direct door naar haar werk te gaan. Misschien waren ze daar bij jou ook bang voor.
Die kwam savonds langs en blowde dan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat deed Pet dan? Heb het met een half oog gezien
Ben juist meer een type die nog die oude spellen moet spelen. GTA IV, RDD enzo. Die speel ik nu voor een prikkie.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, buiten dat zie ik eerlijk geen enkele reden waarom je voor een xbox zou gaan. Bijna alle spellen die de moeite waard zijn, kun je als eerste op de PS spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |