Get a roomquote:Op zaterdag 10 december 2016 13:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zou met jou samen op de bank onder dekentje liggen terwijl jij mijn gezicht likt en ik jou pluizige vacht aai.
Dat is sport.quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk waarom het leuk om te zien is dat er 2 figuren elkaar de hersens inslaan.
Eigenlijk snap ik het helemaal niet.quote:
Jij bent gewoon jaloers. Jij wil ook met haas onder dekentje.quote:
Nee hoor. Ik wil gewoon met hem kontenbonken boven een deken.quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers. Jij wil ook met haas onder dekentje.
Precies mijn idee.quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk waarom het leuk om te zien is dat er 2 figuren elkaar de hersens inslaan.
wow krijg het ineens heel warm hier en er groeit ietsquote:Op zaterdag 10 december 2016 13:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zou met jou samen op de bank onder dekentje liggen terwijl jij mijn gezicht likt en ik jou pluizige vacht aai.
Oh.quote:
Waar is jouw romantiek in deze warme dagen gebleven?quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik wil gewoon met hem kontenbonken boven een deken.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
wow krijg het ineens heel warm hier en er groeit iets
Bij jou blijft zeker geen familie tot na nieuwjaarsdag slapen?quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Waar is jouw romantiek in deze warme dagen gebleven?
Mijn broer komt nog wel hoor. Maar dat is leukquote:Op zaterdag 10 december 2016 13:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bij jou blijft zeker geen familie tot na nieuwjaarsdag slapen?
Zoek je eigen haas.quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:49 schreef Remqo het volgende:
Maar ik wil ook haasje over spelen met haas.
Heb ik zojuist geloosd in een tissuequote:Op zaterdag 10 december 2016 13:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Waar is jouw romantiek in deze warme dagen gebleven?
Ik vraag Hermann welquote:
Viespeukquote:Op zaterdag 10 december 2016 13:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb ik zojuist geloosd in een tissue
Die hoort ook al bij mijquote:
Dat is wel leuk ja. Ik heb hier familie uit drie landen, die hier een tijd blijven. Dat klinkt heel gezellig maar je hebt figuren er tussen zitten die zonder wat aan slapen en kennelijk hun stoelgang zo ingesteld hebben dat ze rond een uur of 6 op de plee zitten. Ik kan je vertellen dat dikke harige lichamen niet echt een plaatje zijn om te mogen aanschouwen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mijn broer komt nog wel hoor. Maar dat is leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |