quote:
Als het op de bril zit kan je het moeilijk doortrekkenquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is zo smerig. Aan de kant van de weg heb je nog weleens van die wc's. Sommige mensen trekken kennelijk ook gewoon niet door.
Weet ik veel, niet omdat ze zo charmant of afgetraind zijn in ieder geval.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:09 schreef Willoow het volgende:
Waarom zou je trouwens naakt door andermans huis lopen?
Heb jij ook nog leuke familie?quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Weet ik veel, niet omdat ze zo charmant of afgetraind zijn in ieder geval.
Wat al best een prestatie is, want het gat is groot genoeg. Maar daar kom ik ook niet bij in de buurt nee.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als het op de bril zit kan je het moeilijk doortrekken
Mijn ouders, voor de rest ben ik er niet zo weg van.quote:
Hmm.. dat is niet veel.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn ouders, voor de rest ben ik er niet zo weg van.
ik hoorde dat dit allemaal een act is van jou Frankquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is het ook niet. En we hebben een paar aparte huisjes waar ze kunnen slapen, gewoon met wc en douche, maar die smerige klerelijers zitten altijd op mijn toilet te schijten.
Gelukkig heb ik een Playstation, dan zet ik een headset op en trek ik me terug. Dead Rising 4 werkt wel goed om af te reageren denk ik, lekker zombies in stukken hakken en schieten met een gandelf of een blambow.quote:
Zo lang je maar niet overact, dan ga je op Hansie lijken.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik hoorde dat dit allemaal een act is van jou Frank
Je kan ze ook niet uitnodigenquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een Playstation, dan zet ik een headset op en trek ik me terug. Dead Rising 4 werkt wel goed om af te reageren denk ik, lekker zombies in stukken hakken en schieten met een gandelf of een blambow.
Alsof Frank thuis wat in te brengen heeft.quote:
Nee dat nietquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Bekend probleem?
Zit te overwegen om een PS4 of XBox One te kopen. Welke zou jij aanraden?quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een Playstation, dan zet ik een headset op en trek ik me terug. Dead Rising 4 werkt wel goed om af te reageren denk ik, lekker zombies in stukken hakken en schieten met een gandelf of een blambow.
Vast wel.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Alsof Frank thuis wat in te brengen heeft.
Ik liep 2 jaar geleden stage op een universiteit. Daar hadden ze waarschijnlijk vanwege bezuinigingen geen wc-borstels. Verdere details bespaar ik jequote:Op zaterdag 10 december 2016 14:06 schreef Willoow het volgende:
Goorste ever wat ik ooit heb gezien is wc ondergescheten en dat ook hele bril en alles onder zat. En ik vind niet veel vies, maar dat.
Brrrr..quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik liep 2 jaar geleden stage op een universiteit. Daar hadden ze waarschijnlijk vanwege bezuinigingen geen wc-borstels. Verdere details bespaar ik je
Steek in de rug weer dit.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo lang je maar niet overact, dan ga je op Hansie lijken.
Ja, dat is ook weer zoiets. Het gaat al ieder jaar zo.quote:
Zou gewoon voor de PS gaan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zit te overwegen om een PS4 of XBox One te kopen. Welke zou jij aanraden?
Lijkt zo mooi.. maar ik ben ook gewoon afgewezen bij de Mac.quote:
Gaf je daar les?quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik liep 2 jaar geleden stage op een universiteit. Daar hadden ze waarschijnlijk vanwege bezuinigingen geen wc-borstels. Verdere details bespaar ik je
Dan doe je het jezelf aan hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer zoiets. Het gaat al ieder jaar zo.
[..]
Zou gewoon voor de PS gaan.
Maar XONe heeft betere controller imoquote:Op zaterdag 10 december 2016 14:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer zoiets. Het gaat al ieder jaar zo.
[..]
Zou gewoon voor de PS gaan.
Leeftijdssdiscriminatie?quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Lijkt zo mooi.. maar ik ben ook gewoon afgewezen bij de Mac.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |